MuscleMeat

ziek

Ano_1992_87

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
92
Lengte
1m87
Jawel, ben ziek geworden :( of tenminste ziek..heb geen koorts o.i.d. het is meer last van me maag, niks binnen kunnen houden en daardoor voel ik me slap.
Begon zaterdag met buikpijn, en nu 5 dagen later is alleen de pijn weg maar eten enzo lukt voor geen meter.
Iemand tips wat nou makkelijk/goed te eten is wanneer je maag niet mee wilt werken?

Soep, fruit, yoghurt enz.

Gewoon zorgen dat je snel beter wordt. Dat is veel effectiever dan gaan lopen martelen met eten wat je met veel moeite binnen kan houden.

Maargoed, dingen zoals beschuit, wit brood, witte rijst en kip (in die volgorde) zijn allemaal makkelijk verteerbaar.

Gewoon zorgen dat je snel beter wordt. Dat is veel effectiever dan gaan lopen martelen met eten wat je met veel moeite binnen kan houden.

Maargoed, dingen zoals beschuit, wit brood, witte rijst en kip (in die volgorde) zijn allemaal makkelijk verteerbaar.

Je vergeet pasta ;)

Snel beter worden is 1, maar je moet toch wat eten, dus hou het iig op zuivel, fruit etc.

• Topic Starter Topic Starter

Klopt, maar de kilo's vliegen eraf :( en ik wil zo snel mogelijk weer trainen natuurlijk.

Had niet aan pasta gedacht nee.

Kilo's vliegen er ook weer aan als je weer bezig bent. En grootste gedeelte is waarschijnlijk gewoon vocht. Geen stress, beter een paar dagen echt goed uitzieken, dan een paar weken lopen kwakkelen

Terug
Naar boven