ik heb de zijkant van mijn behuizing gewoon eruit gehaald, ik heb 2 harddisks erin zo kan ik makkelijk switchen zonder steeds dat zijkant weg te halen maar heeft dit enige negativiteit kwa koeling ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oke bedankt., heb geen dikke bak ofzo met waterkoelingKan, ligt er natuurlijk ook aan hoe en hoeveel je je ventilators hebt opgesteld.
Het zal niet zo zijn dat je echt gaat merken dat je pc trager word of warmer word ofzo.. maar als je nou een dikke pc hebt waarbij koeling belangrijk is zou ik het niet doen.
Want dan kan je beter de schroefjes uit de zijkant zodat je hem gewoon open kan schuiven![]()
vroeg het mij gewoon af vandaarJa maargoed, om nou elke keer dat ding open te maken..Is onverstandig. Als je een goede PC kast hebt is die zo gebouwd dat ie warmte naar buiten geleid als hij dicht is, als je hem open laat staan zullen je onderdelen dus warmer blijven. Ook trekt een open kast veel stof aan.

Ja maargoed, om nou elke keer dat ding open te maken..
Ik heb ook vaak mijn kast open staan als ik ermee bezig ben. Het zal wel niet goed zijn idd over lange termijn.. maar **** dat, dat is bijna met alles![]()

Je weet toch wel hoe irri het is als je die kast de hele tijd dicht moet doenTja, het is ook zoveel werk om die kast ff dicht te maken![]()
ik heb vaak dat ik dan weer een kabeltje verkeerd heb aangesloten en dat ik dan de kast weer open moet schroeven 

Je weet toch wel hoe irri het is als je die kast de hele tijd dicht moet doenik heb vaak dat ik dan weer een kabeltje verkeerd heb aangesloten en dat ik dan de kast weer open moet schroeven
![]()

Nee daar doel ik ook niet op.. Denk ook dat TS bedoeld dat als hij aan zn HDD zit te knutselen ofzo, anders is het idd onnodigJe kan em ook wel ff open laten staan om te testen of alles goed draait. Maar zou hem niet onnodig wekenlang open laten staan. Heb in elk geval al regelmatig PCs gefrituurd omdat er stof ergens op was vastgesmolten![]()
). Mijn PC is stiller maar vangt wel iets meer stof (maar het schoonmaken is juist weer iets handiger omdat hij toch al open ligt).