Ik heb onlangs iemand ontmoet die zelf z'n gear maakt, voorlopig enkel nog Test E en Tren, niet met als doel te verkopen, maar vooral voor eigen gebruik omdat het blijkbaar nogal goedkoop uitkomt.
Ik wil dit nu ook wel eens proberen, maar natuurlijk zal hij me er niet bij helpen.
Het ziet er allemaal eigenlijk redelijk simpel uit als je de juiste stappen volgt, en hij wil me wel tonen HOE het moet, als ik zelf aan de spullen geraak, dus bij deze, waar kan je de benodigdheden kopen, IK DOEL NIET OP HET POEDER ZELF, maar op de verwerkingsspullen zoals de lege vials, de sterielfilters, kookflesjes ed, bestaan daar shops voor? Laboratoriumwinkels als het ware?
... ten 2de hoelang is dit houdbaar met benzyl A en benzyl B in olie?
Ik ben ook niet van plan om het te verkopen eens het gemaakt is, dus PM me daar maar niet over, Ik weet niet eens of ik effectief het lef heb om het te gebruiken, gewoon proberen om het te maken en via iemand die ik ken laten testen op zuiverheid en werkzame stof, dan zien we wel of we het lichamelijk testen
Ik wil dit nu ook wel eens proberen, maar natuurlijk zal hij me er niet bij helpen.
Het ziet er allemaal eigenlijk redelijk simpel uit als je de juiste stappen volgt, en hij wil me wel tonen HOE het moet, als ik zelf aan de spullen geraak, dus bij deze, waar kan je de benodigdheden kopen, IK DOEL NIET OP HET POEDER ZELF, maar op de verwerkingsspullen zoals de lege vials, de sterielfilters, kookflesjes ed, bestaan daar shops voor? Laboratoriumwinkels als het ware?
... ten 2de hoelang is dit houdbaar met benzyl A en benzyl B in olie?Ik ben ook niet van plan om het te verkopen eens het gemaakt is, dus PM me daar maar niet over, Ik weet niet eens of ik effectief het lef heb om het te gebruiken, gewoon proberen om het te maken en via iemand die ik ken laten testen op zuiverheid en werkzame stof, dan zien we wel of we het lichamelijk testen