Fitness Seller

XXL Nutrition the way to go?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb net bericht gekregen van XXL; als we wat voorstellen dan zijn zij zéker bereid om wat te regelen. Dus heren, meldt u maar!

Heb zelf de creatine, protein80 en de choco whey van XXL.

Ben hier zeer goed over te spreken !

Met gebruik van een staafmixer absoluut geen last van slecht oplossen oid ! ;)

Grtz.. 100%

Ik heb net een bestelling geplaatst bij 1fast voor slechts 4 potjes visolie caps (180 caps)
totaal bedrag 46 dollar
(was ze vergeten bij een eerdere bestelling)

in ned betaal je gemiddeld 10 euro voor 60 1 gr caps (van beetje kwaliteit)
nu betaal ik 12 dollar voor 180 kwaliteits 1 gr caps.

bijna voor 1/3 van de prijs!

anders had ik ze in ned gekocht aangezien mijn volgende grote bestelling pas over lange tijd zal zijn maar als ze er nog wel bij hadden gezeten dan waren ze helemaal supercheap geweest.

Erica kruidenshop 100 caps 1gr 11,95 en 0,0 verzendkosten. Je moet natuurlijk wel een beetje moeite doen om wat te vinden.

100%n zei:
Heb zelf de creatine, protein80 en de choco whey van XXL.

Ben hier zeer goed over te spreken !

Met gebruik van een staafmixer absoluut geen last van slecht oplossen oid ! ;)

Grtz.. 100%

Een staafmixer is een onontbreekbaar middel bij proteine.
Die mensen die graag whey mixen met een vork willen zeker ook graag weight liften met een lepel. Voor niets gaat de zon op.

DBC01 zei:
Een staafmixer is een onontbreekbaar middel bij proteine.
Die mensen die graag whey mixen met een vork willen zeker ook graag weight liften met een lepel. Voor niets gaat de zon op.
net of heb ik op mijn werk ook een staafmixer :thumbs:

acidreign zei:
goed dan ben ik zeker geïnteresseerd :)

denk trouwens dat de mensen van xxl wel iets speciaal mogen doen voor dit board, het levert hen ten slotte veel klanten op...

Ze zijn sponsor. Denk je dat ze hier gratis reclame mogen maken? Ze doen dus al het een en ander voor dit board :)

DBC01 zei:
Erica kruidenshop 100 caps 1gr 11,95 en 0,0 verzendkosten. Je moet natuurlijk wel een beetje moeite doen om wat te vinden.

dan is 12 dollar voor 180 nog altijd goedkoper
(en dit koste weinig moeite)

Laatst bewerkt:
Gister 500gram creatine en 5 kilo whey binnen gekregen van XXLNutrition (Choco & aardbei). Ben tevreden over de whey, maar het enige nadeel is dat het zo'n fijn poeder is dat het een beetje aan elkaar plakt, waardoor het best een gedoe is om 't goed in een maatschep te krijgen. Dan maar gewoon met een lepel... :)

Moen zei:
Ik heb ooit eens staaltjes gehad van xxl en als ik niet geblesseerd was geraakt toen had ik bij hen besteld. Was van de beste whey die ik al gehad heb op vlak van smaak en oplosbaarheid, dus twijfel niet dbc.

En aarbei is NOOIT lekker in eiwitpoeders, zit altijd een vies kunstmatig smaakje aan.

Gewoon vanille en chocolade nemen en je kan bijna niet missen

Ik gebruik geregeld aarbeismaak van ON en vind hem best lekker

eergisteren 2 x cla en whey 2,5 besteld,
ging iets mis met de bestelling (site geeft bij mij problemen, firefox)

nog geen 15 minuten later belde ze mij, dat er iets verkeerd was gegaan, dus telefonisch alles doorgegeven hoppa...

dan noem ik nog eens service :) :cool:

xxl bevalt nog steeds perfect!

Brutez zei:
Ze zijn sponsor. Denk je dat ze hier gratis reclame mogen maken? Ze doen dus al het een en ander voor dit board :)

prijzen verschillen toch niet met die van de 'gewone' consument.. we komen immers beiden op dezelfde site uit met dezelfde prijzen dus veel merk ik daar niet van

Mugje zei:
Past niet meer in mijn rugzak :D die zit al stampvol met eten, poeders, kleren

Je moest es weten hoeveel het scheelt, als je al die efford for your muscles es een maandje laat en niet zoveel aangepast voer meesjouwt...na een maand kom je erachter dan het weinig tot geen reet scheelt.

Maar zoals iedere zendeling en goed-gelovige die het liefst 100 bijbels sjouwt i.p.v. één complete, hebben BB'ers ook die kronkel in zich dat elk aangepaste hapje extra, een niet te missen 'gain' is in hun streven.

DBC01 zei:
Je moest es weten hoeveel het scheelt, als je al die efford for your muscles es een maandje laat en niet zoveel aangepast voer meesjouwt...na een maand kom je erachter dan het weinig tot geen reet scheelt.

Maar zoals iedere zendeling en goed-gelovige die het liefst 100 bijbels sjouwt i.p.v. één complete, hebben BB'ers ook die kronkel in zich dat elk aangepaste hapje extra, een niet te missen 'gain' is in hun streven.
Sportschoenen, korte broek, t-shirt, handdoek, 1,5L fles voor water, pwo shake, Broodbak met eten (XL), pillendoosje en nog een doosje met 20gr whey maar dat zijn maar hele kleine doosjes. Kortom ik kan hier niks uit missen dacht ik zo ;)

Oh dus je neemt je sportspullen mee voor direct na het werk? Okay....:)

Koop een grotere rugzak/tas :)

Terug
Naar boven