Fitness Seller

Zien jullie vorderingen?

Slackanda

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
56kg
Hoi,

ik weet niet of jullie het 'onehundredpushups' schema kennen?
maar, ik volg dat schema dus, ik zit in week 3 :)

Zien jullie al vorderingen?

( de foto met de groene muur op de achtergrond is voor het schema,
en de andere is nu )

Zonder training 2.JPG

Begin week 3 (2).JPG

Oei oei, dit is wel heel mager.
Wat eet je op een dag?

WTF ??? Botjesbuilder ? Ik zou snel en veel beginnen gaan vreten man ! Heb je anorexia of zo?

Eat eat eat!

vrete ;o)

En dan nog wat heb je aan honder pushups? :/

Je kan er beter 8 ofzo doen met gewicht op je rug ofzo.. Of je gaat gewoon naar een fitness en doet full body en je doet bench press ipv pushups

vreten jij.

t*ring dit geeft ecto zijn weer een andere demensie... en nee ik zie totaal geen verschil.
Als ik jou was zo ik zo vies mogelijk bulken, alles eten wat je tegen komt.

Ga eerst maar een voedingsschema maken.. Veel en veel meer eten!!

Probeer een sportschool te vinden waar ze je toelaten, aangezien je nog wel wat jong bent. Toch is het trainen in een sportschool beter, je hebt hier meer variatie in oefeningen en gewichten.

Probeer ook niet elke week verschillen te zien. Bewaar deze foto en maak over een jaar nog een foto. Dan kan je pas een vooruitgang zien. Spieren komen je niet zomaar aanwaaien..

veel Eten, goed Trainen en lekker Slapen als je dat doet, komen die spieren vanzelf

oh shit,

ga snel ETEN, aub

Er zal wel wat kracht verschil al zijn, maar veel te zien nee niet echt, in 3 weken kan je ook bekan niets zien, je moet veeel meer gaan eten! genoeg kcal binnenkrijgen, begin met wat gemakkelijke dingen toe tevoegen, choco melk, pinda kaas enzo.. lees de stickies eens hier daar staat er vanalles in de voedings sectie, en misschien is 2 halters van 10 kilo elk kopen een goed idee? Gewoon, 6-12 reps doen die je kan uitvoeren met perfecte techniek, veel eten, veel meerdere maaltijden op een dag, alles wat je kan tegenkomen eten.. en een aantal rustdagen..
als je zou mogen, natuurlijk naar een sportschool gaan daar hebben ze meer materiaal, khoop dat je hier iets aan hebt ;)

Geen zorgen, zo zag ik er ook uit toen ik begon.

Wow zelfs de tepeltjes zijn net mini puistjes

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het, ben veel te mager.
Ben meer aan het eten, ik probeer nu 2 l melk per dag te drinken. en probeer ook zoveel mogelijk te eten. Ik heb een te snelle stofwisseling denkik :(
Morge ga ik me volproppen.

Ik doe dit schema om toch een beetje kracht te winnen en omdat ik gewoon GEEN borstspieren heb, ben dit echt beu. schaam me kapot! :'(

Maar, tzal wel goedkome hoor !

-Slackanda

Laatst bewerkt:
zo zag ik er ook uit .:P toen ik begon dusja . flink eten! want je verteerd je eten heel snel zo te zien.

Ik weet het, ben veel te mager.
Ben meer aan het eten, ik probeer nu 2 l melk per dag te drinken. en probeer ook zoveel mogelijk te eten. Ik heb een te snelle stofwisseling denkik :(
Morge ga ik me volproppen.

Ik doe dit schema om toch een beetje kracht te winnen en omdat ik gewoon GEEN borstspieren heb, ben dit echt beu. schaam me kapot! :'(

Maar, tzal wel goedkome hoor !

-Slackanda

nee dat heb je niet.
je denkt dat je veel eet,
eet om de 2-3uur iets, bouw het op in hoeveelheid. probeer 6maaltijden per dag te benutten. als je dit doet en genoeg voedings-stoffen binnenkrijgt zal je groeien. trust me

hij is nog maar 14, dat verklaart veel...

gewoon meer eten jongen en door de jaren komt het wel ;)

• Topic Starter Topic Starter
weet er iemand nog een calorierijk drankje om meer calorieen binnen te krijgen?
Buiten chocomelk en weight gainer gedoe.

of hoe je er zo eentje maakt?

Slackanda

ga naar de voeding stickies, heb je zo een lijst met waarden van voedingsproducten, mix die tesamen, en drink

jezus wat een monster.

veel spiermassa al

Terug
Naar boven