Fitness Seller

Zijn bodybuilders dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is toch al wetenschappelijk aangetoond dat je door testosteron veel schrijffouten gaat maken.

Laatst bewerkt:
Nee waarschijnlijk omdat simpele gasten over het algemeen (ja ik durf het te zeggen!) meer (vaker, in de zin van rauwe hoeveelheden) waarde hechten aan fysiek vertoon en 'big ****ing guns' etc etc dan slimmere personen, die houden er vaker andere hobbies en passies op na.

Kan zeker kloppen.

Maar aan de andere kant heb je dus die ict'ers van 50kg die gewoon 'jaloers' zijn op degenen die er wel sterk/gespierd uitzien. Daarom gaan ze dingen roepen als "bodybuilders zijn dom!", puur ter compensatie.

• Topic Starter Topic Starter
Kan zeker kloppen.

Maar aan de andere kant heb je dus die ict'ers van 50kg die gewoon 'jaloers' zijn op degenen die er wel sterk/gespierd uitzien. Daarom gaan ze dingen roepen als "bodybuilders zijn dom!", puur ter compensatie.

lol hij is 1m83 en 59 kg hahahah

Die collega van je heeft gelijk.

Nee waarschijnlijk omdat simpele gasten over het algemeen (ja ik durf het te zeggen!) meer (vaker, in de zin van rauwe hoeveelheden) waarde hechten aan fysiek vertoon en 'big ****ing guns' etc etc dan slimmere personen, die houden er vaker andere hobbies en passies op na.
Dat was misschien vroeger zo, maar tegenwoordig is BB niet meer louter een bezigheid voor mensen die mentaal minder sterk zijn. Steeds meer mensen willen nu eenmaal een beter lichaam, ook de "slimme ecto's". Die hoeven dan niet meteen te streven naar een Jay Cutler fysiek, maar doen wel aan BB. Jij ziet misschien het cliché van de domme bodyguard voor je, die van nature al breed is, maar BB is tegenwoordig een wat grotere groep.

Een poll op DBB of een oordeel geveld over het gemiddelde discussie niveau zegt geen reet over bodybuilders, hardcore sportschoolgangers in het algemeen.
Klopt, maar toch zou ik het niet geheel waardeloos noemen.

• Topic Starter Topic Starter
Dat was misschien vroeger zo, maar tegenwoordig is BB niet meer louter een bezigheid voor mensen die mentaal minder sterk zijn. Steeds meer mensen willen nu eenmaal een beter lichaam, ook de "slimme ecto's". Die hoeven dan niet meteen te streven naar een Jay Cutler fysiek, maar doen wel aan BB. Jij ziet misschien het cliché van de domme bodyguard voor je, die van nature al breed is, maar BB is tegenwoordig een wat grotere groep.

Klopt, maar toch zou ik het niet geheel waardeloos noemen.

helemaal mee eens o shit ik kan je geen karma meer geven :p
kan er anders een slotje op aangezien ik nog steeds pm krijg van mensen die nu pas met een antwoord komen hahhaha beetje laat

Een poll op DBB of een oordeel geveld over het gemiddelde discussie niveau zegt geen reet over bodybuilders, hardcore sportschoolgangers in het algemeen.

Dus dat steroiden hercencellen afbreken heeft er niets mee te maken?

machtsverheffing = niet gelijk aan het getal 2.

Machtsverheffing is een wiskundige bewerking dus je verplaatst niet ALLEEN het getal.

Laatst bewerkt:
10 in het kwadraat is toch 100 en niet 102

nee, ik ben een powderlifter.

Strikt genomen klopt het ook niet omdat een machtsverheffing in superscript genoteerd wordt, wat per definitie een kleiner lettertype is dan het normale. Dus enkel de twee verplaatsen klopt niet ;D

(pedant, ik weet het ;) )

Slotje gaat wat ver nu maar zet het anders ff duidelijk in je OP:)

Eerste keer dat ik hoor dat steroïden dat zouden doen. Heb je studies? Ik geloof er namelijk niet veel van.

Amai daar zijn er recent veel van bijgekomen.Zal er is wat bijeenzoeken

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Ik vind de oplossing 102+1=103 beter.Gewoon 1 verplaatsen

ja die had ik ook al ingezonden Cools, maar dat vond meneer niet goed genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven