Fitness Seller

Zelf AAS maken (not for sale)

Wiene

Cool Novice
Waardering
0
Massa
119kg
Vetpercentage
11%
Ik heb onlangs iemand ontmoet die zelf z'n gear maakt, voorlopig enkel nog Test E en Tren, niet met als doel te verkopen, maar vooral voor eigen gebruik omdat het blijkbaar nogal goedkoop uitkomt.

Ik wil dit nu ook wel eens proberen, maar natuurlijk zal hij me er niet bij helpen.

Het ziet er allemaal eigenlijk redelijk simpel uit als je de juiste stappen volgt, en hij wil me wel tonen HOE het moet, als ik zelf aan de spullen geraak, dus bij deze, waar kan je de benodigdheden kopen, IK DOEL NIET OP HET POEDER ZELF, maar op de verwerkingsspullen zoals de lege vials, de sterielfilters, kookflesjes ed, bestaan daar shops voor? Laboratoriumwinkels als het ware? :D ... ten 2de hoelang is dit houdbaar met benzyl A en benzyl B in olie?

Ik ben ook niet van plan om het te verkopen eens het gemaakt is, dus PM me daar maar niet over, Ik weet niet eens of ik effectief het lef heb om het te gebruiken, gewoon proberen om het te maken en via iemand die ik ken laten testen op zuiverheid en werkzame stof, dan zien we wel of we het lichamelijk testen :D

In b4

Naar het ziekenhuis omdat

Bloedvergiftiging

Of

Huis ontploft

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 11:26 ----------

Daarnaast is goed glaswerk voor scheikunde echt ziekelijk duur..

Al die moeite.....
Wat kost een vial test?
Juist ;)

Ik gok dat het pas rendabel is als je effectief verkoopt. Voor eigen gebruik ga je waarschijnlijk een stuk meer betalen dan als je het zelf gewoon zou kopen zoals Mack10 al aangeeft.

Lijkt me ook niet zo heel slim als je echt geen enkele opleiding in de chemie gehad hebt. Er komt meer bij kijken dan je zou denken.

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat me niet om de prijs, gewoon om het feit of het zou lukken of niet. Ik heb een batch bijgewoond, heb net de tekst van Dr Spritzer bekeken en blijkt ongeveer dezelfde procedure, enkel werd er een automatische filter met overdruipsysteem gebruikt. Dr spritzer zn methode lijkt wel evengoed, met iets meer moeite.

Is niet zo moeilijk, je moet alleen zorgen dat je steriel te werk gaat. En als je zelf redelijk wat AAS gebruikt dan heeft t zeker nut want je bespaart uiteindelijk wel wat centen.

Ik heb laatst een topic gelezen op een amerikaans forum en die gast had zelf trenbolone gemaakt, hij was nog nooit zo hard gegaan zei die. Maar goed die verhalen moet je ook met een korreltje zout nemen natuurlijk.

Als ik easy aan goed poeder zou kunnen komen zou ik t ook zelf roeren. Goed zelf te doen hoor.

Is niet zo moeilijk, je moet alleen zorgen dat je steriel te werk gaat. En als je zelf redelijk wat AAS gebruikt dan heeft t zeker nut want je bespaart uiteindelijk wel wat centen.

Ik heb laatst een topic gelezen op een amerikaans forum en die gast had zelf trenbolone gemaakt, hij was nog nooit zo hard gegaan zei die. Maar goed die verhalen moet je ook met een korreltje zout nemen natuurlijk.

Ja en je moet ook goede grondstoffen hebben.

Het is gewoon een feit, als je het zelf maakt en je hebt goed poeder, kan je geen zuiverdere vorm hebben 250mg/ml is dan ook effectief 250mg/ml als je alles goed afmeet.

De poeders kan ik wss wel via via aangeraken, ga me zeker niet riskeren om uit china of elder buiten de EU te bestellen, qua zuiverheid, fake en dan nog die douane als laatste detail

Steriel-filters, waar kan je dat kopen man? vijverfilters tot en met, maar das te grof denk ik :p

Steriel-filters, waar kan je dat kopen man? vijverfilters tot en met, maar das te grof denk ik :p

Zoek op Whatmann filters, is overal te koop

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 19:42 ----------

Goed mogelijk, als je grondstpf goed is en je hebt keurig gedoseert zal t wel lekker gaan ja. Heb je iig de zekerheid dat je UG shit niet underdosed is.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 19:45 ----------

Het gaat me niet om de prijs, gewoon om het feit of het zou lukken of niet. Ik heb een batch bijgewoond, heb net de tekst van Dr Spritzer bekeken en blijkt ongeveer dezelfde procedure, enkel werd er een automatische filter met overdruipsysteem gebruikt. Dr spritzer zn methode lijkt wel evengoed, met iets meer moeite.

Het stelt niet veel voor, elke idioot kan het. Maar is het de moeite waard voor de gemiddelde kuurder? Ik vind van niet.. misschien als je year on gaat is t interessant.

Ervaring mee Kix?

ieder zen hobby, professor gobelijn toestanden:)

idd, tis toch kicken als je een perfect spul volledig zelf kan maken :D

waarom bakken mensen thuis brood terwijl dat ook niet veel uitspaard a bit the same:p

Succes. Trouwens je weet hoe strict de regels zijn in belgie he. Laat staan voor dit soort grappen. Als het je waard is om op die 3 kuurtjes ofzo die je per jaar doet een euro of 200 te besparen, dan moet je vooral doen.

Het is gewoon een feit, als je het zelf maakt en je hebt goed poeder, kan je geen zuiverdere vorm hebben 250mg/ml is dan ook effectief 250mg/ml als je alles goed afmeet.

De poeders kan ik wss wel via via aangeraken, ga me zeker niet riskeren om uit china of elder buiten de EU te bestellen, qua zuiverheid, fake en dan nog die douane als laatste detail

en de poeders die je via via kan bemachtigen, komen die dan niet uit China? Hoe weet je dat die zuiver zijn. Ik denk dat je enkel zeker kan zijn dat de poeders die de chemische bedrijven gebruiken, zuiver zijn. Want die bestellen dat niet in China.

en de poeders die je via via kan bemachtigen, komen die dan niet uit China? Hoe weet je dat die zuiver zijn. Ik denk dat je enkel zeker kan zijn dat de poeders die de chemische bedrijven gebruiken, zuiver zijn. Want die bestellen dat niet in China.

Effe om je een eye opener te geven; bijna alle pharma grondstoffen komen uit China.

ALS je al via china goede connectie kan regelen ga jij voor je eige paar vials toch geen lading overbrengen + alle andere atributen...is totaal niet goedkoper dan een vialtje testo kopen bij je vast UG merk laat staan alle moeite, tijd, risico dat het meebrengt :)

Ja daar stopt het plan momenteel, ben al een week het net aan het afschuimen voor goede test poeder te vinden, idd zeer veel chinese websites, maar ben er een beetje wantrouwig in, je kan van veel websites review googlen, en de meeste komen er niet zo positief uit om het zacht uit de drukken, meestal zijn het allemaal fake die je geld opstuurt, en je hoort er nooit meer iets van. Daarom tot als ik een nederlander of een belg heb gevonden die me via via aan poedertje kan helpen zal ik de plannen maar even opbergen... jammer, ik wou er wel invliegen met mn "RV" labo in "the desert"

Terug
Naar boven