Fitness Seller

XXL Nutrition the way to go?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik zat van de week de website van ze te bekijken en dacht dat het miss het proberen waard is. Normaal bestel ik bij Euronutrition en XXL is iets scherper qua prijs. Je kunt ook voor 5kg 2 smaken nemen van 2,5kg/smaak.

Ik ben geen type dat vandaag gaat bestellen in Amerika en vanwege de douane nogeens 2 weken extra mag wachten totdat mijn proteine eindelijk thuis staat: Kortom ik wil het wel z.s.m. in huis hebben.
Iemand een nieuwe tip voor me?

Opmerking voor de dames en heren achter XXL Nutrition btw:
Maak uw site Firefox-vriendelijk!

Laatst bewerkt:
Ik snap de vraag niet.. XXL is goed, goedkoop, snel, makkelijk, wat wil je nog meer ?

/edit: het ziet er inderdaad niet uit in firefox, nu was het toch al te zien dat ze hun geld niet aan al te veel web-opmaak besteden, maar toch

Laatst bewerkt:
Niets dan lof over xxl. Al tijden mijn vaste adres :thumbs:

nou smaken verschillen toch echt hoor, whey aardbei smaakt dus echt niet imo

vind sowiezo alle NL whey van dat 'sneeuw' , geef mij maar lekker optimum nutrition

heb je een link naar die websites, a.j.b. ?

DBC01 zei:
Ik zat van de week de website van ze te bekijken en dacht dat het miss het proberen waard is. Normaal bestel ik bij Euronutrition en XXL is iets scherper qua prijs. Je kunt ook voor 5kg 2 smaken nemen van 2,5kg/smaak.

Ik ben geen type dat vandaag gaat bestellen in Amerika en vanwege de douane nogeens 2 weken extra mag wachten totdat mijn proteine eindelijk thuis staat: Kortom ik wil het wel z.s.m. in huis hebben.
Iemand een nieuwe tip voor me?

/QUOTE]

• Topic Starter Topic Starter
OK en dat Optimum betsel je per 10lbs? Is wel goedkoop mja....

Zal het dan Metabolic whey of 100% Whey Protein zijn?
Wat zijn de verzendkosten en levertijden en dan krijg je het douane-gezeik weer natuurlijk...

http://www.xxlnutrition.nl

[Link niet meer beschikbaar]

aardbei is (vind ik) nooit lekker, ik heb in een snoepfabriek gewerkt (Frisia aardbeien spekjes bestrooien met gearomatiseerde suiker *zucht*), en sindsdien hoef ik geen kunstmatige aardbeien lucht of smaak meer.

Maar goed, ik koop geen whey voor de smaak, zo lekker is die "double chocolate" van ON nu ook weer niet... (alhoewel ik die van SNI wel bijzonder lekkr vond koop ik die ook niet meer, puur uit financiele overwegingen). Zolang het niet goor is (of een bittere bijsmaak heeft) vind ik het wel prima zo.

De creatine van XXL bevalt me ook prima, mooi fijn poeder.

/edit, maar ik ben dan ook niet echt een grootgebruiker als DBC.

De whey en protein 80 choco van xxl is top !

De vanille is ook te doen alleen de aardbei krijg ik kotsneigingen van.

De pro80 vind ik ok, maar de whey schuimt echt te erg. Die koop ik niet meer.

En verder is het wel de goedkoopste shop in Nederland.

zonet weer een bestelling gedaan
2,5 whey aardbei ( eerder vanille gehad die was goed ff kijke hoe lekker deze is)
en 2 potjes cla :D

altijd goed altijd optijd :D

XXL goede prijs, goede kwaliteit!

Helemaal met dbctje eens. Vind het echt niet meer uitkunnen om in amerika te bestellen veel te veel risico met douane en naheffing. En extreem hoge verzendkosten. Dan bestel ik het toch ecth liever gewoon in nederland.

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vragen :rolleyes:

Wát zijn de verzendkosten en leveringstijd dan van zo'n Amerikaans bedrijf als 1fast?

levertijd van 1fast400 is 3 à 5 dagen, verzendkosten hangt af hoeveel je besteld, kan je op hun site zien. in ieder geval als je bij 1fast400 besteld heb je het nog veel goedkoper (doe altijd bestelling van rond de €300) dan hier in de Benelux.

Ik neem altijd ON - DYmatize :thumbs:

mensen toch vergeten jullie de slechte dollarkoers ofzo?
verzendkosten zijn heus niet duur hoor en zeker niet bij kleinere bestellingen...

zelfs met naheffing komt het nog altijd VEEEEEEEEEEEEEEEEL goedkoper uit dan XXLnutrition (vergelijk maar eens de prijs van een potje swole, of van alles gewoon)

maar goed als jullie meer willen betalen

een voorbeeldje
XXlnutrition
5kg whey: € 82
verzendkosten (Belgie): €8
Totaal XXL € 90

1fast400
10lbs ON (iets minder dan 5 kg): 47$
verzendkosten: 54 $
Totaal 1fast400 (dollar): 101$
Totaal 1fast400 (Euro): 77,36 €

Nu dus al minder als je er nog iets van minder dan een kilo bijbesteld heb je nog meer profijt ..

Laatst bewerkt:
in NL krijg je nog wel te maken met naheffing ff niet vergeten.

Maar goed hier staat in het subforum 1fast400 al heel veel info over, onzinnig om deze discussie hier nogmaals over te doen.

acidreign zei:
1fast400

Nu dus al minder als je er nog iets van minder dan een kilo bijbesteld heb je nog meer profijt ..

yep als je echt groot inkoopt dan wordt die verzendkosten ineens flink stuk minder per zak. Bij bijv. 9 of 10 zakken ben je dan iets van 50EURO per zak kwijt met verzendkosten vanuit Amerika. Dan is er kans op een naheffing, maar die is er niet altijd en zal rond de 10E zijn (bij deze grote aankoop dan wel). Totaal dus ong 60E. bij grote aankoop.

acidreign zei:
mensen toch vergeten jullie de slechte dollarkoers ofzo?
verzendkosten zijn heus niet duur hoor en zeker niet bij kleinere bestellingen...

zelfs met naheffing komt het nog altijd VEEEEEEEEEEEEEEEEL goedkoper uit dan XXLnutrition (vergelijk maar eens de prijs van een potje swole, of van alles gewoon)

maar goed als jullie meer willen betalen

een voorbeeldje
XXlnutrition
5kg whey: € 82
verzendkosten (Belgie): €8
Totaal XXL € 90

1fast400

De verzendkosten zijn nog hoger dan het product én kans op naheffing van =/- €10....dan kom je uit op hetzelfde als XXL Nutrition! :roflol:

rebel zei:
levertijd van 1fast400 is 3 à 5 dagen, verzendkosten hangt af hoeveel je besteld, kan je op hun site zien. in ieder geval als je bij 1fast400 besteld heb je het nog veel goedkoper (doe altijd bestelling van rond de €300) dan hier in de Benelux.

Ik neem altijd ON - DYmatize :thumbs:

€300...??? Ja zeg, kom nou!

Daarom moet je ook een grote bestelling doen. Waarom zakje voor zakje bestellen, je bent toch niet van plan op korte termijn te stoppen met bb?

Terug
Naar boven