AndroidHealthClinic

Zelf wiet draaien

Omdat wiet roken niet gezond is. De meeste wietrokers hebben de waangedachte dat wiet roken geen kwaad kan.

Ik rook nog max 1-2 keer per week , wat kan het kwaad dan? En zeg niet kanker of 'slecht voor de longen' , niemand is ooit gestorven aan kanker door wiet.

Rook inademen is echt niet gezond hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=nnNPm5cG85c

Maar blow zelf 1 tot 3 keer per week en ben ook zeker niet van plan te stoppen :)

Ik zeg ook niet dat het gezond is , ik zeg gewoon dat je er geen kanker van krijgt. Wat ze wel enorm gepushed hebben nadat het reefer madness en yellow journalism effect was uitgewerkt. En veel van de zogezegde studies zijn met wiet en tabak wat het direct tot een belachelijk onderzoek maakt.

Ik zeg ook niet dat het gezond is , ik zeg gewoon dat je er geen kanker van krijgt. Wat ze wel enorm gepushed hebben nadat het reefer madness en yellow journalism effect was uitgewerkt. En veel van de zogezegde studies zijn met wiet en tabak wat het direct tot een belachelijk onderzoek maakt.
Absoluut, (Amerikaanse)media heeft echt voor veel mensen voor een verdraaid beeld gezorgd.

2 peuken erbij?? Toen ik nog blowde ging er een halve peuk bij ofzo... lekker binnenstebuiten rollen, afscheuren, kwaliteitswiet of hasj erin mm..

8 jaar geleden mijn laatste gerookt ofzo haha mis het voor geen meter maar het was wel lekker altijd!

Lezen jongen, dit is om te leren draaien, als ie kan draaien dan kan ie der wiet bij pleure.

Wat waren trouwens de veranderingen die je opmerkte?

Oja wie gaat er hier eigenlijk stoppen als er een wietpas komt? Ik iig wel.

Laatst bewerkt:
Ik zou gelijk binnenste buiten gaan draainen. Voorgedaaide wordt je amper stoned van.

Je kan ook kijken op www.jointjedraaien.nl

later

• Topic Starter Topic Starter
359fiq0.jpg

stel ik stop na deze he, hoe rook ik dan weer verder ???

De as aan de top eruit halen zodat ook nog wat wiet wordt verspild maar ik geen as inadem, of gewoon doorgaan met waar ik gebleven ben, ook na een jaar ???

Gewoon zo weer opsteken. Een joint een jaar bewaren is natuurlijk overdreven.

359fiq0.jpg

stel ik stop na deze he, hoe rook ik dan weer verder ???

De as aan de top eruit halen zodat ook nog wat wiet wordt verspild maar ik geen as inadem, of gewoon doorgaan met waar ik gebleven ben, ook na een jaar ???

Jij was toch een n*ger???

Wow kan je nog nieteens 1 jointje oproken, zielig hoor.

Terug
Naar boven