Fitness Seller

Ziekte kans groter tijdens kuur ?

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.390
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Is de kans op een griepje/verkoudheid groter tijdens een
kuur? Of juist niet? Het zou namelijk verrot zijn tijdens je eerste kuur
ziek te worden. Niet dat ik het ben want voel me kip lekker.

Volgens mij is je weerstand tijdens een kuur lager als buiten de kuur..
Heb het wel eens gelezen maar kan zo even niets vinden waarmee ik het kan onderbouwen

• Topic Starter Topic Starter
Mmm oke. Want het valt mij op dat redelijk vaak mensen ziek worden tijdens
hun kuurtje. Of het is gewoon puur toeval. En het zal er ook wel aan liggen
wat voor aas er word gebruikt. Ik ben iig gewoon nieuwschierig hier naar

ben geen expert maar een logische verklaring voor mij zo zijn dat je lichaam harder moet werken om de aas te verwerken en daarom minder bezig is met je immuniteit systeem

Tijdens een kuur ga je harder trainen --> meer stress --> grotere kans op ziekten. Dat hebben topsporters ook, die trainen ook zover in het maximum dat de lichamelijke capaciteit om een langsvliegende infectie tegen te gaan kleiner is. Je lichaam heeft er de kracht niet meer voor.

Welnee,allemaal puur toeval.Ok loop je met een snotneus,had je er waarschijnlijk anders ook mee gelopen.
Je denkt gauw ooohhhh ik voel me klote/grieperig.....tis van vast vd gear.

Testflu daargelaten,maar dat voel je prcs als je last van testflu hebt

2weken voor de kuur begint neem ik er extra vita's bij tot eind van de kuur.
Voel je je fitter, minder kans op kwaaltjes en meer honger gevoel...
Altijd standaard in mij kuren = extra vitamines

ja lekker extra belastend ook al die multies

Wel geen orals, neem ze in inject vorm 1maal per week.
Verleer ik het prikken niet ;-)
Zet het samen met mijn eerste inject HGH van de week

ok maar veel luitjes combineren het met 17aa.....das toch niet zo goed

Ik doe het wel vit's Maar beperk het tot om de dag nu ipv elke dag.
En neem wat extra groente/vruit.

Als ik eetmeter moet geleoven heb ik eingelijk al voldoende vitaminen binnen met
het eten alleen al. Alles staat dik in het groen namelijk. Maar goed ik eet ook 5 ons groente op een dag.

vlugger ziek worden tijdens kuur? integendeel. misschien als je heel zwaar kuurt. kan ik niet over meespreken, maar van simpele testosteronkuurtjes alleszins niet.

kijk ff in de bijsluiter of er afgeraden word het met leverziektes niet in te nemen,dan weet je genoeg

Nope staat er niet in.

O nee wacht even

Door de metabolisatie van fluoxetine in de lever en de uitscheiding van de metabolieten via de nieren is voorzichtigheid geboden bij patiënten met nierfunctiestoornissen.
In een onderzoek bij cirrhotische patiënten bleek de halfwaardetijd te zijn toegenomen tot ongeveer 7 dagen in vergelijking met de 2 tot 3 dagen, waargenomen bij patiënten zonder gestoorde leverfunctie; de halfwaardetijd van norfluoxetine was eveneens toegenomen tot 12 dagen in vergelijking met ongeveer 7 dagen bij de controle patiënten.
Indien fluoxetine langdurig wordt gebruikt kan cumulatie van fluoxetine of van zijn metabolieten optreden bij patiënten met een ernstige nierinsufficiëntie. Als wordt besloten fluoxetine aan deze patiënten toe te dienen of bij patiënten met een matig verminderde nierfunctie (glomerulaire filtratiesnelheid 10-50 ml/min) wordt een lagere dosis aanbevolen (b.v. om de dag doseren of lagere dosering per dag).

dan is het okidokie

Oterop vitamine combi.
Kan je zo bij de apotheek in belgie kopen

Terug
Naar boven