- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Wat is het

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook eens proberengeschaafde aardappel gegrild, het is beetje aan elkaar gaan plakken maar was erg lekker![]()
Niet voorgekookt/olie enz?Sanca--> eieren, aardapel, champignons en kip lekker man!!!
Alleen waar is de groente![]()

Damn! Ik wist helemaal niet dat mayonaise tot de groenten behoorde, ik ga het zeker toepassen!!
Iedereen zit hier wel te patsen met zijn bordjes eten, maar wie heeft er al 6 coca cola glazen van de mac?

Iedereen zit hier wel te patsen met zijn bordjes eten, maar wie heeft er al 6 coca cola glazen van de mac?
volgens mij doen ze het expres
Ik hoop dat het proeft als chili con carne. 1 Blik bruine bonen, 1 blik bonenschotel van hak, 1 blik mais. 1 Pak met macaroni groenten, 1kg gehakt, 2 uitjes en 1 zakje met chili con carne shit.
Ik hoop dat het proeft als chili con carne. 1 Blik bruine bonen, 1 blik bonenschotel van hak, 1 blik mais. 1 Pak met macaroni groenten, 1kg gehakt, 2 uitjes en 1 zakje met chili con carne shit.
dat lijkt verdomd veel op de maaltijd die ik net naar binnen heb gewerkt!
---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------
Tip: pleur die chili con carne shit de deur uit, en koop een zak komijn (djinten) en een zak gedroogde chili's. Paar eetlepels komijn en een hoop chili's erdoorheen en je hebt een prima chili con carne smaak.