seriousmass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 58
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziekelijk druk daar, lijkt mij echt een nachtmerrie om in die mensenmassa doodgedrukt te worden..
Sterven in alle eenzaamheid, is juist een romantisch gebeuren. Zeker als het pijnloos en redelijk snel gebeurt. Dan is sterven in een hoekje gebukt in foetushouding, juist een Goddelijk gebeuren

ongelooflijk dat zoiets nog kan gebeuren in deze tijd 
Allemaal ecto's. Nu snap ik waarom vrouwen kinderen van mij willen..

Hersenloze kuddedieren idd. Al ligt er hier ook een grote verantwoordelijkheid bij de organisators om dit niet op voorhand in te kunnen schatten. It's an accident waiting to happen.Hahaha, kijk die ****ing drukte dan ook. Als je daar middenin gaat staat ben je ook gewoon een debiel. Je kan helemaal nergens heen als het mis gaat.
Nee, even serieus: tis een vreselijk gebeuren. Ergens best wel onethisch om de muzieknoten verder te laten golven, terwijl hulpverleners (half) dode mensen van het veld trekken om ze in veiligheid te brengen, daar waar ze als gesnoeide takken kunnen herstellen van open wonden en trauma's. Als slachtoffer verlang je op zo'n moment toch wel naar een warm bed...En het Duitse taal vallend in je oren zou wel enigszins wat wantrouwen bij mij opwekken.

Nee, even serieus: tis een vreselijk gebeuren. Ergens best wel onethisch om de muzieknoten verder te laten golven, terwijl hulpverleners (half) dode mensen van het veld trekken om ze in veiligheid te brengen, daar waar ze als gesnoeide takken kunnen herstellen van open wonden en trauma's. Als slachtoffer verlang je op zo'n moment toch wel naar een warm bed...En het Duitse taal vallend in je oren zou wel enigszins wat wantrouwen bij mij opwekken.
Hahaha, kijk die ****ing drukte dan ook. Als je daar middenin gaat staat ben je ook gewoon een debiel. Je kan helemaal nergens heen als het mis gaat.
Achteraf praten is natuurlijk altijd makkelijk, maar wat zou jij in eerste instantie hebben gedaan als je door die tunnel moest om binnen te komen? Zou je dan hebben gezegd ow ik ben geen debiel, ik ga hier niet doorheen ik ga weer naar huis? Of zou je gewoon achter in de rij zijn gaan staan?
Komt niet van de druk. Als je omver wordt gelopen kom je niet meer overeind. Iedereen rent over je heen. Je wordt gewoon dood gelopen als het ware.ik vat nog steeds niet hoe je doodgedrukt kan worden .... hoeveel druk is daar wel niet voor nodig?
tja ik kan het mij nogsteeds moeilijk voorstellen. je lichaam kan behoorlijk wat aan zo heb ik ooit in een documentaire gezien hoe een man aan het bergbeklimmen was en een rots van 500kg op zich kreeg en die van zijn lichaam af benchpressde. en er met veel minder schade vanaf kwam dan verwacht. maar zou een bb er dit niet veel langer vol kunnen houden?Komt niet van de druk. Als je omver wordt gelopen kom je niet meer overeind. Iedereen rent over je heen. Je wordt gewoon dood gelopen als het ware.