MuscleMeat

Zijn Bcaa's voldoende...

claudiuzz

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik heb gemerkt dat hoe zwaarder te verteren eiwit ik neem, hoe meer acne ik er van krijg.

Als ik Bijvoorbeeld night protein neem met veel casei eiwitten dan springen de puisten uit mn rug, met whey isolaat weer een stuk minder en met alleen bcaa's niet

Ik heb ergens gelezen dat bij de vertering van eiwitten een ammonia achtige stof vrij komt die ance kan veroorzaken, misschien dat het daar mee te maken heeft..

Ik ga over twee weken beginnen met cutten en wil dus mn spieren optimaal beschermen maar ik heb geen zin om weer onder de puisten te zitten dus vraag ik me af of ik niet gewoon alleen bcaa's kan gebruiken en zoiezo zijn het toch allen de basis eiwitten die je moet hebben toch? of misschien liquid whey amino of andere voorverteerde eiwitten..

Voor behoud van spieren is arginine een aanrader als je gaat cutten. Zit ook in eiwitshakes, maar hogere dosis zonder eiwitshakes schijnt ook deels te helpen.

En weet je ZEKER dat het door de eiwitten (en hun verteerbaarheid) komt. Je doet het voorkomen alsof je de volgende dag 5 puisten hebt als je de avond ervoor kwark hebt gegeten.

Acne is ook deels erfelijk, sommige mensen blijven er last van hebben, of het komt door hun vettige huid. Of ben je stiekem aan het kuren en vermeld je dat niet?

Voor behoud van spieren is arginine een aanrader als je gaat cutten. Zit ook in eiwitshakes, maar hogere dosis zonder eiwitshakes schijnt ook deels te helpen.

Dat is het eerste wta ik hiervan hoor.
Als jij zorgt dat je met gewone voeding genoeg eiwitten binnenkrijgt (kwark, kip, vis, zuivel,...), dan volstaat het om rondom je training 15 tot 20gr bcaa's te nuttigen!

Dat is het eerste wta ik hiervan hoor.
Als jij zorgt dat je met gewone voeding genoeg eiwitten binnenkrijgt (kwark, kip, vis, zuivel,...), dan volstaat het om rondom je training 15 tot 20gr bcaa's te nuttigen!
hoe kom je aan het getal 15gram tot 20 bcaa?
Bij de BCAA powder van XXL staat toch echt een doserings grote van 5gram...

5 voor training en 5 na training als ik het goed heb.

Winner wat bedoel je met het eerste wat je hiervan hoort, dat arginine in eiwitshakes zit of dat het spieren vasthoudt in de cut?

arginine in dosissen van 9gr of meer per dag verhoogt de NO significant in het lichaam. Dit speelt een belangrijke rol in behoud en vorming van spier.

Topicje van hier dat begint met afkraken maar de moeite wel waard is: http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/waarheid-over-arginine-supplementen-68682/

• Topic Starter Topic Starter
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat ik er binnen 24 uur 5 puisten bij heb maar wel na drie dagen, ik stopte ermee en ze trokken weer weg dus ik weet zeker dat het de casei eiwitten waren, ik heb helaas ook wel vaak een vette huid dus ik zal er wel gevoelig voor zijn dan.

maar ik ga dan gewoon lekker aan de arginine pilletjes en dan gewoon bcaa's voor en na het tainen ik zag ook iets van ''anti cortisol'' Vapronol T6 bij xxl misschien ook eens proberen

is het eigenlijk een probleem om ook Stacker voor de cardio te nemen, ik ben namelijk vaak al moe bij de gedachte cardio te gaan doen..

bedankt voor de tips:D

Kan zeker een stacker, maar is meer iets met motivatie lijkt me :P

Terug
Naar boven