MuscleMeat

Zeer snel hulp nodig

Narrow

Novice
Waardering
0
Lengte
1m62
Massa
42kg
Vetpercentage
15%
Hallo, ik zit met een zeer dringende vraag: Ik zou graag willen bijkomen en wat breder worden. Waarschijnlijk zullen jullie nu zeggen "oh nee niet dit weer", ik ben zeer smal en heel mager je ziet mijn ribben maar weet iemand of je weight gainers bij de apotheker kunt kopen, of zijn er fruit drankjes die voedzaam zijn en waar ik van ga verdikken of dergelijk? Alle mogelijkheden zijn welkom ik weet dat ik niet ineens 10 kilo zal bij komen maar het is echt irritant heb er ook sport voor opgegeven ik heb echt alles geprobeerd en ben ten einde raad.
Dankjewel voor het lezen.

gewoon meer eten.
wat eet je ongeveer op een dag?

Inderdaad.Als je echt 42 kg weegt moet je gewoon alles eten wat los en vast zit.
Weightgainers zijn 9 van de 10 keer niet nodig.Zijn gewoon calorieen die je ook uit echt eten kunt halen.
Kan je echt niet bijkomen,dan kan je ze als aanvulling gebruiken.

Succes.

Omg ga es heeeul snel meer eten jij

• Topic Starter Topic Starter
Hey bedankt voor het reageren jongens! Ik eet per dag 's ochtends 2 croissants, 's middags zo broodje met hesp en boter. 's Avonds gewoon avond eten eigenlijk niet echt veel..

Zucht....... Dat mensen nog serieus reageren hierop.. Een kleinnnn beetje mooite ts! Staat zoveel over geschreven al.. En weightgainer bij de apotheek?? Nooit van gehoord maar kan aan mij liggen..

Zucht....... Dat mensen nog serieus reageren hierop.. Een kleinnnn beetje mooite ts! Staat zoveel over geschreven al.. En weightgainer bij de apotheek?? Nooit van gehoord maar kan aan mij liggen..

Tegenwoordig kan je er alles krijgen

Kwestie van logisch nadenken, meer (verantwoord)eten is meer aankomen. Het beste is om meerdere keren per dag te eten, bijv. om de 2 uur. Boterhammen met pindakaas, magere kwark, noten, kip, vis, vlees, fruit etc. Verdiep je erin, lees stickies en zoek informatie op google. Het is een kwestie van doen

Hey bedankt voor het reageren jongens! Ik eet per dag 's ochtends 2 croissants, 's middags zo broodje met hesp en boter. 's Avonds gewoon avond eten eigenlijk niet echt veel..

Na je ontbijt de tijd bijhouden en dan elke 3 uur jezelf volstouwen. Als je niet hoeft, schakel over naar iets lekkers (voor mij was dat hotelcake) en vreet daar nog 4 plakken van. Voel je je k*t? Even liggen, en daarna weer aan de bak.

Duurt een week voordat je lijf zich hier op aan gaat passen, daarna gaat t makkelijker. Voorlopig dit doen, en je spiermassa + vet zal sowieso al toenemen. De ribben zullen verdwijnen.

Hier ga je inderdaad niet van aankomen...........
Ga gewoon 6/7x perdag vreten!! Pasta, rijst aardappelen enz enz ga sticky's lezen wat je allemaal moet eten.
Als je echt "wat breder" wil worden ga er dan ook een beetje meer moeite voor doen!!!

Hier ga je inderdaad niet van aankomen...........
Ga gewoon 6/7x perdag vreten!! Pasta, rijst aardappelen enz enz ga sticky's lezen wat je allemaal moet eten.
Als je echt "wat breder" wil worden ga er dan ook een beetje meer moeite voor doen!!!

Haha idd bedankt jongens :)

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Het was dan ook maar een vraag..

Download myfitnesspal

Hoi vriend!

- Alles eten wat los en vast zit
- Eet wat je lekker vind, je gevoel zegt zelf wel of het gezond is of niet. Al maakt het in jouw geval eigenlijk bar weinig uit, als je maar gewoon eet :D

Owja nog 1:
- Eet meer, eet veel, eet vaker

Litertje melk drinken op een dag is makkelijk om aan te komen. Extra broodje pindakaas.

Owja, en natuurlijk veel eten

Oke, een vriend van mij woog 63kilo 2maande terug , nu weegt hij 72.3kilo en dat alleen door eerst mass perfection van bodyenfitshop.nl te gebruike en daarna mutant mass , eet ook veel kwark(magere aardbij) en drink volle chocomelk gwn normaal avond eten! Weight gainers is het beste!

Oke, een vriend van mij woog 63kilo 2maande terug , nu weegt hij 72.3kilo en dat alleen door eerst mass perfection van bodyenfitshop.nl te gebruike en daarna mutant mass , eet ook veel kwark(magere aardbij) en drink volle chocomelk gwn normaal avond eten! Weight gainers is het beste!
Lekkere bro science weer. Natuurlijke voeding indien mogelijk is altijd de beste optie.

Komt niet zozeer door het gebruik van weightgainer of mutant mass, maar gewoon door de inname van meer kcal. Laat supplementen alstublieft achterwege in dit topic, dit zal hem alleen maar in de war brengen. Meer eten is de enige (goede) optie in zijn geval.

Een leuke manier om aan te komen is om elke dag 1-2 liter chocolademelk te drinken. Eet voor de rest wat je lekker vind, maar eet er meer van. Je ouders sturen je waarschijnlijk vanzelf wel te gezonde richting in, jij moet alleen zorgen dat je genoeg eet.

Succes!:D

Gewoon brinta in de ochtend met melk zodra wakker + banaan? Dan om 10 uur 4 broodjes volkoren brood of bruin brood = 350kcal om 12 uur t zelfde met kipfilet bv = 350kcal en om 2 uur banaan+sultana+50 gram noten+tonijn? (2 pakjes sultana = 300kcal wel redelijk gezond) Dan om 4 uur boord pasta of pannenkoeken met honig klein beetje suiker kan ook 150 gram = 500kcal ong ( Bakken met olijfolie ) Dan in de avond goed eten om 6 uur ( veel eten 500kcal minimaal ) Wel wat de pot schaft en dan voor t slapen gewoon nog kwark mis jou geval nog wel wat koolydraten...?? + vit pil + omega 3. Drinken kan je idd chocomel nemen of melk ofzo..

Dit is een redelijk gezonde maaltijd en wellicht kan je er nog wel wat bij doen moet je maar ff kijken zoals wat extra fruit..

Komt niet zozeer door het gebruik van weightgainer of mutant mass, maar gewoon door de inname van meer kcal. Laat supplementen alstublieft achterwege in dit topic, dit zal hem alleen maar in de war brengen. Meer eten is de enige (goede) optie in zijn geval.

Een leuke manier om aan te komen is om elke dag 1-2 liter chocolademelk te drinken. Eet voor de rest wat je lekker vind, maar eet er meer van. Je ouders sturen je waarschijnlijk vanzelf wel te gezonde richting in, jij moet alleen zorgen dat je genoeg eet.

Succes!:D

Haha ja idd ben nu twee dagen echt niet normaal veel en vaker aan het eten. Dankuwel voor het reageren ook voor andere die reageerde echt bedankt ;)

Terug
Naar boven