AndroidHealthClinic

Shocking News Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldige actie! pm komt eraan:)
Gebruik sinds maanden niks anders meer dan whey perfection van B&F, ben er echt zeer tevreden over!
dus nieuwe smaken proberen altijd top!

• Topic Starter Topic Starter
Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Whey Perfection, is op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!

Exclusieve kwaliteit van de beste producent in Europa, de allerlekkerste smaken gekoppeld aan ook nog eens de beste prijs. Onverslaanbaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Perfection is verkrijgbaar in de 27 allerbeste smaken:
-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Chocolate Caramel
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Cool Cassis
-Ice Coffee
-Lemon Ice
-Marshmallow
-Naturel / smaakloos (geen toevoegingen)
-Speculaas
-Stracciatella
-Granny's Apple Pie
-Watermelon
-Chocolata Coconut Bounty
-Nutella Hazelnoot
-Strawberry / Kiwi
-Bitterkoekjes Amaretto
-White Chocolate

Iedereen op DBB mag Whey Perfection nu GRATIS proberen! (dat is jouw voordeel als DBB lid)

Het enige wat je hoeft te doen is even reageren in dit topic en je naam en adres doorgeven via PM.
We versturen dan geheel gratis 2 samples per post.
(Je krijgt 2 willekeurige verschillende smaken, als je voorkeur voor smaken hebt dan mag je dit aangeven, dan proberen we hier rekening mee te houden)

We zijn er van overtuigd dat je razend enthousiast zult zijn over Whey Perfection!

Aarzel dus niet en bestel nu de gratis samples/sachets. Je hebt ze binnen 24 uur in huis.
De actie loopt tot Maandag 19 November.
Lekkere Smaken! Thx B&F

Heb de Choco Caramel en Choco Coconut Bounty uitgeprobeerd.
Choco Coconut Bounty smaakte echt naar Bounty en is zeker voor herhaling vatbaar.
Choco Caramel vond ik ook heel lekker, zat een goede smaak aan maar persoonlijk vond ik de bounty net wat lekkerder.

De White Chocolate sample was aardig, al ben ik nog niet helemaal overtuigd (al neem ik normaal altijd twee scoops dus de smaak is in dat geval atijd voller dan bij een sample scoop).

De cookies & cream was voor mij alweer een flinke tijd geleden maar de sample heeft me overtuigd er binnenkort weer een emmer van te bestellen.

Laatst bewerkt:
Top Actie! Pm komt eraan!

Leuke actie, ik stuur direct een pm!

cool net op tijd :) super actie!

Ik heb ze binnen! Marshmallow en Nutella!
Superrrrrr B&F!

Nice, heb eigenlijk altijd Whey Perfection Chocolade. Nu ff iets anders proberen dus :)

awesome actie. pm komt eraan. Ten op tijd zie ik

Kijk, da's altijd lekker naast de 4kg pot isolaat die ik heb staan :)

Ik heb een PM gestuurd!

Bedankt voor de super actie

Na 4 dagen nog geen sample ontvangen

Iedereen die tot gister 23.59 besteld heeft, bedankt voor jullie deelname. De samples van zaterdag/zondag gaan er vandaar uit. Die hebben jullie morgen/woensdag :) De rest van de aanvragen vanaf moment worden niet meer behandeld.

Ralf

Na 4 dagen nog geen sample ontvangen

De hoeveelheid aanvragen is overweldigend geweest. We hebben niet alle aanvragen direct kunnen verwerken. De komende dagen zal iedereen zijn sachets ontvangen.

Met Whey Perfection pak je de Whey van de beste producent in Europa in combinatie met de beste smaken en de beste prijs. Met afstand de #1 Whey in de Benelux:1e:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb mijn samples afgelopen week al ontvangen! Kokos was erg lekker, maar marshmallow vond ik een beetje tegen vallen. Zeker niet vies, maar gewoon niet echt wat ik van marshmallow verwachte.

Verder vraag ik me enke af hoe het komt dat de whey van jullie veel fijner verdeeld is als die van XXL?

Heb mijn samples afgelopen week al ontvangen! Kokos was erg lekker, maar marshmallow vond ik een beetje tegen vallen. Zeker niet vies, maar gewoon niet echt wat ik van marshmallow verwachte.

Verder vraag ik me enke af hoe het komt dat de whey van jullie veel fijner verdeeld is als die van XXL?

Wij hebben met Whey Perfection de Whey van de beste producent in Europa. Constante TOPKWALITEIT en dat merk je, de structuur en de oplosbaarheid zijn Perfect.:1e: Over de Whey van een ander bedrijf kan ik niet oordelen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven