XXL Nutrition

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
succes man! Dat classic trekt me ook wel op de een of andere manier :).

heb in ieder geval ongeveer dezelfde lengte ;)

Succes. Pittige schema's ;)

Btw, leeft dbc nog ja?

nice, succes. ik vind het zelf ook mooier als het wat meer in proportie is.

Voeding, tel de kcals nu niet. :D

40 g. Brinta
220 H-Melk
3 eiwit, 1 ei.

4 cracottes.
100 gram kalkoenfilet

100 gram kalkoenfilet
3 volkoren broodjes
3 eiwit, 1 ei.

50 gram ongekookte rijst.
400 gram kipfilet
4 gram olijfolie

trainen

75 g. Vitargo , 20 minuten later 50 g. Whey

150 g. Tonijn op waterbasis.

----

Mwa, 225 a 250 carbs, 275 a 300 eiwit. :)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Geen idee, maakt mij ook niks uit. Als er maar een classic klasse is. :)

Volgens mij at zelfs sniperx nog meer dan dit, succes iig!

Voeding, tel de kcals nu niet. :D

40 g. Brinta
220 H-Melk
3 eiwit, 1 ei.

4 cracottes.
100 gram kalkoenfilet

100 gram kalkoenfilet
3 volkoren broodjes
3 eiwit, 1 ei.

50 gram ongekookte rijst.
400 gram kipfilet
4 gram olijfolie

trainen

75 g. Vitargo , 20 minuten later 50 g. Whey

150 g. Tonijn op waterbasis.

----

Mwa, 225 a 250 carbs, 275 a 300 eiwit. :)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Geen idee, maakt mij ook niks uit. Als er maar een classic klasse is. :)

Goed schema, alleen denk je dat wel erg weinig (onverzadigde) vetten in je schema hebt staan.. en wat is de reden dat je dat zware schema volgt, vanwege de intensiteit?

Gr en succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij at zelfs sniperx nog meer dan dit, succes iig!

Kan kloppen. Hij was toch ecto?

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Goed schema, alleen denk je dat wel erg weinig (onverzadigde) vetten in je schema hebt staan.. en wat is de reden dat je dat zware schema volgt, vanwege de intensiteit?

Gr en succes ermee

Mijn breuk vond plaats in mijn elleboog. Ik heb dus erg veel moeite met bv. locken etc.

Hierdoor ben ik langzaam meer gaan richten op high reps met medium weight. Ook vind ik verhoudingen nu belangrijker dan massa. Ik ga trouwens proberen om het hele jaar door op 8% te blijven. Dit geeft het voordeel dat je in een korte tijd (2 weken ) klaar kan zijn voor een shoot of voor wedstrijd (6 a 8 weken )

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

succes man! Dat classic trekt me ook wel op de een of andere manier :).

heb in ieder geval ongeveer dezelfde lengte ;)

Top! Doet me echt goed om jou hier te zien posten. Jij was zeker een voorbeeld toen ik net begon! :thumbs:

Hey man ik neem een abbo hierop!:D
Jammer dat je niet meer voor massa gaat maar kan het wel begrijpen.
succes met je log en zie je wel weer op school

Ik denk dat mensen zich nog wel eens vergissen hoe 82 kilo er droog uitziet. :D Er zal nog flink wat massa bij moeten, maar daar gaan we dan ook voor! Eerst droog worden! Volgende week donderdag bij de begeleider langs. :)

Middelste

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Vanavond ga ik de volgende routine doen:

Stifflegged Deadlifts
Seated Leg Curls
Jefferson Lifts

Leg extension
Front Squat
Lunges

Ik kan absoluut niet frontsquaten. Het zwaarste ooit was 50 kg en toen stikte ik , omdat die stang mijn keel dichtdrukt. Ik ga hier extra aan werken. Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam op deze verandering zal reageren. Ik train al jaren eerst quads en meestal maar 1 hamstring oefening.

Je moet de stang dan natuurlijk ook niet vol tegen je keel gaan drukken. Leg deze gewoon op je schouders en verder met je handen op zijn plaats houden.

voor mij hetzelfde. Heb die foto's van de contest 2003 ook nog ergens op mijn comp staan. Echt een top fysiek

Haha, ik weet nog wel dat ik dan met Juriaan op msn hele schema's ging uitwerken om net zo als The Ur eruit te zien voor de zomer..

We gingen tenslotte dan ook naar Blanes dat jaar. :D

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Je moet de stang dan natuurlijk ook niet vol tegen je keel gaan drukken. Leg deze gewoon op je schouders en verder met je handen op zijn plaats houden.

Ik ga er meespelen. Ik zal ook flink moet wennen aan de houding, maar heb er het volste vertrouwen in!

LOL 2003, ben inmiddels een oude man ;)

Haha, ik weet nog wel dat ik dan met Juriaan op msn hele schema's ging uitwerken om net zo als The Ur eruit te zien voor de zomer..

We gingen tenslotte dan ook naar Blanes dat jaar. :D

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Ik ga er meespelen. Ik zal ook flink moet wennen aan de houding, maar heb er het volste vertrouwen in!

Heb je nog recente pics the ur?

ben ook wel benieuwd naar die oude pics, staat contest geschiedenis niet meer op de site?

Ohh The Ur.. :D

Die staat in de link erboven.

Waar blijven de 250+KG squats?!

Ben benieuwd naar je pics!
ik ga je log volgen.
gebruik je trouwens echte vitargo of wms van body&fitshop?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven