XXL Nutrition

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Vrienden,

Het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst een log had gemaakt. Ik persoonlijk ben een groot fan van alles wat te maken heeft met ''The Iron Age'' van Bodybuiding ( 1960 t/m 1990 ). Arnold, Robby, Zane, Paris, Platz noem ze maar op, het zijn allemaal mijn helden. Nu is er vorig jaar door de IFBB een nieuwe klasse in het leven geroepen, namelijk de ''Classic Bodybuilding''. Dit is een nieuwe klasse die door middel van lichaamslengtes:lichaamsmassa een eis voorstelt voor mogelijke deelname aan deze klasse. Dit is perfect voor de mensen welke geen massamonsters willen worden. Natuurlijk heb ik veel respect voor de zwaargewichten, maar het is zeker niet voor mij weggelegd.

BobParis5.jpg

golden-era-bodybuilding.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat worden de doelen van de komende tijd?

1. )

Ik mag 82 kilo droog wegen op de wedstrijddag. Ik zelf ben 1.77, best jammer want ik dacht altijd 1.78. :D
Wat ik ga doen is eerst terug cutten naar 8%, en vervolgens vanaf dit punt droge massa bouwen. Door mijn armbreuk in januari van dit jaar heb ik flink wat moeten inleveren. Ben nu aardig terug op mijn oude niveau: 88 kg met ongeveer 10%.

2.)

Meer richten op bepaalde spiergroepen. Ik wil verbetering op de lats, glutes en hamstrings. Ik zal niet meer zwaar trainen, maar meer richten op uitvoering. Sibil Peeters heeft hier zeer goede schema's van laten zien.

3.)

Meer werk als fitnessmodel gaan doen. Dit natuurlijk in combinatie met promo voor mijn sponsor: Body en Fitshop.

4.)

Een goede planning trekken voor de wedstrijden in maart/april met een goede begeleider. Ik zit hiermee nog even in een tussenfase, maar daar vertel ik snel meer over.

5.)

Van de week voor het eerst weer trainen met Dbc01. :D

6.)

Zoveel mogelijk bespreken over de gang van zaken kwa fotoshoots,voorbereidingen en tips and tricks.

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Supplementen lijst:

- Vitargo
- Nectar Whey
- Vit C, Multi Vit en Calcium/Magnesium
- Lipo-6.

Ben benieuwd!! Ga hem eens volgen! Moet wel sterk zijn! :D Succes in ieder geval

Succes man :)

leuk man!Succes!
krijgen we ook ff een begin foto shootje?
is wel leuk voor de lezers?!

Ben ook benieuwd :D

Leeft DBC nog? :P

Is die 82kg het maximum wat je mag wegen?

Ga deze volgen ! succes ermee:) Ben trouwens zelf ook meer voor de classic bb;) is zoveel mooier

Suc6 man. Ben erg benieuwd. Kende die klasse nog niet.......lijkt me leuk.

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd!! Ga hem eens volgen! Moet wel sterk zijn! :D Succes in ieder geval

Thanks!

Vandaag Rug, Biceps, Triceps:

Rug

Barbell Rows - 50,60,70,80
12 reps, 4 sets. 25 seconden rust.

Chin Ups Bench
6x12 BW

Dumbbell Rows:
2x22. ( Linkerarm ging prima, maar mijn rechterarm blijft k*tten. Hier zat de breuk ook ) Niet mee verder gaan, maar gelijk door naar andere oefening.
Double High Cable Pull Down:

30-35-40-45-50-60 kg

+- 30 seconden rust tussendoor.

Soort schijt row machine: :D
2x sets , 15 reps 60 kg.

Biceps:

Preacher curls
6x12 , 30 kg.

20 seconden rust

Hammer Curls.

22 kg, 15 reps, 5 sets. Kreeg weer last van mijn arm bij deze, maar toch doorgegaan.

Straight bar, wall curls.

5 sets, 30 kg, 20 seconden rust.

Triceps:

4x dit rondje achter elkaar.

Cable extension 15 reps
Overhead extension 15 reps
Reverse extension 15 reps.

Geen pauze, gewoon doorknallen!!!!!!!! Heerlijk. :)

Daarna 30 minuten crosstrainer. K*tcardio!

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Foto's komen later wel. Ben nu een vet varken!

Flink hoog in de reps :)

Train je altijd zo of wissel je veel af

[/COLOR]Foto's komen later wel. Ben nu een vet varken!

Das nou juist het leuke van progressie piccs..
Je hebt een goed excuus voor je huidge shape,dus verbaas ons allen.Just like a true Sayan (of hoe je het ook schrijft) would do!

Das nou juist het leuke van progressie piccs..
Je hebt een goed excuus voor je huidge shape,dus verbaas ons allen.Just like a true Sayan (of hoe je het ook schrijft) would do!

Hmm, dan ga ik eerst wel even de hyperbolic time chamber in. :D

Ik zal eens even kijken voor een foto. :)

Leuk dat je een logje gaat bijhouden gozer. En een vet varken op 10% bf, yeah right :D

Trouwens, is je pm box vol of zit je niet te wachten op pm's van je fans?:D

True :D

Precies! Ik moest ook mijn porky pig-pic plaatsen :p

Een die porky pig foto heb ik ook veel geld verdiend. Dank hiervoor. :D

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Leuk dat je een logje gaat bijhouden gozer. En een vet varken op 10% bf, yeah right :D

Trouwens, is je pm box vol of zit je niet te wachten op pm's van je fans?:D

Karma. ;)

Wil je ook je voedingsschema eens posten aub?

aan welke wedstrijd ga je dan deelnemen ryu?
succes met je doelen :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven