- Waardering
- 151
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee waarschijnlijk omdat simpele gasten over het algemeen (ja ik durf het te zeggen!) meer (vaker, in de zin van rauwe hoeveelheden) waarde hechten aan fysiek vertoon en 'big ****ing guns' etc etc dan slimmere personen, die houden er vaker andere hobbies en passies op na.
Kan zeker kloppen.
Maar aan de andere kant heb je dus die ict'ers van 50kg die gewoon 'jaloers' zijn op degenen die er wel sterk/gespierd uitzien. Daarom gaan ze dingen roepen als "bodybuilders zijn dom!", puur ter compensatie.
Dat was misschien vroeger zo, maar tegenwoordig is BB niet meer louter een bezigheid voor mensen die mentaal minder sterk zijn. Steeds meer mensen willen nu eenmaal een beter lichaam, ook de "slimme ecto's". Die hoeven dan niet meteen te streven naar een Jay Cutler fysiek, maar doen wel aan BB. Jij ziet misschien het cliché van de domme bodyguard voor je, die van nature al breed is, maar BB is tegenwoordig een wat grotere groep.Nee waarschijnlijk omdat simpele gasten over het algemeen (ja ik durf het te zeggen!) meer (vaker, in de zin van rauwe hoeveelheden) waarde hechten aan fysiek vertoon en 'big ****ing guns' etc etc dan slimmere personen, die houden er vaker andere hobbies en passies op na.
Klopt, maar toch zou ik het niet geheel waardeloos noemen.Een poll op DBB of een oordeel geveld over het gemiddelde discussie niveau zegt geen reet over bodybuilders, hardcore sportschoolgangers in het algemeen.
Dat was misschien vroeger zo, maar tegenwoordig is BB niet meer louter een bezigheid voor mensen die mentaal minder sterk zijn. Steeds meer mensen willen nu eenmaal een beter lichaam, ook de "slimme ecto's". Die hoeven dan niet meteen te streven naar een Jay Cutler fysiek, maar doen wel aan BB. Jij ziet misschien het cliché van de domme bodyguard voor je, die van nature al breed is, maar BB is tegenwoordig een wat grotere groep.
Klopt, maar toch zou ik het niet geheel waardeloos noemen.

Nee waarschijnlijk omdat simpele gasten over het algemeen (ja ik durf het te zeggen!) meer (vaker, in de zin van rauwe hoeveelheden) waarde hechten aan fysiek vertoon en 'big ****ing guns' etc etc dan slimmere personen, die houden er vaker andere hobbies en passies op na.
Een poll op DBB of een oordeel geveld over het gemiddelde discussie niveau zegt geen reet over bodybuilders, hardcore sportschoolgangers in het algemeen.
Slotje gaat wat ver nu maar zet het anders ff duidelijk in je OPkan er anders een slotje op aangezien ik nog steeds pm krijg van mensen die nu pas met een antwoord komen hahhaha beetje laat

Eerste keer dat ik hoor dat steroïden dat zouden doen. Heb je studies? Ik geloof er namelijk niet veel van.Dus dat steroiden hercencellen afbreken heeft er niets mee te maken?
machtsverheffing = niet gelijk aan het getal 2.
Machtsverheffing is een wiskundige bewerking dus je verplaatst niet ALLEEN het getal.
maar dat is ook waarom het een raadsel heet, het is geen wiskunde.machtsverheffing = niet gelijk aan het getal 2.
Machtsverheffing is een wiskundige bewerking dus je verplaatst niet ALLEEN het getal.
Eens, daarom vind ik het ook een niet zo'n beste raadsel..

machtsverheffing = niet gelijk aan het getal 2.
De twee gaat omhoog, dus tuurlijk is de macht een twee... er staat in de opgave toch ook nergens dat een extra wiskundige bewerking verboden is...Eens, daarom vind ik het ook een niet zo'n beste raadsel..
Slotje gaat wat ver nu maar zet het anders ff duidelijk in je OP
Eerste keer dat ik hoor dat steroïden dat zouden doen. Heb je studies? Ik geloof er namelijk niet veel van.