Fitness Seller

Year round tren

Bezoekers in dit topic

Had het over die 1g 200mg kuur.

Ah zo.. ik begin redelijk hoog in testo met de cut, naarmate ik droger word gaat de test omlaag en de tren omhoog. aan t einde voeg ik ook nog mast toe. Zal iets worden van 500 test 800 tren 400 mast ;)
 
1.69 hier met 93 kg op het skeletje.
 
Pics or didnt happen :D
 
zie dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hulp-gevraagd-over-dip-na-kuur-386111/

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------



ok, dip begon bij mij ook paas na 2 weken,ben benieuwd of je er ook last van ga hebben

Hij is aan het cruisen en jij bent volledig gestopt. Met cruisen ga je geen dip krijgen, zeker na een lange periode tren is alles in de cruise heel rooskleurig alsof je van de hel naar de hemel gaat
 
Prestatie nonetheless. 90kg(droog), met name vasthouden bij die lengte is een enorme prestatie. 80kg droog bij 1m70 vind ik er al aardig buff uit zien, op foto's vooral, totdat ik er zelf naast sta en het opeens wel meevalt. Het is allemaal perspectief maar het blijft in ieder opzicht een prestatie. Was meer bedoeld als grapjuh ''je kan zo buff zijn als je wilt maar op die lengte blijf je een tuinkabouter'' ook al kan je er geen reet aan doen. Ikzelf had op die lengte mijn baard laten staan en de powerlift Gimli van fit4free geworden. Mijn vriendin/womanlet is 1m60, als ik buk voor een kusje voel ik al druk verschil in m'n trommelvlies:trollface:

haha, mooie :p

Maar 1.60 m is ook verdomd klein inderdaad, al helemaal in Nederland, het land van de giants.

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

1.69 hier met 93 kg op het skeletje.

Nice! Alhoewel 11% nog niet op het skeletje is wah!

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Wa liev van jou :o

Just being honest :)
 
mooie stats op die lengte, maar year around tren, sterkte!
 
Lijkt me wel lekker [emoji16]
 
Back
Naar boven