Mjita
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Stelletjes die op facebook hun liefde voor elkaar moeten laten blijken in alles wat ze posten.
- Oude mensen in het verkeer.
- Mensen die niet met hun ogen kunnen knipperen zonder hun wenkbrauwen daarbij te gebruiken (voornamelijk aziaten die dit doen, no racism)
- Mensen die niet voor rede vatbaar zijn.
Maar het allerergste nog vind ik jochies die bewust het bloed onder je nagels vandaan halen en stoer proberen te doen, en wanneer je 1 stap hun richting in zet ze snel wegrennen.
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
Herkenbaar?![]()

- 16 jarige jongens van 60 kg die menen dat de hele wereld het geweten moet hebben als ze naar de gym gaan.
- 14 jarige k*thoeren die iedere dag een foto uploaden van hun EIGEN baby.
- Slecht Engels
Deze inderdaad. Zo kansloos met wat voor halve Engelse zinnen sommige mensen slim proberen te lijken.

depri dudes die elk uur van de nacht dienen te melden hoe eenzaam ze niet zijn en hoe erg hun leven suckt, waarop een hoop wijven reageren waarvan nog van de verste verte geen één eraan zou denken om haar liefdesgrot beschikbaar te stellen aan de depressed beta. Daily dose of drama: Acquired!

- 16 jarige jongens van 60 kg die menen dat de hele wereld het geweten moet hebben als ze naar de gym gaan.
- 14 jarige k*thoeren die iedere dag een foto uploaden van hun EIGEN baby.
- Slecht Engels
-Mensen die ALLES er op plaatsen ''net terug van de bakker'' zooi.. Who cares
-Mensen die iets deprie posten, vervolgens vraagt iemand wat er is '' pff laat maar I tell you in Rl'' wtf zet het er dan niet...
-Die ****ing uitnodigingen van spelletjes.........................
-Mensen die iets posten en zichzelf dan 'liken' -forever alone..-
-Mensen die de hele krant op fb zetten en er dan hun eigen mening over zeggen..
.haha klassieker! meestal is het wijf dat dat zet de grootste drama queen van het varkenshok en blijf je er beter 1000km weg vandaan
mijn lijst:
wijven, lelijk als de nacht, die "PhOtOShOoTs" (hier is het nog juist gespeld ten minste - schoots, scoots, schoodts, I've seen 'em all) doen en elke dag een paar foto's lekken om iedere dag complimentjes te krijgen van zieligerds die zetten hoe mooi ze wel niet is.
depri dudes die elk uur van de nacht dienen te melden hoe eenzaam ze niet zijn en hoe erg hun leven suckt, waarop een hoop wijven reageren waarvan nog van de verste verte geen één eraan zou denken om haar liefdesgrot beschikbaar te stellen aan de depressed beta. Daily dose of drama: Acquired!
wijven die het over hun "boy" "lover" "schatj" "liefj" enz hebben, de hele spelling craze om als een mentaal gehandicapte te spellen, is me overigens ook een raadsel. "niver wanne loose you" ORLY? "muh sgatj, jy bent de wereld 4 my" Je zou hopen dat er nog een facebook app wordt geschreven dat wanneer wijven dergelijke nonsens durven te schrijven, dat er een shotguntj uit de pc geschoven komt en ons verlost van toekomstige IQ-lowering idioterie.

Alles.
Heb t alleen maar aangemaakt omdat iemand een chick kende die me wel wilde zien, voor de rest vind ik het totaal niet interessant.
Tis iets voor aandachtsh**ren en oudere mensen die toch sociaal willen lijken.
"waarom hebbie mij nog niet toegevoegd?" -"omdat ik je niet zoek".
Alles.
Heb t alleen maar aangemaakt omdat iemand een chick kende die me wel wilde zien, voor de rest vind ik het totaal niet interessant.
Tis iets voor aandachtsh**ren en oudere mensen die toch sociaal willen lijken.
"waarom hebbie mij nog niet toegevoegd?" -"omdat ik je niet zoek".