Fitness Seller

Zaken waaraan jij je ergert op facebook

failbook.jpg

Mensen die zo lekker engels kunnen en dan teksten over liefde op fb zetten.

"Wen i wake up you be here. "

Of altijd maar zielige dingen posten. Of fb verwijderen en weer een nieuwe aanmaken.

Single chicks die elke keer aandacht vragen d.m.v. die standaard liefdes tekst afbeeldingtjes. Je weet wel die je op internet vind. Van ooh a best relationship this and that. Bla Bla, rot op!FFS!

Laatst bewerkt:
- duckface foto's.
- mensen die elk uur een nieuwe statusupdate plaatsen.
- kindertjes die heel stoer foto's van bier en andere drank plaatsen en zeggen dat ze aan het zuipen zijn.
- al die uitnodigingen voor spelletjes en andere ongein.

Single chicks die elke keer aandacht vragen d.m.v. die standaar liefdes tekst afbeeldingtjes. Je weet wel die je op internet vind. Van ooh a best relationship this and that. Bla Bla, rot op!FFS!

Ja verschrikkelijk.

Maar als ik me echt stoor ontvriend ik wel.

- duckface foto's.
- mensen die elk uur een nieuwe statusupdate plaatsen.
- kindertjes die heel stoer foto's van bier en andere drank plaatsen en zeggen dat ze aan het zuipen zijn.
- al die uitnodigingen voor spelletjes en andere ongein.

Fils à papa die pics maken van flessen Belvedere, Grey Goose, Armand de Brignac, ... en alle andere attention wh*re drankjes.

- Mensen die levensverhalen erop zetten.
- Mensen die aandacht nodig hebben met de domste status updates "ik mis je schatje, love you" en dat soort domme shit. Beta mother****er.
- Mensen die constant melden waar ze zijn, wat ze aan het eten zijn met bijbehorende foto's natuurlijk.

Mensen die 'vind ik leuk' bij een merk gaan doen. Stelletje mongols. Jan vindt coca cola leuk. :orly:

Te weinig naakt.

Single chicks die elke keer aandacht vragen d.m.v. die standaar liefdes tekst afbeeldingtjes. Je weet wel die je op internet vind. Van ooh a best relationship this and that. Bla Bla, rot op!FFS!

I love you. our love is a never ending story. Wij zijn never nooit te breken, je bent mijn alles. schatje dubbelflex je weet zelf.

Er daarna kom je erachter dat ze deze persoon net 2 weken online kent en binnenkort voor het eerst bij hem op bezoek gaat omdat hij aan de andere kant van NL woont :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”

Herkenbaar? :trollface:

dat niemand mij wil toevoegen :(
:fa:

Aan niks, ik heb het een maandje nu.. maar weet nog steeds niet waarom ?!

Ik erger me aan alles

O ja, nog iets! Die instagram foto's... alsof iedereen opeens een fotograaf is.

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”

Herkenbaar? :trollface:
haha klassieker! meestal is het wijf dat dat zet de grootste drama queen van het varkenshok en blijf je er beter 1000km weg vandaan

mijn lijst:

wijven, lelijk als de nacht, die "PhOtOShOoTs" (hier is het nog juist gespeld ten minste - schoots, scoots, schoodts, I've seen 'em all) doen en elke dag een paar foto's lekken om iedere dag complimentjes te krijgen van zieligerds die zetten hoe mooi ze wel niet is.

depri dudes die elk uur van de nacht dienen te melden hoe eenzaam ze niet zijn en hoe erg hun leven suckt, waarop een hoop wijven reageren waarvan nog van de verste verte geen één eraan zou denken om haar liefdesgrot beschikbaar te stellen aan de depressed beta. Daily dose of drama: Acquired!

wijven die het over hun "boy" "lover" "schatj" "liefj" enz hebben, de hele spelling craze om als een mentaal gehandicapte te spellen, is me overigens ook een raadsel. "niver wanne loose you" ORLY? "muh sgatj, jy bent de wereld 4 my" Je zou hopen dat er nog een facebook app wordt geschreven dat wanneer wijven dergelijke nonsens durven te schrijven, dat er een shotguntj uit de pc geschoven komt en ons verlost van toekomstige IQ-lowering idioterie.

Terug
Naar boven