AndroidHealthClinic

Zelf wiet draaien

Ik vind binnenstebuiten draaien sowieso flauwekul. Die 0,000000001 mg extra vloei die je ermee kwijtraakt zegt niks. Gewoon van te voren vloei schuin afscheuren. Of gewoon smallere vloei kopen.

wat een bullshit!
ik draai jaren inside out me hasj,
als ik soms van vrienden een trekje neem van een normaal gedraaide proef ik gewoon meer papier dan hasj :S
vooral als je dichter bij de tip komt krijgt je soms 2/3 lagen over elkaar heen.
en btw inside out draaien kost niet extra tijd of moeite, alleen 1 seconde afscheuren opt eind :) so why not

on topic: gewoon shag kopen,pakje lange vloei, en draaien tot het lukt!

wat een bullshit!
ik draai jaren inside out me hasj,
als ik soms van vrienden een trekje neem van een normaal gedraaide proef ik gewoon meer papier dan hasj :S
vooral als je dichter bij de tip komt krijgt je soms 2/3 lagen over elkaar heen.
en btw inside out draaien kost niet extra tijd of moeite, alleen 1 seconde afscheuren opt eind :) so why not

on topic: gewoon shag kopen,pakje lange vloei, en draaien tot het lukt!

Zal allemaal wel meevallen. Tenzij die vrienden gewoon helemaal niks afscheuren.

Vooral gaan blowen jij, je hebt al een halve depressie..

• Topic Starter Topic Starter
Wat is de truc om een joint helemaal op te maken met maar 1 vlam ???
Naarmate de helft nadert begint het al te doven...

Koop anders cones, zijn hulzen en die hoef je alleen nog maar te vullen met je wiet en tabak ;). of koop dit tooltje:
http://azarius.nl/headshop/smoking_accessories/other_accessories/rollmate/
En leer het draaien met alleen tabak, zo verspil je je wiet niet ;)

Meh veel beter gewoon zelf leren rollen. Het heeft ook gewoon iets :). Als je met die tooltjes begint blijf je er sowieso bij en ga je ook nooit echt leren rollen.

Maar ieder zijn keuze natuurlijk :D.

Meh veel beter gewoon zelf leren rollen. Het heeft ook gewoon iets :). Als je met die tooltjes begint blijf je er sowieso bij en ga je ook nooit echt leren rollen.

Maar ieder zijn keuze natuurlijk :D.
Zelf wou ik deze op het begin kopen, helaas vergat ik het telkens te kopen als ik geld had. Naarmate de tijd steeds meer draaien, dus eigenlijk overbodig nu als ik em had gekocht.
@sheswa Niet te lang stil ermee zitten. beetje goed heisen, bij mij gaat ie zo niet uit :)

Zelf wou ik deze op het begin kopen, helaas vergat ik het telkens te kopen als ik geld had. Naarmate de tijd steeds meer draaien, dus eigenlijk overbodig nu als ik em had gekocht.
@sheswa Niet te lang stil ermee zitten. beetje goed heisen, bij mij gaat ie zo niet uit :)

Ken een goeie maat die ook echt veel blowt en die altijd zo'n dingetje gebruikt, als je daar eenmaal aan vast zit geraak je er niet meer vanaf.

Zelf rollen is ook gewoon chill. Ofwel thuis met wat chille muziek op een paar stickietjes rollen, of in een haastje op de wc's in school met een maat die wat op de uitkijk staat en waarbij de hele wc dan naar wiet ruikt :D.

koop een pak vloei en shag en begin maar met draaien, binnen paar dagen kun je een joint draaien:joint:

Ben je echt te lui, koop dit dan :)
G_futurola_lejo16-4-1.jpg

Een joint roller, van futorola.

Als ik een halve joint op heb, hoe steek ik het de volgende keer aan? Gewoon vuurtje erop of eerst de as eruithalen die nog over is ???

als je nog niet eens een joint kan rollen , dan moet je niet smoken in de eerste plaats (:

-

Laatst bewerkt:
Ik reageer een beetje laat. Ik had lang niet meer in dit topic gekeken. Afijn, op een gegeven moment was ik altijd abnormaal moe, ben toen naar de dokter gegaan en heeft me bloed laten prikken. Na bloedonderzoek bleek dat ik witte bloedlichaampjes tekort had en dit kwam dus van de cannabis. Ben toen gestopt en begon me fitter te voelen. Achteraf ben ik blij dat ik eraf ben. Cannabis verdoofde al mijn emoties/problemen die ik nou wel voel.

Ik reageer een beetje laat. Ik had lang niet meer in dit topic gekeken. Afijn, op een gegeven moment was ik altijd abnormaal moe, ben toen naar de dokter gegaan en heeft me bloed laten prikken. Na bloedonderzoek bleek dat ik witte bloedlichaampjes tekort had en dit kwam dus van de cannabis. Ben toen gestopt en begon me fitter te voelen. Achteraf ben ik blij dat ik eraf ben. Cannabis verdoofde al mijn emoties/problemen die ik nou wel voel.

Wist niet dat cannabis voor de aftakeling va je weerstand zorgde.

Terug
Naar boven