AndroidHealthClinic

Zagende moeders.

Corax

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Ok, ik ben het grondig beu.

Mijn moeder zaagt dat ik teveel eet, en vooral dat ik ongezond eet. Ik at vroeger bijna niets (en woog bijgevolg ook erg weinig), maar nu ik de sport heb ontdekt ben ik veel meer gaan vreten: platte kaas, kip, tonijn, ... En mijn moeder begint zowat door te slaan. Ik vind het echt een belediging om te horen dat ik ongezond eet, terwijl ze zelf iets te dik is. (mijn zus bijvoorbeeld ook, maar daar zegt ze niets over hoor!!)

"Elke dag een doos(je) tonijn is niet gezond!!"

"zorg dat al die zuivel niet verzuurt waardoor je pijnlijke spieren gaat krijgen!!"

Is er niemand die deze dingen met bewijsmateriaal kan weerleggen, ik wil het haar onder haar neus wrijven. Spuugzat ben ik het. Een mens wil dan zijn fysiek verbeteren ...

Ouders, ze kennen er helemaal niets van :mad:

Alvast bedankt gasten,

Corax

wie heeft ze niet he :(

laat haar eens naar een model kijken van een Mens Health (Geen Flex ofzo he ;)). Dan zeg je, kijk, wil jij met zoiets op het strand of in het zwembad gezien worden? Kan je tegen iedereen zeggen, kijk, dat is nou mijn zoon :D
En als ze ja zegt, zeggie gewoon, nou dan MUIL houwen en laat me vreten ! Ohja, me abonnement moet verlengd worden, ken je ff dokke :P En als je tog naar dorp gaat, haal metteen ff 5 kilo kwark :P

• Topic Starter Topic Starter
Dymatize zei:
En als je tog naar dorp gaat, haal metteen ff 5 kilo kwark :P

Ze zijn de laatste tijd nogal veel 'uitverkocht' van kwark als ik me moeder naar de winkel stuur :D (dan moet ik er zelf nog om ook)

klinkt vrij bekend... :)
nog een half jaartje, dan heb ik dat gelukkig niet meer :D:D

Uitermate k*t ja! Ik ken het.

Eerst aansporen om naar de sportschool te gaan en dan ga je en dan ga je opeens te veel.

dan zeg je:
Kijk naar jezelf vet zwijn ik doe er tenminste nog wat aan!! :D

Phu! Ze zagen hier ook wel eens.

Maar mij minder eten geven durven ze niet, van te weinig KH begint een mens te flippen weetjewel ;) En stiekem zijn ze wel een beetje trots. M'n pa heeft onlangs een pot soya-eiwit van de natuurwinkel meegebracht. Vond het zo leuk dat ik em maar niets over soya verteld heb...

Nee, serieus, of het nu je ouders, vrienden of vriendin zijn - er moet altijd wel iemand zagen. Gelukkig zijn de meeste van mijn maten ofwel stikjaloers (zwijgen) ofwel fanatieke sporters (doen het ook) ofwel hebben ze gewoon teveel schrik (zwijgen)... Vriendinnen weten dat ik slecht tegen gezaag kan, en vinden spieren te leuk om het te menen. Je leert er dus wel mee leven!

Mugje zei:
dan zeg je:
Kijk naar jezelf vet zwijn ik doe er tenminste nog wat aan!! :D
Uhu.
En dan mag hij buiten zijn eten ook zijn slaapplaats enzo zelf gaan zoeken. Maar dat moet je er als hardcore BB'er maar voor over hebben! :p

ik hoor niets anders :D

maar ja het went

waarom zu 1 blik tonijn per dag ongezond zijn ? :)

oe meer oe beter ! :P

Bij mij hetzelfde:
"eet toch niet zoveel, straks ben je moddervet" (terwijl ik kwark eet :p)
"je moet niet het hele jaar door eiwitten nemen, al die poeders zijn slecht voor je"
"ik wil niet dat je ZO brééd word" (terwijl ik in de flex lees, en ik ben dus powerlifter :s)
....

and so on .... :D

Je wordt wel erg groot hè. Zou je nu niet eens stoppen met groeien?

STOPPEN? Gek mens! Ben pas net begonnen!

Om één of andere reden loopt bovenstaande discussie met moeders altijd uit op een flinke verbale ruzie. Geen idee waarom ???

Omdat big mama strak niet meer big voor je is, zal je ze dan nog een pak voor je broek durven geven :p

Ik heb het thuis ook. Elke keer als de postbode weer wat pakketjes komt brengen begint het gezeik weer. Van de week kwam mijn stack2 binnen. Nou je had haar eens moeten horen... Zucht....

Ach ja, over het algemeen valt het nogal mee, maar af en toe wordt ik r goed ziek van. Ook krijg ik de laatste tijd kritiek op mijn dikke buik. Maarja, laat ze maar zeiken, als ik dadelijk ripped ben dan wil ik ze nog wel eens horen!! :)

Rob G zei:
Ach ja, over het algemeen valt het nogal mee, maar af en toe wordt ik r goed ziek van. Ook krijg ik de laatste tijd kritiek op mijn dikke buik. Maarja, laat ze maar zeiken, als ik dadelijk ripped ben dan wil ik ze nog wel eens horen!! :)
dan ben je weer te mager..t is nooit goed:D

Ik weet nog goed hoe het bij me thuis ging als ik zondags 3 kilo kipfilet ging halen :)

"Van al die die eiwitten ga je kapot"
"Uw lever gaat eraan"

Ondertussen zeggen ze niks meer ... zolang ik geen fatburner thuis laat bezorgen toch :p

Ik zeg gewoon altijd van: "ben ik dik?" Klaar :P

En dan zeg ik van: "Ik wil naar de 100kg (ben nu 71kg)". Dan moet je m'n moeder es horen :D "Je bent niet goed snik, dit is al goed hoor!". fl**ker toch op :P

Terug
Naar boven