Fitness Seller

Zijn bodybuilders dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een oplossing

102 + 2 = 102

Als je de middelste 2 verplaatst en exact boven een andere 2 zet zodat je die eronder niet meer ziet klopt het ook.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/5398174.stm
2

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

mm die 2de is dezelfde van Yale university.
kheb er nog een paar inverband met deca.ff zoeken

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/5398174.stm
2

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

mm die 2de is dezelfde van Yale university.
kheb er nog een paar inverband met deca.ff zoeken
Ok fair enough. Maar vergeet niet dat BB op andere gebieden gezonder leven. Mensen die veel alcohol drinken, drugs gebruiken, weinig bewegen, ongezond eten etc. die gaan mogelijk meer hersencellen verliezen dan iemand die een kuurtje of twee per jaar doet.

Er zijn er ook een paar dat anti oestrogenen hetzelfde doen.Want het is oestrogeen die de hersenen beschermd tegen de schadelijke effecten van testosteron.

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Ok fair enough. Maar vergeet niet dat BB op andere gebieden gezonder leven. Mensen die veel alcohol drinken, drugs gebruiken, weinig bewegen, ongezond eten etc. die gaan mogelijk meer hersencellen verliezen dan iemand die een kuurtje of twee per jaar doet.

ja tuurlijk,maar het is oestrogeen die beschermd tegen al die schadelijke dingen.Haal je oestrogeen weg,of verminder je die,dan staat het open voor al die schadelijke dingen.Er zijn nog invloeden van buitenaf die niet te controleren zijn
Hangt natuurlijk af van de doseringen,lengte van kuur en welke producten.Als ik nu dat onderzoek kan terugvinden.Daar stond in welke producten het schadelijkste waren en vanaf welke hoeveelheden.Waren wel maar 3 producten getest;testosteron,deca en winstrol dacht ik.

Laatst bewerkt:

Mijn waarneming is dat die kurende bodybuilders die soberheid betrachten echt in grote minderheid zijn anno 2009.

Valt mij juist op dat kuurders juist vaak ongezonder leven dan naturals.

Er zijn er ook een paar dat anti oestrogenen hetzelfde doen.Want het is oestrogeen die de hersenen beschermd tegen de schadelijke effecten van testosteron.

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

ja tuurlijk,maar het is oestrogeen die beschermd tegen al die schadelijke dingen.Haal je oestrogeen weg,of verminder je die,dan staat het open voor al die schadelijke dingen.
Hangt natuurlijk af van de doseringen,lengte van kuur en welke producten.Als ik nu dat onderzoek kan terugvinden.Daar stond in welke producten het schadelijkste waren en vanaf welke hoeveelheden.Waren wel maar 3 producten getest;testosteron,deca en winstrol dacht ik.
De meeste kuurtjes zorgen zelfs voor een toename van oestrogeen. Heb me er niet in verdiept maar vind het wel vreemd klinken oestrogeen dat de hersenen zou beschermen tegen testosteron? Je weet dat mannen van nature meer testosteron en eigenlijk rechtstreeks geen oestrogeen produceren en gemiddeld toch grotere hersenen hebben dan vrouwen?

Valt mij juist op dat kuurders juist vaak ongezonder leven dan naturals.
Hoe je het ook draait of keert, iemand die kuurt houdt zich aan een strikt voedingsschema dat eigenlijk vrij gezond te noemen is in vergelijking met wat de gemiddelde Europeaan of Amerikaan over de lippen krijgt. Ook moet die persoon 5x KT per week en verschillende malen cardio doen. Roken, andere drugs, overmatig alcohol drinken, dat is er toch meestal niet bij. Tenzij je het hebt over van die wannabees die denken dat ze met AAS alleen groot kunnen worden, maar dat noem ik eigenlijk niet echt BB.

Laatst bewerkt:
:roflol::roflol::roflol:, heb er ook bijna 10 minuten over gedaan. :o

Edit: dacht dat het 102 + 0 was maar klopte dus niet bij nader inzien. Weet nu wel het antwoord.

Flauwe grap imo, heeft niets met slimheid te maken.

Laatst bewerkt:
Hm interessant. Eigenlijk weer meer bewijs dat een test only kuur gezonder is dan veel andere kuurtjes. Big Cat was ook altijd voorstander van het vermijden van anti-oestrogenen. Maar we gaan off-topic :)

:)Bwa het topic was toch gedaan.Ja inderdaad het gezondste is testosteron.Omdat je dan buiten test ook oestrogeenomzetting krijgt wat nodig is voor de bescherming.

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

De meeste kuurtjes zorgen zelfs voor een toename van oestrogeen. Heb me er niet in verdiept maar vind het wel vreemd klinken oestrogeen dat de hersenen zou beschermen tegen testosteron? Je weet dat mannen van nature meer testosteron en eigenlijk rechtstreeks geen oestrogeen produceren en gemiddeld toch grotere hersenen hebben dan vrouwen?

Hoe je het ook draait of keert, iemand die kuurt houdt zich aan een strikt voedingsschema dat eigenlijk vrij gezond te noemen is in vergelijking met wat de gemiddelde Europeaan of Amerikaan over de lippen krijgt. Ook moet die persoon 5x KT per week en verschillende malen cardio doen. Roken, andere drugs, overmatig alcohol drinken, dat is er toch meestal niet bij. Tenzij je het hebt over van die wannabees die denken dat ze met AAS alleen groot kunnen worden, maar dat noem ik eigenlijk niet echt BB.

oestrogeen bescherm de ogen zelfs.Ales in het lichaam eigenlijk.Daarom dat je van nolva of clomid vanalles aan je ogen kan krijgen en haaruitval( beschermd ook de haargroei dus).ivm de grote van de hersenen,dat zal andere factoren hebben zoals genetica.

Laatst bewerkt:
ikke niet snap!

ik gaat weer biefstuk happen

oestrogeen bescherm de ogen zelfs.Ales in het lichaam eigenlijk.Daarom dat je van nolva of clomid vanalles aan je ogen kan krijgen en haaruitval( beschermd ook de haargroei dus).ivm de grote van de hersenen,dat zal andere factoren hebben zoals genetica.
Ben ik van op de hoogte ja. Overigens mag je Nolvadex niet zomaar vergelijken met Arimidex ed. Nolvadex is een SERM dus zal oestrogeen niet overal blocken (vooral aan de borst). Medicijnen als Arimidex leggen bijna heel de productie van estradiol stil.

mm,maar nolvadex werkt op veel plaatsen.Maar het is natuurlijk anders dan arimidex.Maar wat dan het beste is..

• Topic Starter Topic Starter
allemachtig wat is het een lang topic geworden hahahahah toch veel mensen aan het denken gezet. :)

Ik heb idd ook wel eens gelezen dat testo invloed heeft op hersencellen maar vaak mbt geheugen, al denk ik dat als je elke dag alcohol drinkt in een forse hoeveelheid dat dat veel meer schade maakt.

Maar het ging eigenlijk om het gene dat iedereen denkt gespierd en groot = dom
en dat slaat nergens op, aangezien niet iedereen roids gebruikt en mensen daar ook niet op die manier over denken.

En dat moet eens de wereld uit geholpen worden, en idd vroeger was het vaak zo dat mensen met een minderwaardigheid complex of gepest waren gingen trainen om toch wat voor te stellen, en dit is nu zeker niet meer het geval.

Mensen zijn nu meer gefocust op uiterlijk dat is in heel de wereld zo.

Vroeger was dik zijn een tegen van geld en macht, nu word de gene met een mooi lichaam gezond gezien.
Maar te groot is weer dom.

Denk dat alles hiermee gezegd is, closed :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven