MuscleMeat

Xtralarge's finest BB-meals

geschaafde aardappel gegrild, het is beetje aan elkaar gaan plakken maar was erg lekker:)

Damn! Ik wist helemaal niet dat mayonaise tot de groenten behoorde, ik ga het zeker toepassen!!

Iedereen zit hier wel te patsen met zijn bordjes eten, maar wie heeft er al 6 coca cola glazen van de mac?

Zalmtartaar recept is uitgebreid met een timbaaltje komkommer en augurk met zoetzure dressing uiteraard is de zeekraal ook nog aanwezig:D:D

Ik heb er eentje:o:o;

jeans.jpg

jeans 003.jpg

jeans 004.jpg

De chips zien er lekker uit inderdaad!

Gisteren had een maatje een nieuwe BBQ gescoord en even testen vanzelfsprekend--> overdosis proteine!;

bbq 001.jpg

bbq 002.jpg

bbq 003.jpg

bbq 004.jpg

bbq 005.jpg

Knap toestel die BBQ ... en lekkah stuff daar ;)

2wbtb3l.jpg

gezond voer!

Kidney beans , gehakt , prei , maïs ?

Idd man! Lekkere custard cakejes Ivo!!

Ik hoop dat het proeft als chili con carne. 1 Blik bruine bonen, 1 blik bonenschotel van hak, 1 blik mais. 1 Pak met macaroni groenten, 1kg gehakt, 2 uitjes en 1 zakje met chili con carne shit.

Njah , ik had het anders aangepakt maar het is sowieso brutaal eiwitrijk voer .

dat lijkt verdomd veel op de maaltijd die ik net naar binnen heb gewerkt!

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Ik hoop dat het proeft als chili con carne. 1 Blik bruine bonen, 1 blik bonenschotel van hak, 1 blik mais. 1 Pak met macaroni groenten, 1kg gehakt, 2 uitjes en 1 zakje met chili con carne shit.

Tip: pleur die chili con carne shit de deur uit, en koop een zak komijn (djinten) en een zak gedroogde chili's. Paar eetlepels komijn en een hoop chili's erdoorheen en je hebt een prima chili con carne smaak.

dat lijkt verdomd veel op de maaltijd die ik net naar binnen heb gewerkt!

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Tip: pleur die chili con carne shit de deur uit, en koop een zak komijn (djinten) en een zak gedroogde chili's. Paar eetlepels komijn en een hoop chili's erdoorheen en je hebt een prima chili con carne smaak.

Ik ben meer van de makkelijke shit, dit is voor mij al aardig ingewikkeld zo.

Terug
Naar boven