Fitness Seller

Zaken waaraan jij je ergert op facebook

Vage mensen hebben jullie in FB staan lol, alleen maar lauwe mensen hier

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- Stelletjes die op facebook hun liefde voor elkaar moeten laten blijken in alles wat ze posten.
- Oude mensen in het verkeer.
- Mensen die niet met hun ogen kunnen knipperen zonder hun wenkbrauwen daarbij te gebruiken (voornamelijk aziaten die dit doen, no racism)
- Mensen die niet voor rede vatbaar zijn.

Maar het allerergste nog vind ik jochies die bewust het bloed onder je nagels vandaan halen en stoer proberen te doen, en wanneer je 1 stap hun richting in zet ze snel wegrennen.

- Stelletjes die op facebook hun liefde voor elkaar moeten laten blijken in alles wat ze posten.
- Oude mensen in het verkeer.
- Mensen die niet met hun ogen kunnen knipperen zonder hun wenkbrauwen daarbij te gebruiken (voornamelijk aziaten die dit doen, no racism)
- Mensen die niet voor rede vatbaar zijn.

Maar het allerergste nog vind ik jochies die bewust het bloed onder je nagels vandaan halen en stoer proberen te doen, en wanneer je 1 stap hun richting in zet ze snel wegrennen.

Wegrennen?

Zoek je ze dan op ofsow als ze stoer doen?

- 16 jarige jongens van 60 kg die menen dat de hele wereld het geweten moet hebben als ze naar de gym gaan.

- Slecht Engels

Laatst bewerkt:
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”

Herkenbaar? :trollface:

Sorry bro, zal deze niet meer plaatsen :(

- 16 jarige jongens van 60 kg die menen dat de hele wereld het geweten moet hebben als ze naar de gym gaan.

- 14 jarige k*thoeren die iedere dag een foto uploaden van hun EIGEN baby.

- Slecht Engels

Deze inderdaad. Zo kansloos met wat voor halve Engelse zinnen sommige mensen slim proberen te lijken.

depri dudes die elk uur van de nacht dienen te melden hoe eenzaam ze niet zijn en hoe erg hun leven suckt, waarop een hoop wijven reageren waarvan nog van de verste verte geen één eraan zou denken om haar liefdesgrot beschikbaar te stellen aan de depressed beta. Daily dose of drama: Acquired!

Sorry man, zal het niet meer doen :(

- Invites voor spelletjes
- Mensen die je taggen terwijl je niet eens op de foto staat
- Exen en mensen van vroeger die je friendship requests sturen

- 14 jarige k*thoeren die iedere dag een foto uploaden van hun EIGEN baby.

- Slecht Engels

Daar erger ik me dus ook zo aan he. Heb ook gasten staan van in de gym waar ik thuis train ( als ik niet op kot zit in Gent ) die gast stopt 2 maand met trainen is gewoon nog altijd ecto, plaatst dan ook al zijn eten dat hij maakt op fb en ongeveer de helft van zijn trainingen kondigt hij ook nog lekker aan. Serieus who gives a ****, hetzelfde geldt voor wielrenners etc..

Als je met mensen over je sport wil praten dan heb je daar forums voor. Of gewoon facebookchat met mensen waarvan je weet dat het hen ook interesseert.

Voor de rest is het meeste al gezegd natuurlijk maar ik kom weinig van die pauper zaken tegen. Je kiest zelf wie je aanvaardt nog altijd en bij mij zijn dat toch meestal mensen die ik ken/wil leren kennen/of gewoon apprecieer.

-Mensen die ALLES er op plaatsen ''net terug van de bakker'' zooi.. Who cares
-Mensen die iets deprie posten, vervolgens vraagt iemand wat er is '' pff laat maar I tell you in Rl'' wtf zet het er dan niet...
-Die ****ing uitnodigingen van spelletjes.........................
-Mensen die iets posten en zichzelf dan 'liken' -forever alone..-
-Mensen die de hele krant op fb zetten en er dan hun eigen mening over zeggen..

-Mensen die ALLES er op plaatsen ''net terug van de bakker'' zooi.. Who cares
-Mensen die iets deprie posten, vervolgens vraagt iemand wat er is '' pff laat maar I tell you in Rl'' wtf zet het er dan niet...
-Die ****ing uitnodigingen van spelletjes.........................
-Mensen die iets posten en zichzelf dan 'liken' -forever alone..-
-Mensen die de hele krant op fb zetten en er dan hun eigen mening over zeggen..

Hahaha ik vind dit nochtans een lekkere troll :D.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 15:29 ----------

haha klassieker! meestal is het wijf dat dat zet de grootste drama queen van het varkenshok en blijf je er beter 1000km weg vandaan

mijn lijst:

wijven, lelijk als de nacht, die "PhOtOShOoTs" (hier is het nog juist gespeld ten minste - schoots, scoots, schoodts, I've seen 'em all) doen en elke dag een paar foto's lekken om iedere dag complimentjes te krijgen van zieligerds die zetten hoe mooi ze wel niet is.

depri dudes die elk uur van de nacht dienen te melden hoe eenzaam ze niet zijn en hoe erg hun leven suckt, waarop een hoop wijven reageren waarvan nog van de verste verte geen één eraan zou denken om haar liefdesgrot beschikbaar te stellen aan de depressed beta. Daily dose of drama: Acquired!

wijven die het over hun "boy" "lover" "schatj" "liefj" enz hebben, de hele spelling craze om als een mentaal gehandicapte te spellen, is me overigens ook een raadsel. "niver wanne loose you" ORLY? "muh sgatj, jy bent de wereld 4 my" Je zou hopen dat er nog een facebook app wordt geschreven dat wanneer wijven dergelijke nonsens durven te schrijven, dat er een shotguntj uit de pc geschoven komt en ons verlost van toekomstige IQ-lowering idioterie.

Dafuq? :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het beste aan Facebook, de aandelenkoers.

Haat vooral als er een foto van ik en mijn bish erop komt men collega's het broodnodig vinden om er van die gare comments op te plaatsen..
K*t 30 jarige paupers, kan ik eraan doen dat jullie van die troll wijven hebben..

Ik erger me aan mensen die me toevoegen terwijl ik ze totaal niet ken.
Hele tijd taggen en nutteloze status updates word je ook gek van.

Verder gebruik ik het nu zelf eigenlijk niet meer, vind er ook niks aan, enige reden dat ik me ooit aangemaald had was omdat letterlijk iedereen er nu opzit en ik door meerdere mensen gedwongen werd er aan te beginnen.

Hashtags.

"yay lekker ijsje eten <3 #zomer"

Deze bullshit dus.

Alles.
Heb t alleen maar aangemaakt omdat iemand een chick kende die me wel wilde zien, voor de rest vind ik het totaal niet interessant.
Tis iets voor aandachtsh**ren en oudere mensen die toch sociaal willen lijken.
"waarom hebbie mij nog niet toegevoegd?" -"omdat ik je niet zoek".

Hi everyone.

I'm almost 50 and have Facebook. I like it for contact with my daughters and up to date photos of my grand son. I also use it to keep in contact with people I have met in real life at LARPing events .The privacy settings are high and not everyone can see each other or all my pictures ( larp events or holidays). I am from England but do have problems with spelling-dislexica,plus I have the problem of mixing Dutch and English up in the same sentence-for which I am very sorry. I do try to use spell check when posting but it does not always work.
I do get megge pissed off with all the bullshit spam posts though !

---------- Post added 20 August 2012 at 15:50 ----------

Alles.
Heb t alleen maar aangemaakt omdat iemand een chick kende die me wel wilde zien, voor de rest vind ik het totaal niet interessant.

When I ask some one to be my friend-we have already met in real life and I always say in the request who I am and where we met.

Alles.

Het heeft imo wel wat voordelen. Makkelijk om met vienden te praten via de chat en je kan ook geheime groepen aanmaken waar je dan met maten inzit. Is bij ons wel gemakkelijk als we bijvoorbeeld een weekend met maten willen doen of waar we naartoe gaan dit weekend etc.. Anders moet je altijd maar zitten sms'en ( iets wat ik persoonlijk dus echt niet zo graag doe ).

Terug
Naar boven