Kun je wat meer vertellen over zijn huidige status? Ik neem aan dat hij opgenomen is in het ziekenhuis?
Is hij gewoon bij kennis en heeft hij lichamelijke problemen?
Vertel eens wat meer over hoe of wat als je wil.
Hij heeft nu ongeveer 5 weken hersenvliesonsteking. vanaf 20 november opgenomen in het ziekenhuis. eerst op de afdeling neurologie. Hij kon moeilijk lopen, motoriek was erg verstoord en geestelijk in de war (wist de verjaardagen van zijn kinderen niet meer, de dagen van de week enz)
Is daarna verhuisd naar de afdeling psygologie en verder achteruit gegaan. Zelf zo erg dat hij op de intensive care terecht kwam. Waarna hij geopereert is aan zijn hoofd (hersenen) Nu gaat het iets beter. De onsteking is stabiel. Hij mocht verleden week van de intensive care af. Motoriek gaat wat beter maar geestlijk is nog een groot probleem. Om een voorbeeld te geven zei hij verleden keer tegen mij ''straks komt mij moeder. Zijn moeder is al twintig jaar dood. Afgelopen Maandag is hij naar een gesloten revalidatie kliniek gebracht (hij heeft wegloop drang).
Ik heb hem 2 Jaar geleden leren kennen op vakantie. Hij was in 2006 tweede Bij de zuid-duitse kampioenschappen. Zij planning voor volgend seisoen was zuid-duitse, duitsekampioenschappen dan mr. universe. Daar zal niet veel meer van komen hij weegt nu nog maar 60 kilo. Maar dat is ook niet het belangrijkste. belangrijk is dat het geestelijk weer in orde komt. Zeker voor zijn vrouw en 5 kinderen.
Er moeten nog ergens foto's van hem op internet staan van zijn wedstrijden zal ik eens opzoeken en ook posten.

?? Wat is dat precies??