AndroidHealthClinic

Breaking News Zeker 10 doden bij Loveparade in Duisburg

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.657
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij de Loveparade in Duisburg zijn volgens de Duitse politie zeker tien doden gevallen. Er zijn honderdduizenden mensen naar de stad afgereisd voor het dancefeest.

Er zou paniek zijn uitgebroken in een tunnel die van het station naar het hoofdingang van het festivalterrein leidt. In het gedrang zijn honderden festivalgangers gewond geraakt. Er zijn zeker vijftien zwaargewonden, sommige slachtoffers moesten worden gereanimeerd.

De organisatie van de Loveparade roept de festivalbezoekers op om naar huis te gaan

http://nos.nl/artikel/174056-zeker-10-doden-bij-loveparade-duisburg.html

Live op WDR nu.

Zag er best druk uit

Laatst bewerkt:
Ga je lekker opgewekt naar een feest toe, hopend op een leuk dagje, breekt er paniek uit en word je doodgedrukt in de toegangstunnel.. Vreselijk, RIP

gaat het feest nou gewoon door?
Vreselijk inderdaad r.i.p.

15 doden bij een samenkomst van een miljoen mensen? Volgens mij is de fatale incidenten dichtheid tijdens de vakantietrek naar de Zuid-Europese landen verhoudingsgewijs een stuk groter, en dat laat je ook niet tegenhouden vermoedelijk.

Zo en nu eerst een Bavaria..

15 doden bij een samenkomst van een miljoen mensen? Volgens mij is de fatale incidenten dichtheid tijdens de vakantietrek naar de Zuid-Europese landen verhoudingsgewijs een stuk groter, en dat laat je ook niet tegenhouden vermoedelijk.

Ok 'klaaswitz'

Haha ik lees dat tiesto daar zijn platen draaide:gay:

Zijn inmiddels al 15 doden geworden.

Ziekelijk druk daar, lijkt mij echt een nachtmerrie om in die mensenmassa doodgedrukt te worden..

Hahaha, kijk die ****ing drukte dan ook. Als je daar middenin gaat staat ben je ook gewoon een debiel. Je kan helemaal nergens heen als het mis gaat.

Laatst bewerkt:
Ben al niet zo'n fan van grote mensen massa's.
Dit bewijst destemeer waarom.

stel je moet tussen zoveel mensen heel nodig schijten....

Dat krijg je ervan als je delts niet breed en rond genoeg zijn, survival of the fittest.

Indd.
De alpha male weet te overleven.

Hoe kwam de paniek?
Iemand riep jallah?

Waaronder een Nederlander

Terug
Naar boven