XXL Nutrition

XXL Nutrition the way to go?

Vind de whey van Optimum Nutrition veel beter dan de whey van xxl, smaak intresseert me niet zo maar oplosbaarheid wel, de whey van ON is met 1x roeren opgelost, de (choco) whey van xxl moet je eerst met een garde te lijf gaan wil je niet stikken de brokken eiwit plus dat het nogal drijft, kwaliteit van ON is gewoon beter

Gorilla-Man zei:
Vind de whey van Optimum Nutrition veel beter dan de whey van xxl, smaak intresseert me niet zo maar oplosbaarheid wel, de whey van ON is met 1x roeren opgelost, de (choco) whey van xxl moet je eerst met een garde te lijf gaan wil je niet stikken de brokken eiwit plus dat het nogal drijft, kwaliteit van ON is gewoon beter

Oplosbaarheid van whey zegt niets over de kwaliteit.

In het rekenvoorbeeldje word even heel leuk 8 euro gerekend voor verzendkosten. Als je in Nederland woont en je besteld 2 produkten betaal je 0,0 euro bij XXL! Dan liggen opeens de prijzen heel dicht bij elkaar.

Dat is waar, die ON lost echt super op (komt geloof ik door de sojalecithine die ze erin stoppen), maar aangezien ik toch altijd een staafmixer gebruik is dat voor mij geen punt.

er zijn hier precies toch nog mensen die mijn punt niet goed begrijpen?

so what dat de verzendkosten duurder zijn dan het product zelf, het is nog altijd goedkoper!!

en ja als er hier mensen zijn die enkel 1 zak whey bestellen... en niets anders (wat mij heeeeeeel hard zou verbazen)

In België zijn de verzendekosten duurder maar daat gaat het echt niet om
naja ik ga hier geen enkele website promoten want ik heb er zelf toch niets aan, wil gewoon maar duidelijk maken dat het echt goedkoper kan. Mij niet gelaten als mensen meer willen betalen.

Ik vind die whey van XXL persoonlijk niks het mengt echt gaar als je bv. even snel een beetje in een glas met een vork wil oplossen. Vergeleken met SNI die ik normaal koop.

ik heb vaak producten gebruikt van m double you
maar wat is dan eigenlijks het verschil tussen xxl en m double you??

DBC01 zei:
Ik bestel alles bij 1 fast400 ook, is dan voor 1 jaar multivitamine,vit.c, creatine, potje osmolyte, potje BCAAs en voor 6 maanden whey. Ga het hier maar eens kopen ben je €125meer kwijt!

Gorilla-Man zei:
Heb ik iets gezegd over kwaliteit dan? Ik wil whey die goed oplost, ON whey doet dat, de whey van XXL niet

same here, kwaliteit zal ok zijn, gebruik nu zelf even xxl maar volg week zit ik lekker weer aan de ON, smaakt beter en lost 10x beter op

Ik bestel ook gewoon voor 1/2 keer per jaar bij 1fast en dat zijn een hoop dingen dan (pillen, poeders etc etc, kost veel maar minder ala je het in NL zou bestellen. En als gierige Hollander bespaar ik zo maar mooi weer een paar centen.
simpel toch?!

De meeste amerikaanse eiwitten zijn instant die kan je met een vork roeren. Dit heeft te maken met een extra behandeling waarin lecithine wordt toegevoegd en de korrel groter wordt en daardoor niet plakt.

Die van MDY en bv XXL moet je mengen met een shakebeker (met netje) dan is er geen enkel probleem met de oplosbaarheid.

Een beetje BB'er heeft toch een shakebeker of niet ???

hardgainers zei:
Een beetje BB'er heeft toch een shakebeker of niet ???
Tuurlijk s'morgens gooi ik mijn whey door de havermout en na de training in een shakebeker. Maar voor de training neem ik ook nog 20gr en die wil ik even snel in een glas oplossen en opdrinken en dat gaat niet :(

Gorilla-Man zei:

Gorilla-Man zei:
Heb ik iets gezegd over kwaliteit dan? Ik wil whey die goed oplost, ON whey doet dat, de whey van XXL niet

Ja je zegt iets over kwaliteit :) En waar baseer je dat op? Aan de hand of een whey al dan niet goed oplost? Bij kwaliteit denk ik meer aan de samenstelling van de aminozuren die bij XXL erg goed is. Ook denk ik bij kwaliteit aan de prijs, die ook absoluut niet duur is (goedkoopste van NL??) Maargoed, als oplosbaarheid een prioriteit van je is kan je beter ON nemen ja :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat een mietjes zijn jullie zeg! <start mauw-mode>"Mijn wehy moet meteen oplossen met een vorkje erdoooorrr<end mauw-mode>

Sorry hoor maar de shakebeker en mixer zijn standaard attributen voor elke serieuze sporter. Als je zo graag wilt dat het oplost met een vorrrkje, neem dan Amerikaanse whey want die Amerikanen willen alles instant en meteen klaar hebben. Wat maakt het mij nou een ruk uit of ik er even met de mixer doorheen moet of niet? Scheelt je 10 seconden.
Bovendien: Vorkjes-whey moet extra behandeld worden en elke extra nehandeling is imho een stap in het nadeel van het product.

Als ik dus 10lbs/ongeveer 5kg van 1fast koop betaal ik 72 euro en bij XXL rond de 80.
Bij XXL heb ik het binnen no time en bij 1 fast mag ik de kerk gaan bezoeken en bidden dat de douane de troep doorlaat? En anders nogeens bijbetalen? Pfff....

mijn bestelling van 1fast400 was hier altijd binnen de 4 werkdagen

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik bedoel is dat 1fast, als we de leveringstijd even vergeten, alleen gunstig is voor zij die in super-bulk bestellen. Nou, laat mij een maandje lobbyen bij wat NL proteine-producenten en als ik beloof een x-aantal klanten te weten die elke zoveel maanden in bulk iets afnemen, dan zijn zij ook wel bereid om te leveren hoor, alleen dan zondeer dik €50 verzendkosten! :cool:

arjan_sneek zei:
ik heb vaak producten gebruikt van m double you
maar wat is dan eigenlijks het verschil tussen xxl en m double you??

is dit een serieuse vraag?
en wie koopt er tegenwoordig nog m double you?

Het verschil is:
m double you 4500 gr. 132,75
xxl 5kg € 78.50

DBC01 zei:
Wat ik bedoel is dat 1fast, als we de leveringstijd even vergeten, alleen gunstig is voor zij die in super-bulk bestellen. Nou, laat mij een maandje lobbyen bij wat NL proteine-producenten en als ik beloof een x-aantal klanten te weten die elke zoveel maanden in bulk iets afnemen, dan zijn zij ook wel bereid om te leveren hoor, alleen dan zondeer dik €50 verzendkosten! :cool:

goed dan ben ik zeker geïnteresseerd :)

denk trouwens dat de mensen van xxl wel iets speciaal mogen doen voor dit board, het levert hen ten slotte veel klanten op...

Logisch dat als je niet in bulk bestelt dat 1fast400 niet veel goedkoper is dan Nederland, maar je zit al snel op een behoorlijk voordeel heb ik gemerkt. Zeker als je voor nieuwe producten gaat, even buiten beschouwing gelaten of die dan beter werken. Maar soms wil je wel eens wat expirimenteren, dan is de grote keuze bij 1fast400 een uitkomst. Zeker met de lage dollar heb je de verzendkosten er snel uit.

Voor noviteiten gebruik ik nu 1fast400 voor whey bestel ik het de volgende keer bij XXL. En nog niet eens omdat ze hier sponsoren, meer omdat ik zeer prijsbewust ben.

Ik heb ooit eens staaltjes gehad van xxl en als ik niet geblesseerd was geraakt toen had ik bij hen besteld. Was van de beste whey die ik al gehad heb op vlak van smaak en oplosbaarheid, dus twijfel niet dbc.

En aarbei is NOOIT lekker in eiwitpoeders, zit altijd een vies kunstmatig smaakje aan.

Gewoon vanille en chocolade nemen en je kan bijna niet missen

Terug
Naar boven