MuscleMeat

Zien jullie vorderingen?

-2 voor jou.De reden dat die 14 jarige onzin-topic startertjes worden afgebrand is dat 9 van de 10 het verrekken zich vantevoren in te lezen.
Lukraak topics starten met allerlei vragen waarvan ze de antwoorden gewoon uit de stickies kunnen halen.Sommigen worden dan wel eens flauw,als er weer zo´n ectootje aankomt van`Ik ben 31 kilo en ik wil graag voor de zomer 80 kilo wegen,hoe moet dat?´

edit: dan heb je ook nog die gasten die dat soort topics maar blijven bumpen...

je voelde je gelijk aangesproken dat je me een -2 geeft? Jij bent nooit 14 of 15 geweest en ongeduldig? Dus dit geeft je gelijk het recht om iemand af te zeiken ipv enige vorm van normaal antwoord proberen te geven? knap hoor:rolleyes:

je voelde je gelijk aangesproken dat je me een -2 geeft? Jij bent nooit 14 of 15 geweest en ongeduldig? Dus dit geeft je gelijk het recht om iemand af te zeiken ipv enige vorm van normaal antwoord proberen te geven? knap hoor:rolleyes:

Dat is jouw conclusie.Beetje vreemde reactie uberhaupt trouwens,lijkt wel of je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel.

voedingsschemaheeft ie niet nodig, dat is het laatste waar hij op dit moment aan hoeft te denken. gewoon veel eten (wel de goeie dingen natuurlijk)

Het is al vaker gezegd, maar je moet echt meer eten ja ;). En ik weet het niet, maar doe je aan cardio?

Dit is wel heel mager..

Zoals anderen al zeggen echt veel eten.. om de 2-3 uur.
Let goed op wat je eet want je hoort ook vaak van die opmerkingen van '' Ik eet heel veel, maar ik kom niks bij''
Lees dus gewoon eens goed de stickies door

training+eating+sleaping= beast!

aardige massa vriend! Zou wel een keertje beginnen met cutten! ;)

dit is wel heel mager..

Zoals anderen al zeggen echt veel eten.. Om de 2-3 uur.
Let goed op wat je eet want je hoort ook vaak van die opmerkingen van '' ik eet heel veel, maar ik kom niks bij''
lees dus gewoon eens goed de stickies door

training+eating+sleaping= beast!

+1

Zitten nog verrassend veel eiwitten in , ipv van weightshakes te promoten zou je beter zeggen dat hij eerst normaal begint te eten. Alsof een big mac 1-3 keer per week slecht zou zijn voor hem , als je zo extreem mager bent is het gewoon belangrijk dat je alles binnen gooit.

Jep, 26g per Big Mac zo uit mijn hoofd (at er eergister nog eentje :o)

hij is nog 14 hee...

gewoon goed eten en je zult snel groeien;)

hmm, doet me denken aan mijn neef die anorexia had.

Ik dacht eigenlijk ook dat je anorexia had toen ik dit topic zag.

Laatst bewerkt door een moderator:
wat zitten jullie nou lekker bijdehand te doen op een topic dat al maanden inactief is ...

...

wtf_is_this_shit2.jpg

nee niet echt je moet wat meer eten

best zielig om die jongen zo af te zeiken. iedereen moet toch ergens beginnen. eet & train, je zult het ondertussen wel al weten

Terug
Naar boven