XXL Nutrition

Zaken waaraan jij je ergert op facebook

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
- Mensen (vooral meisjes eigenlijk) die bij elke foto wel commenten hoe raar of lelijk ze erop staan, terwijl ze er echt doodnormaal op staan.
- Koppeltjes die een account delen en dan iets heten als "Brad-Angelina Pitt-Jolie"
- Meisjes met 100+ profielfoto's en die elke dag wel een andere profielfoto hebben. Heb je echt zoveel bevestiging nodig van de white knights?

Go!

alles.

Het enige waar ik me niet aan erger is het feit dat het een manier is om je website/bedrijf gratis op te adverteren. Voor de rest is het één grote ergernis.

-mensen die hun hele leven op facebook zetten

k*t homos met hun pms en verzoeken

Shit die niemand boeit.
Shit die iemand boeit, maar mij niet.
Shit die me hoort te boeien, maar dat niet doet.
Shit dat me boeit, maar dat er niet op staat.

phags die er threads over maken op dbb.

en manlets

dat ze mn account hebben gebanned voor hacken.

Facebook is gewoon troep. Over 10 jaar mag jij straks meer betalen voor je gezondheidsverzekering omdat je met drank in je hand en bovengemiddeld gespierd op facebook staat waardoor je meer risico loopt op gewrichtsklachten en leverproblemen.

Gefeliciteerd.

Na hyves ben ik maar gestopt met die bullshit.

Werd al helemaal gek van die eeuwige klote babyfoto's, kijk mijn baby, en hier zit hij op zijn stoel, en hier in zijn wiegje. En dan boos worden als je ook maar iets kortaf reageert.

Elke ****ing baby ziet er het ****ing hetzelfde uit voor mij ongeacht op welke plek dit mormel zich ook bevind, zo dat is eruit!

Niks, gebruik die zooi niet.

jullie weten dat de optie bestaat om gewoon enkel de mensen die interessant zijn toe te voegen en voor de rest enkel neukbare zaken?

jullie weten dat de optie bestaat om gewoon enkel de mensen die interessant zijn toe te voegen en voor de rest enkel neukbare zaken?
Mensen die jou toe willen voegen en waar je geen zin in hebt. ''Oh, we zijn dus helemaal GEEN VRIENDEN?'' Iemand met enig sociaal leven zou dat erg vinden, persoonlijk zou het me een worst wezen.

• Topic Starter Topic Starter

Werd al helemaal gek van die eeuwige klote babyfoto's, kijk mijn baby, en hier zit hij op zijn stoel, en hier in zijn wiegje. En dan boos worden als je ook maar iets kortaf reageert.

Elke ****ing baby ziet er het ****ing hetzelfde uit voor mij ongeacht op welke plek dit mormel zich ook bevind, zo dat is eruit!

lol, he mad. Terecht overigens. :D

Haha, herkenbaar

Terug
Naar boven