AndroidHealthClinic

Breaking News Zeker 10 doden bij Loveparade in Duisburg

tja ik kan het mij nogsteeds moeilijk voorstellen. je lichaam kan behoorlijk wat aan zo heb ik ooit in een documentaire gezien hoe een man aan het bergbeklimmen was en een rots van 500kg op zich kreeg en die van zijn lichaam af benchpressde. en er met veel minder schade vanaf kwam dan verwacht. maar zou een bb er dit niet veel langer vol kunnen houden?

Haha, niet elke bodybuilder. Jij wel however.

tja ik kan het mij nogsteeds moeilijk voorstellen. je lichaam kan behoorlijk wat aan zo heb ik ooit in een documentaire gezien hoe een man aan het bergbeklimmen was en een rots van 500kg op zich kreeg en die van zijn lichaam af benchpressde. en er met veel minder schade vanaf kwam dan verwacht. maar zou een bb er dit niet veel langer vol kunnen houden?

Anders probeer jij het ff uit?
Ik zorg wel voor die steen kudkint.

• Topic Starter Topic Starter
Nokken met dat getroll.

Was ook gelijk de laatste Love-parade. Organisatie stopt er mee.

Heftig!!!

Komt niet van de druk. Als je omver wordt gelopen kom je niet meer overeind. Iedereen rent over je heen. Je wordt gewoon dood gelopen als het ware.

Kan ook door de druk.
Tijdens de Hillsborough ramp in Engeland in 1989 werden 89 Liverpool fans letterlijk doodgedrukt. Voor hun een groot hek dat niet openging, achter hun duizenden supporters zonder kaartje die naar binnen aan het drukken waren. Het leven werd letterlijk uit de mensen geperst. Vreselijke beelden toen, vreselijke ramp gisteren.
Overal waren grote groepen mensen zijn en paniek uitbreekt kun je dit krijgen, al moet ik wel zeggen dat de organisatie gisteren er erg zwak uit zag. 1 smalle tunnel? 3x zoveel mensen dan toegestaan?
Hier moeten duidelijk koppen gaan rollen.

Laatst bewerkt:
ik vat nog steeds niet hoe je doodgedrukt kan worden .... hoeveel druk is daar wel niet voor nodig?

Hoeveel druk?? De druk van letterlijk duizenden mensen misschien? Mensen achteraan duwen tegen hun voorganger, die weer tegen hun voorganger, enz. Vervolgens kunnen mensen vooraan niet meer goed ademen of circulatieproblemen met als gevolg bewusteloosheid, mensen die vallen...

Dit is een ander voorbeeld:

NIET de Loveparade

http://www.youtube.com/watch?v=1IiMAu9qaZE

Sterven in alle eenzaamheid, is juist een romantisch gebeuren. Zeker als het pijnloos en redelijk snel gebeurt. Dan is sterven in een hoekje gebukt in foetushouding, juist een Goddelijk gebeuren:heart:

mkay het is wel duidelijk dat jij al een tijdje over zelfdoding zit te denken.

Holy **** wat een filmpje man. En Joranr, laat je vader maar eens op je zitten ofzo, dan voel je wel hoe makkelijk je nog ademhaalt.

Wat een mong**l ben je ook. Wat heeft spiermassa/kracht nou te maken met het feit dat als jij onder de voet wordt gelopen je gewoonweg doodgetrapt wordt. Je doet net alsof BB ubermenschen zijn.

Daar waren heel wat mensen ja, de t*ring.

pfff wat een drukte daar... blij dat ik daar niet was...

hadden ze kunnen weten natuurlijk dat er zo veel mensen op af kwamen...
locatie is ook niet echt top natuurlijk met een tunnel... en 3x zo veel mensen als "toegestaan" tja...

Laatst bewerkt:
de nieuwe sniper X, alleen dan erger.

Wat een mong**l ben je ook. Wat heeft spiermassa/kracht nou te maken met het feit dat als jij onder de voet wordt gelopen je gewoonweg doodgetrapt wordt. Je doet net alsof BB ubermenschen zijn.
ja die hebben beter uithoudings vermogen onder stress en meer kracht waardoor ze meer druk aankunnen en betere impulsen kunnen geven
gebeurd niks zijn vader is vast een ecto:p
hoe raad je het? hij moet van mn ma mee naar de gym omdat hij zo dun is

ja die hebben beter uithoudings vermogen onder stress en meer kracht waardoor ze meer druk aankunnen en betere impulsen kunnen geven

Klopt en daarna vliegen ze weg om een ontspoorde trein tegen te houden met pure spierkracht, waarna ze vervolgens als leven schild dienen voor een hulpeloos meisje die word beschoten door een paar machinegeweren. Kogels doen bodybuilders immers niets. Bodybuilders zijn onsterfelijk.

men heeft dus niets geleerd van wat er op de dam is gebeurd

Terug
Naar boven