XXL Nutrition

Zelf een benchbankje fabriceren

Bezoekers in dit topic

Met Diensten in natura versta ik iets heel anders :verneder: Sminky!!

Owja nog heel even terugkomen op dat van het zelf maken, weet dat je dit niet meer doet maar toch!

Als je slim was had je met behulp van die lasser een powerrack in elkaar geflatst en dan alleen een bankje bijgekocht!!

Maar in ieder geval veel plezier!

Ja klopt;) Dit is ook wel goed:)

Zo duur is 2e hands spul niet, ik kocht deze samen voor 100EURO:

27xgtxh.jpg


Gewoon kwestie van zoeken en geduld..
Reken maar dat je materialen ook wel wat gaan kosten + werk!

Aargh, kijk nou even terug wat ik gezegd heb. Lees eerst het hele topic voordat je wat zegt:P Ik heb een bankje + gewichten gekocht.
 
Ja klopt;) Dit is ook wel goed:)



Aargh, kijk nou even terug wat ik gezegd heb. Lees eerst het hele topic voordat je wat zegt:P Ik heb een bankje + gewichten gekocht.

Ja, ik zag het pas toen ik al gepost had :(, dacht tis zo'n gaar topic met allemaal ideeen hoe een bankje te bouwen.. :P
Plaats eens een pic van dat bankje dan..
Veel plezier ermee :thumbs:
 
Ja, ik zag het pas toen ik al gepost had :(, dacht tis zo'n gaar topic met allemaal ideeen hoe een bankje te bouwen.. :P
Plaats eens een pic van dat bankje dan..
Veel plezier ermee :thumbs:

Haha np;) Ghehe:P

Nu heb ik nog geen duidelijke foto's, (was van marktplaats) Als ik hem binnen heb schiet ik ff een paar pics!

Thanks man.
 
Bankjes zien er degelijk en sterk uit, en dan in de toekomst een verstelbaar bankje voor het incline benchpressen!

SUC^6
 
Koop gaat niet door, iemand anders heeft een bod van 125 euro gedaan. En daar ga ik niet mee akkoord aangezien die pik en ik een afspraak hadden gemaakt van 100. Vuile afzetter dat het is;) (volgens mij heeft iemand van DBB dat bod van 125 gedaan) vuile ratten.

Maar nu ben ik met een andere advertentie bezig. En ik post pas foto's/stats als ik hem echt gekocht heb, want voor ik het weet naait weer iemand me.
 
Koop gaat niet door, iemand anders heeft een bod van 125 euro gedaan. En daar ga ik niet mee akkoord aangezien die pik en ik een afspraak hadden gemaakt van 100. Vuile afzetter dat het is;) (volgens mij heeft iemand van DBB dat bod van 125 gedaan) vuile ratten.

Maar nu ben ik met een andere advertentie bezig. En ik post pas foto's/stats als ik hem echt gekocht heb, want voor ik het weet naait weer iemand me.

Hahahah,lees maar trug dan weet je wie het is :p
 
Koop gaat niet door, iemand anders heeft een bod van 125 euro gedaan. En daar ga ik niet mee akkoord aangezien die pik en ik een afspraak hadden gemaakt van 100. Vuile afzetter dat het is;) (volgens mij heeft iemand van DBB dat bod van 125 gedaan) vuile ratten.

Maar nu ben ik met een andere advertentie bezig. En ik post pas foto's/stats als ik hem echt gekocht heb, want voor ik het weet naait weer iemand me.

Owned :headbang:
 
Koop gaat niet door, iemand anders heeft een bod van 125 euro gedaan. En daar ga ik niet mee akkoord aangezien die pik en ik een afspraak hadden gemaakt van 100. Vuile afzetter dat het is;) (volgens mij heeft iemand van DBB dat bod van 125 gedaan) vuile ratten.

Maar nu ben ik met een andere advertentie bezig. En ik post pas foto's/stats als ik hem echt gekocht heb, want voor ik het weet naait weer iemand me.

HAAHAHHAHAHAHAH

"ja jonges, de koop is rond!" :roflol:
 
Das wel een klote streek :p


ho eens ff, nu moet je niet denken dat ik het gedaan heb he!! :eek:

Ik heb zelf een Barbarian Bench dus heb ze niet nodig!!

Maar die Happytree blijkbaar wel! IS wel echt 1ste klas naaierij!
owzozuur..........
 
Das wel een klote streek :p

HAAHAHHAHAHAHAH

"ja jonges, de koop is rond!" :roflol:

Was gisteren toch al bekend ,dat een ander m ging kopen ;)

ho eens ff, nu moet je niet denken dat ik het gedaan heb he!! :eek:

Ik heb zelf een Barbarian Bench dus heb ze niet nodig!!

Maar die Happytree blijkbaar wel! IS wel echt 1ste klas naaierij!
owzozuur..........

Idd het is een klotestreek;) Maarja. Gelukkig heb ik nog een betere aanbieding gevonden:D Dus dat is wel wel weer positief!
 
Owja vertel, dan kan ik hem misschien wel kopen!! :P PLEASE!!
 
ho eens ff, nu moet je niet denken dat ik het gedaan heb he!! :eek:

Ik heb zelf een Barbarian Bench dus heb ze niet nodig!!

Maar die Happytree blijkbaar wel! IS wel echt 1ste klas naaierij!
owzozuur..........

Nee bedoel die happytree:p
 
:roflol:


michaal, verkocht is pas wanneer beide partijen van goederen zijn gewisseld :P

Nee ik had een afspraak met die gozer uit Zupthen gemaakt: "Als ik hem morgen ophaal, is hij dan voor 100 euro? Die penis: "Ja dan is hij verkocht". Oke zei ik toen, deal.

En vanmorgen belt hij me op, zegt ie: "Ja er is net iemand anders gekomen en die wou hem voor 125 euro wel kopen, dus je mag kiezen, of je koopt hem voor 125, of je laat het zitten en koopt die ander hem" Wat een kk streek man:P Eigenlijk ook best grappig:roflol: Hij woont in de schildersbuurt in Zutphen, dus het zal wel zo'n arme stakker zijn, die die extra 25 euro verschrikkelijk nodig heeft.
 
Koop gaat niet door, iemand anders heeft een bod van 125 euro gedaan. En daar ga ik niet mee akkoord aangezien die pik en ik een afspraak hadden gemaakt van 100. Vuile afzetter dat het is;) (volgens mij heeft iemand van DBB dat bod van 125 gedaan) vuile ratten.

Maar nu ben ik met een andere advertentie bezig. En ik post pas foto's/stats als ik hem echt gekocht heb, want voor ik het weet naait weer iemand me.


ECTO Got Owned!!

Sorry maar ik vindt dit zo'n leedvermaak :P
 
Back
Naar boven