Fitness Seller

Yellowtops ghg

Ano_1987_24

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
16
Lengte
1m63
Massa
71kg
Vetpercentage
5%
wit doosje met tien yellowtops generiek, 'flip off' op de bovenkant, wafeltje poeder onderaan...hetzelfde als anders.
maar, dit keer was hier en daar het poeder wat uitgeschud (bij enkele flesjes).
verder leken ze niet vacuum, het water werd niet opgezogen in de flesjes zoals ze dat anders wel deden.
ook zat er op elk flesje nog papierresjtes, (je moet goed kijken of voelen), alsof er kleine etiketjes op de flesjes zaten (of de flesjes zijn gewoon gerecycleerd...)
voor de rest zag het er net hetzelfde uit als vorige keren (toen waren ze gewoon goed) klein stukje bubbelplastiek op de flesjes, op 1 ervan stond een chinees tekentje...

zijn deze volgens de beschrijving nog normaal, of niet?

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 19:35 ----------

ht bubbeltjes plastik lag gewoon op de flesjes in het doosje ter bescherming dus, net als de vorige

DSCN1485.jpg

Geen fab en exp date? geen batch nummer,bij vandenborre hebben ze wel

goeie :D

• Topic Starter Topic Starter
Geen fab en exp date? geen batch nummer,bij vandenborre hebben ze wel

goeie :D

nix te nul te noppes...vorige keren ook niet, gear komt van dezelfde, ziet er ook hetzelfde uit, buiten de beschrijving van hierboven...toen waren ze echt, dat voelde je aan elke nevenwerking die er bestaat die ik kreeg, vooral mn handen...

nix te nul te noppes...vorige keren ook niet, gear komt van dezelfde, ziet er ook hetzelfde uit, buiten de beschrijving van hierboven...toen waren ze echt, dat voelde je aan elke nevenwerking die er bestaat die ik kreeg, vooral mn handen...

Zou het niet riskeren man

Ziet er uit als gewone ug hgh. Zou ik persoonlijk meer vertrouwen in hebben dan in de vele nep hg hgh's. Ik ken ze in ieder geval wel zo. Dus ik zou zeggen real.

wel...ultieme test...hier gaan 10 iu's in 1 keer

werd behoorlijk slaperig/duizelig :)

handen zijn 'loom' en ik laat alles vallen, weeg 1kg meer dan gisteren dus zal wel wat water opgeslorpt hebben

ook wat hoofdpijn en krampen

Klinkt als heel real :) ik ga vandaag deze test ook doen met 10iu.

Ik heb inmiddels ook helemaal geen vertrouwen meer in mooie labels met bekende (lees berucht om fakes merken) batch labels of wat dan ook. Iedereen kan labels plakken en nummers erop zetten. Ik heb inmiddels ervaren hoe nutteloos mijn dure doosje kigs was.

10IU testen en een tijd proberen is het enige wat erop zit. Als je pech hebt heb je veel geld voor noppes uitgegeven. Als je mazzel hebt is het real. Zo is het nu eenmaal.

Top te lezen dat die van jou echt lijkt.

ja, inmiddels weer een kilo meer, obv gewoon water...maar alles lijkt heel erg vol, had ook een glycemietest gedaan
deze begon bij 96mg/dl , kwartier later 80, nog es kwartier later weer 96 (nee niet gegeten)

ja, inmiddels weer een kilo meer, obv gewoon water...maar alles lijkt heel erg vol, had ook een glycemietest gedaan
deze begon bij 96mg/dl , kwartier later 80, nog es kwartier later weer 96 (nee niet gegeten)

Dat is handig die glucose test, nooit aan gedacht maar dergelijke veranderingen zeggen wel veel als je niks eet. Dan is het in elk geval een stof die die precies hetzelfde doet als HGH en kan je dus vrij zeker zijn dat het HGH is in combinatie met het slaap gevoel en lome handen....(wel wennen aan de eenheden, Nederlanders rekenen in mmol/ml maar dat is mmol/L = mg/dL x 0.0555)

btw ik nam mijn 10 iu met ghrp/ghrh gisteren rond 20.00 en rond 20.20 viel ik om van de slaap. Heb aan een stuk geslapen tot 6.30 en werd dus na 10 uur slaap heel duf wakker. Ook ik een kilo zwaarder en een vreemd gevoel in mijn handen. Ook nu met tikken zijn ze traag en sloom en zit er wat minder kracht in. Niks gemerkt aan gewrichten en ook niet qua tintelingen maar dat is logisch, ik was knockout na een half uur.

i know them. Same as they are flowing the market in Poland.
Check with IGF test,this is the only good test method.

Terug
Naar boven