MuscleMeat

zal dit waar zijn??

bad boy

Novice
Waardering
0
Androgeenconstruct voorspelt dat deca goed combineert met oxandrolone

Volgens deze tests zijn effectieve combinaties onder meer testosteron en oxandrolone, testosteron en stanozolol, nandrolon en oxandrolon, nandrolon en stanozolol, net als androstenedione en testosteron. Nandrolon en testosteron zouden weinig toevoegen aan elkaars werking, net als oxandrolon en stanozolol.

Testosteron bleek de krachtigste stimulator. Krachtiger dan DHT. Androstenedione, en in mindere mate DHEA, leverden verrassend krachtige stimuli van de androgeenreceptor - minder krachtig dan de anabole steroïden, maar er wel dicht bij in de buurt. Bij concentraties hoger dan 1 nanomol tenminste.

Nu zijn de gentechcellen van de onderzoekers natuurlijk niet identiek aan de cellen in menselijke spieren. Dat weten de Duitsers ook wel. Maar toch denken ze dat deze cellen de werking van androgenen beter voorspellen dan de systemen waarbij onderzoekers alleen kijken naar hoe sterk een androgeen aan een receptor kleeft.

ik vroeg me nou af of het waar is dat die soorten anabolen elkaar werking versterken.????

Synergie heet dat....en dat klopt idd maar een kuurcombi van deca en anavar zonder test erbij is imo dom.....maja....ik ben geen wetenschapper helaas.:rolleyes:

haha testo idd jij doet beter als in je singature...:D
jij weet imo niets af van de verschillende AS :D

wanneer begin je trouwens eens met je eerste kuurtje testo?heb je al verdiept in de materie? :D :p:p

Hehehehe.

Ik heb zo ongelofelijk veel gelezen dat je echt van goede huize moet komen om mij in de hoek te zetten,gab.

Ben alleen niet van het copy and paste.....daar hebben we mn vriend Klaas voor gelukkig.

Ik zeg het zoals het in mn kop zit en Klaas onderbouwd het dan wel met een onderzoek voor me want die gozer is echt een wandelende encyclopedie.:p

Testo zei:
Hehehehe.

Ik heb zo ongelofelijk veel gelezen dat je echt van goede huize moet komen om mij in de hoek te zetten,gab.

Ben alleen niet van het copy and paste.....daar hebben we mn vriend Klaas voor gelukkig.

Ik zeg het zoals het in mn kop zit en Klaas onderbouwd het dan wel met een onderzoek voor me want die gozer is echt een wandelende encyclopedie.:p

hehe ja zo is dat :D

volgend jaar in de rekken de klaas winkler enceclopediereeks :D

Terug
Naar boven