El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100%n zei:Heb zelf de creatine, protein80 en de choco whey van XXL.
Ben hier zeer goed over te spreken !
Met gebruik van een staafmixer absoluut geen last van slecht oplossen oid !![]()
Grtz.. 100%
net of heb ik op mijn werk ook een staafmixerDBC01 zei:Een staafmixer is een onontbreekbaar middel bij proteine.
Die mensen die graag whey mixen met een vork willen zeker ook graag weight liften met een lepel. Voor niets gaat de zon op.
acidreign zei:goed dan ben ik zeker geïnteresseerd![]()
denk trouwens dat de mensen van xxl wel iets speciaal mogen doen voor dit board, het levert hen ten slotte veel klanten op...

DBC01 zei:Erica kruidenshop 100 caps 1gr 11,95 en 0,0 verzendkosten. Je moet natuurlijk wel een beetje moeite doen om wat te vinden.
Mugje zei:

Moen zei:Ik heb ooit eens staaltjes gehad van xxl en als ik niet geblesseerd was geraakt toen had ik bij hen besteld. Was van de beste whey die ik al gehad heb op vlak van smaak en oplosbaarheid, dus twijfel niet dbc.
En aarbei is NOOIT lekker in eiwitpoeders, zit altijd een vies kunstmatig smaakje aan.
Gewoon vanille en chocolade nemen en je kan bijna niet missen
Past niet meer in mijn rugzak100%n zei:Misschien een shake-beker ? (ook daar te verkrijgen)![]()
Grtz..
die zit al stampvol met eten, poeders, klerenBrutez zei:Ze zijn sponsor. Denk je dat ze hier gratis reclame mogen maken? Ze doen dus al het een en ander voor dit board![]()
Mugje zei:Past niet meer in mijn rugzakdie zit al stampvol met eten, poeders, kleren
Sportschoenen, korte broek, t-shirt, handdoek, 1,5L fles voor water, pwo shake, Broodbak met eten (XL), pillendoosje en nog een doosje met 20gr whey maar dat zijn maar hele kleine doosjes. Kortom ik kan hier niks uit missen dacht ik zoDBC01 zei:Je moest es weten hoeveel het scheelt, als je al die efford for your muscles es een maandje laat en niet zoveel aangepast voer meesjouwt...na een maand kom je erachter dan het weinig tot geen reet scheelt.
Maar zoals iedere zendeling en goed-gelovige die het liefst 100 bijbels sjouwt i.p.v. één complete, hebben BB'ers ook die kronkel in zich dat elk aangepaste hapje extra, een niet te missen 'gain' is in hun streven.

wazzup zei: