AndroidHealthClinic

Trenbolone Enanthate

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

jong

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2005
Berichten
158
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Trenbolone enanthate is een langwerkende injecteerbare steroïden met een groot effect op proteïne metabolisme. Trenbolone is een van de beste effectieve anabole stoffen, de bevordering van de eiwitsynthese, evenals het creëren van een positieve stikstofbalans. Het is een stimulant eetlust en verbetert de omzetting van eiwitten. In laboratoriumonderzoek is aangetoond dat trenbolon verhoogt eiwit en vet vermindert depositie. Het heeft bewezen een uitstekend product voor de bevordering van grootte en sterkte in de aanwezigheid van voldoende eiwitten en calorieën, bevordert lichaamsweefsel bouwprocessen, en kan keren katabolisme. Vanwege zijn bijzondere ester, is trenbolone enanthate langzamer handelt dan trenbolonacetaat en sneller handelen dan trenbolon hexahydrobenzylcarbonate. Op basis van zijn moleculaire structuur is Trenabol enanthate theoretisch sterker dan zowel trenbolonacetaat of trenbolon hexahydrobenzylcarbonate.

Trenbolone is een zeer potente androgeen met een sterke anabole activiteit. Het is goed geschikt voor de snelle opbouw van kracht en spiermassa, meestal het verstrekken van de gebruiker uitzonderlijke resultaten in een relatief korte periode. De anabole werking van deze drug wordt vaak vergeleken met populaire vulstoffen zoals testosteron of Dianabol, met een zeer belangrijk verschil. Trenbolone niet omzetten naar oestrogeen. Dit is inderdaad een zeer unieke samengestelde sinds massa drugs, bijna als een regel zal aromatiseert (of een andere oorzaak oestrogeen gerelateerde problemen) zwaar. Wanneer we denken van het nemen van mildere (betreffende oestrogeen) steroïden we meestal verwachten veel zwakkere spiergroei, maar niet zo met Trenbolone. Hier hebben we geen zorgen te maken over oestrogeen gerelateerde bijwerkingen, maar toch nog steeds een uiterst krachtige massa / kracht drug. Er is geen merkbare vasthouden van water, zodat de massa die is opgedaan tijdens een cyclus van Trenbolone zal zeer moeilijk zijn en gedefinieerd (mits vet niveaus zijn laag genoeg). Gynaecomastie is ook niet veel van een zorg, zodat er niet hoeft te worden naast een anti-oestrogeen als trenbolonacetaat is de enige steroïden toegediend.

De hoge androgeen niveau als gevolg van deze steroïden, in de afwezigheid is teveel oestrogeen, ook kan versnellen het verbranden van lichaamsvet. Het resultaat moet een veel strakker lichaamsbouw, hopelijk zonder de noodzaak voor extreme diëten. Trenbolone kan dus bijdragen tot een ongelooflijk hard, scheurde lichaamsbouw en is een ideaal product voor een concurrerende bodybuilders.

Trenbolone is met name krachtiger dan testosteron, en heeft een effect dat wordt zo veel als drie keer zo sterk op een milligram voor milligram basis. Ook kunnen we verwachten dat een zekere mate van androgene bijwerkingen bij het gebruik van deze verbinding. Vette huid, agressief gedrag, acne en haaruitval zijn dus niet ongebruikelijk tijdens een cyclus met deze steroïde. De androgene aard van deze drug natuurlijk maakt het een zeer riskante item voor vrouwen te gebruiken, de kans op symptomen virilization extreem hoog met een dergelijke krachtige androgenen.

Trenbolone is ook veel krachtiger dan testosteron te onderdrukken endogene androgeen productie. Dit maakt duidelijk dat oestrogeen is niet de enige schuldige met negatieve feedback inhibitie, zoals hier is er geen opbouw van dit hormoon om hier verslag. Er is echter een activiteit als een progestageen die inherent zijn aan deze verbinding, als trenbolonacetaat is een 19-nortestosteron (nandrolon) afgeleide (een kenmerkende eigenschap van deze verbindingen). Het lijkt echter waarschijnlijk dat veel van haar onderdrukkende aard nog steeds voort uit de krachtige androgeenactie. Met de sterke invloed heeft op trenbolonacetaat endogene testosteron, natuurlijk het gebruik van een stimulerende drug, zoals HCG en / of Clomid / Nolvadex wordt aanbevolen bij het sluiten van therapie met corticosteroïden (een combinatie heeft de voorkeur). Zonder hun gebruik kan zij een langere periode van tijd voor het hormonale evenwicht te hervatten, zoals de teelballen bij de eerste niet in staat zijn om normaal te reageren op de hervatting van de uitgang van endogene gonadotrofinen als gevolg van een verschraalde staat. Degenen die gebruik hebben gemaakt van Trenbolone regelmatig vaak zou beweren dat het onontbeerlijk zijn. Een week dosering van 200 mg is de meest populaire bereik bij het uitvoeren van een cyclus. Terwijl Trenbolone is vrij krachtige wanneer alleen gebruikt, in het algemeen werd gecombineerd met andere steroïden voor een nog groter effect. Tijdens een snijden eerste fase kunnen toevoegen een niet-aromatiserende anabole zoals Winstrol of Primobolan. Dergelijke combinaties zullen uitlokken een hoger niveau dichtheid en hardheid van de spier. Men zou ook kunnen bulk met dit geneesmiddel, met de toevoeging van een sterkere verbindingen zoals Dianabol of testosteron. Terwijl de massa krijgen vrij zou formidabel zijn met een dergelijke stapel, zou een bepaald niveau van waterretentie waarschijnlijk ook gepaard gaan. Matig effectief anabolen zoals Nandorlone of Boldenone zou iets van een half punt, het verstrekken van extra kracht en massa, maar zonder het niveau van het water bloat zien we gemakkelijker met gearomatiseerde steroïden.

Substantion: Trenbolone Enanthate
Active Life: Rond 5-7 dagen
Drug Class: anabole / androgene steroïden (voor injectie)
Gemiddelde Dosis: Mannen 200-600 mg per week
Acne: Ja
Waterberging: Nee
Hoge bloeddruk: Ja
Lever Vergiftig: Ja, betwistbaar
Aromatisatie: Nee
DHT conversie: Nee
Verlaging HPTA functie: Ja, matige tot extreme
 
Mooi stukje in het nederlands, zien we helaas niet zo vaak. :)
 
Slecht Nederlands, gedeeltelijk onjuist en een bron zou wel zo eerlijk zijn... Of heb je dit zelf verzonnen?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: CUPY
Not sure if serious... :roflol: Dat is gewoon googletranslate-spul.

idd ff knippen plakken...
Tren word hier wel de hemel in geprezen...en dat begrijp ik enigzins ook wel...
Helaas zitten er ook nog wel wat grote nadelen aan...
Iig het heftigste anabool die ik gehad heb...zowel de gains als de sides...
Over 'n tijdje wil ik het nog eens proberen...maar dan wel op 200mg en echt niet meer hoger dan dat!
 
Inderdaad Google Translate.

Ikzelf zit nu al een weekje of 12 op de 600mg. Helemaal nergens geen last van.:D
 
@melvin1981 hij heb nergens last van en van de gains ook niet, want waarschijnelijk is dat geen goede tren...:p
 
ik heb dit idd geknipt en geplakt vond het zelf wel een intressant stukje om te lezen:D

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Slecht Nederlands, gedeeltelijk onjuist en een bron zou wel zo eerlijk zijn... Of heb je dit zelf verzonnen?

geef je altijd overal commentaar op?
ik weet niet of ik die bron hier trouwens neer mag zetten want je kan die spullen daar ook bestellen...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: CUPY
ik heb dit idd geknipt en geplakt vond het zelf wel een intressant stukje om te lezen:D

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------



geef je altijd overal commentaar op?
ik weet niet of ik die bron hier trouwens neer mag zetten want je kan die spullen daar ook bestellen...

lekker objectief dus..en bovendien zeer slecht leesbaar.:rolleyes:
wie kennis van zaken heeft, zal heus wel weten wat de pos/neg eigenschappen van tren inhouden.
 
het grappige is, de site waar hij het van gecopy-paste heeft is een scammer-site :D
 
ik heb dit idd geknipt en geplakt vond het zelf wel een intressant stukje om te lezen:D

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------



geef je altijd overal commentaar op?
ik weet niet of ik die bron hier trouwens neer mag zetten want je kan die spullen daar ook bestellen...

Moet ik dan zeggen dat het een goed stuk is wetende dat de helft niet klopt, alsmede taalkundig kant noch wal raakt? En een bron plaatsen is altijd wel zo netjes daar je anders een ander zijn werk presenteert als zijnde je eigen.

Natuurlijk niet als ze daar spullen verkopen, want dat is tegen de regels maar dat kan ik niet ruiken ;).
 
het is leuk stukje voor iemand die er nog weining over weet maar veel nieuws staat er voor mij niet in^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven