XXL Nutrition

Zijn bodybuilders dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
De lauwwste en Big T hadden hem als eerste

Nog steeds geen karma ontvangen :(

klopt krijg je morgen van me ik heb je kan maar een bepaald aantal karma geven,
jij bent de enige die het niet heeft ontvangen maar krijg je morgen,

had ik niet over nagedacht (ben ik nu dom?) hahahah

Ik snap eigenlijk niet hoe hij erop gekomen is op die uitspraak , wat een ****ing mong**l is dat eigenlijk?

eigenlijk klopt hij toch niet, 2 omhoog word 3 en 2 omlaag word 1 en niet tot de macht.

Ik voel me echt dom nu, het antwoord is gewoon ****ing simpel :treuren:

zit ik een halfuur te schuiven met getallen lees ik nu dat ook met machten mag gaan spelen
schijtraadsel!

een raadseltje kunnen oplossen heeft trouwens imho niet zoveel te maken met intelligentie..

een raadseltje kunnen oplossen heeft trouwens imho niet zoveel te maken met intelligentie..

nee dat klopt maar, ik zei geef me een voorbeeld van wat jij denkt dat bb ers volgens hem niet kunnen oplossen dus vandaar deze als voorbeeld.

vaak zijn bodybuilders dom ja :D

dan zegt dat meer over die gast zelf ;)

waarschijnlijk omdat steroiden hersencellen afbreken.

Nee waarschijnlijk omdat simpele gasten over het algemeen (ja ik durf het te zeggen!) meer (vaker, in de zin van rauwe hoeveelheden) waarde hechten aan fysiek vertoon en 'big ****ing guns' etc etc dan slimmere personen, die houden er vaker andere hobbies en passies op na.

Een poll op DBB of een oordeel geveld over het gemiddelde discussie niveau zegt geen reet over bodybuilders, hardcore sportschoolgangers in het algemeen.

Laatst bewerkt:
Nee, zal ongeveer overeen komen met het landelijk gemiddelde.

Toen ik de titel las dacht ik meteen ''op veel gebieden weten bodybuilders veel en veel meer dan de gemiddelde Nederlander/Vlaming''

Naast ons werk/school verdiepen wij ons ook in voeding, training e.d. Kijk eens naar al die wetenschappelijk studies :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven