MuscleMeat

yates and cutler

Lee heeft er anders wel eens een handje naar :)

zn BF op die ene beroemde foto met zn opgeblazen buik doel je zeker op. Je zou je verbazen hoe laag zn BF werkelijk was op dat moment. Zeker onder de 15%. Voor die foto zette hij expres zn buik uit. Daarbij hield die volop vocht vast. En onder dat vetlaagje zit natuurlijk een pak spieren waardoor je sneller dikker oogt.

zn BF op die ene beroemde foto met zn opgeblazen buik doel je zeker op. Je zou je verbazen hoe laag zn BF werkelijk was op dat moment. Zeker onder de 15%. Voor die foto zette hij expres zn buik uit. Daarbij hield die volop vocht vast. En onder dat vetlaagje zit natuurlijk een pak spieren waardoor je sneller dikker oogt.

Ik weet wel dat hij tijdens die foto aan het herstellen was van een blessure en dat hij al een paar maanden niet had getraind. Ik denk dat Lee zijn bf nooit boven de 15% zal laten komen. (onder normale omstandigheden dan)

Ik heb ook vernomen dat priest pasgeleden in het ziekenhuis is opgenomen, weet iemand hier meer van?

die foto van culter lijkt me toch idd ook echt gesoept:)

Ik denk dat de foto echt is. Gun de man ook eens het plezier van lekker eten :p

Semi Ontopic: Ik denk dat de Jay foto fake is. In al zijn dvd's en in de Muscletime dvd's zegt ie Yearround lean te blijven voor guestposing. En zelfs in zijn offseason is hij zeer strikt voor zichzelf door alles te wegen en te meten. Kan me niet voorstellen dat hij zich zo laat gaan. Of dit moet een eeeerg oude foto zijn. En kan me niet voorstellen dat ik hem dan niet eerder gezien heb

Offtopic:Zo jongens ik voel me behulpzaam vandaag en post even een paar van de Lee Priest offseason foto's voor de mensen die ze niet kennen

Hier issie behoorlijk dik/waterig. Ik heb de trainingsvideo dat hij zo dik is. Errrrrg cool om hem dan te zien trainen hehe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Erg waterig maar wel enorm imposant vind ik!

Dit zal de foto zijn waar de meeste van jullie op doelen. Het is lang neit zo erg als hij het voordoet. Hij posed neit en duwt zijn buik uit.

gevaarlijk dat zo n mager vrouwtje hem moet spotten ???

Eigenlijk niet. Als je een super sterke spotter nodig hebt word het tijd dat je met minder gewicht gaat trainen. Een spotter moet een beetje helpen bij de laatste paar reps niet meer.

Lee Priest trainde vroeger ook vrijwel altijd met zijn ex-vrouw Cathy Lee Priest en vele andere Pro BB'rs trainen met "kleine" mensen. Bv Darrem Charles/Craig Richardson/Markus Ruhl/Craig Titus (vroeger)

Eigenlijk niet. Als je een super sterke spotter nodig hebt word het tijd dat je met minder gewicht gaat trainen. Een spotter moet een beetje helpen bij de laatste paar reps niet meer.

Lee Priest trainde vroeger ook vrijwel altijd met zijn ex-vrouw Cathy Lee Priest en vele andere Pro BB'rs trainen met "kleine" mensen. Bv Darrem Charles/Craig Richardson/Markus Ruhl/Craig Titus (vroeger)

Dus volgens jou is dat omdat ze niet tot failure zouden gaan, maw het niet zover laten komen dat ze die spotters eigelijk nodig hebben? Lijkt me toch heel gevaarlijk, het-moest-maar-eens-niet-zo-zijn.

Stel je bent Jay cutler en je kan 200kg 4x bankdrukken. Dan kan je kiezen om 220kg op de bar te laden en dan jouw spotter de extra 20kg te laten tillen. Of je kan verstandig trainen (vind ik) en 200kg op de bar hangen 4x alleen drukken en dan de laatste paar reps het beetje gewicht dat je niet kan laten helpen door een "zwakke spotter". Je traint verantwoorder en je houd jezelf niet voor de gek en je bewerkstelt evenveel groei. Dat is is in ieder geval mijn opinie. Tegenbewijzen mogen geleverd worden :)

Stel je bent Jay cutler en je kan 200kg 4x bankdrukken. Dan kan je kiezen om 220kg op de bar te laden en dan jouw spotter de extra 20kg te laten tillen. Of je kan verstandig trainen (vind ik) en 200kg op de bar hangen 4x alleen drukken en dan de laatste paar reps het beetje gewicht dat je niet kan laten helpen door een "zwakke spotter". Je traint verantwoorder en je houd jezelf niet voor de gek en je bewerkstelt evenveel groei. Dat is is in ieder geval mijn opinie. Tegenbewijzen mogen geleverd worden :)

denk dat hij bedoelt dat als je tot failure gaat en die stang niet meer omhoog kracht met een enorm gewicht erop (bijv 220 kg) zo zwak iemand je dan ook niet meer kan helpen en zo dus groot risico neemt. Maarja ik zelf heb ook altijd zwakke spotters achter me bankdruk staan :D. Nooit mis gegaan gelukkig

Ja en nee! Een spier onder maximale spanning gehouden gedurende een bepaalde tijd, zelfs als er geen bewegingsbaan uitgevoerd wordt, kan enkel al door de contractie om het gewicht te tillen gestimuleerd worden. Daarom wordt er in bodybuilding ook aangespannen! Is dit gewicht nu zwaarder dan zal dit de spier ook meer belasten wat resulteerd in meer spiergroei. Simpel uitgelegd. De wetenschappelijke uitleg kan je wel ergens vinden op internet.

denk dat hij bedoelt dat als je tot failure gaat en die stang niet meer omhoog kracht met een enorm gewicht erop (bijv 220 kg) zo zwak iemand je dan ook niet meer kan helpen en zo dus groot risico neemt. Maarja ik zelf heb ook altijd zwakke spotters achter me bankdruk staan :D. Nooit mis gegaan gelukkig

tja ik denk dat het meevalt, want je kan dan nog steeds bv 180kg drukken waardoor spotter bv alleen maar 40 moet tillen.

Filmpje van Yates en Cutler doet me herinneren aan Rocky 3, waarin Rocky traint op besneeuwde bergtoppen en Ivan Drago volgespoten wordt in een state of the art gym. Hier is Yates uiteraard Rocky, echt een rauwe verschijning, zo lopen ze bij ons ook nog rond mooi man met van die afgerafelde hempies en zo'n heuptasje hehe.

Die Cutler traint wel als een watje hoor vergeleken met Yates! Verschil in de stiff legged deads bijvoorbeeld! :P

Terug
Naar boven