MuscleMeat

ziek geweest.

power women

Novice
Waardering
0
Lengte
1m62
Massa
53kg
Vetpercentage
25%
hallo allemaal.
baal een beetje. fitnes al jaren, laatste half jaar goed bezig geweest. nu vier weken thuis i.v.m longontsteking. 5 kilo afgevallen, moet weer rustig en van voor af aan beginnen. hoelang duurt het voordat je weer in vorm ben't. train drie of vier keer in de week, met een schema. ze zeggen dat je zo weer in vorm ben. per persoon weer anders denk ik.

gr. maartje

denk zo'n 4 weken... sterkte!

Gewoon weer lekker trainen... je daar niet al te druk over maken. Je hebt iig flink kunnen rusten. Weer lekker ervoor gaan!
Succes!

Best kans dat je het vrij snel weer terug hebt.

Zal paar weken zijn wrs;
Maar niet opgeven he, en er sterker uitkomen ;)

kan een maandje ofzo duren
maareh, wrong topic ????

heb zelf een keer mijn arm gebroken gebroken en lag 6 weken thuis te nietsen. Heel slecht gegeten ook in die tijd want mijn eetlust was totaal weg. Uiteindelijk ruim 10kg kwijt geraakt. Was wel verschil van dag en nacht. Moest daarna weer rustig beginnen ombouwen omdat mijn arm ook nog zwak was. Uiteindelijk zat alles er binnen 3 maanden weer aan. Dus ja dont worry, gewoon lekker aan de slag gaan.

post je fotos ???

Waar zijn de pics dan!!?? :mad:

hallo allemaal.
baal een beetje. fitnes al jaren, laatste half jaar goed bezig geweest. nu vier weken thuis i.v.m longontsteking. 5 kilo afgevallen, moet weer rustig en van voor af aan beginnen. hoelang duurt het voordat je weer in vorm ben't. train drie of vier keer in de week, met een schema. ze zeggen dat je zo weer in vorm ben. per persoon weer anders denk ik.

gr. maartje

Wil niet vervelend zijn maar als je een longontsteking hebt gehad dan is je herstel tussen de 3 en 6 maanden in die tijd is je weerstand ook nog ontzettend laag. dus veel sterkte ermee.
En hoe ik het weet heb vorig jaar augustus een longontsteking opgelopen. ben pas half januari goed hersteld. en nu volop aan het knallen,
was trouwens 15 kg aangekomen

Terug
Naar boven