MuscleMeat

zijn fitnessinstructeurs dom geboren ofzo?!

Bij ons lopen er -relatief- goede instructeurs rond. Een paar ervan doen zelf aan BB, en als ze zien dat je fout deadlift/squat of whatever dan doen ze hem met plezier even goed voor en dan mag jij hem nadoen tot dat je hem goed doet.

+1

Dat zijn pas instructeurs.
Gewoon dl blijven doen, als je hem maar correct uitvoert.

De instructeurs van mijn vorige sportschool waren gewoon van de straat geplukt zonder enige opleiding ofzo. Als er iemand een oefening verkeerd uitvoert dan kijken ze diegene ff aan en lopen vervolgens fluitend weg.

kan dat verboden worden in een gym dan???

ik kan eerlijk bekennen dat nadat ik fitness instructor geworden een -60 penalty kreeg op mn iq zodra ik diploma in ontvangst mocht nemen.

De kennis van de meeste instructeurs is inderdaad te triest voor woorden!

De kennis van de meeste instructeurs is inderdaad te triest voor woorden!

Idd, helaas ben ik altijd bang dat als je er te veel op in gaat of de oefening gewoon blijft doen dat ze je de toegang gaan ontzeggen omdat ze het niet kunnen hebben.

Gelukkig doe ik dat soort compounds zoals Dl/SQ lekker thuis :D

Idd, helaas ben ik altijd bang dat als je er te veel op in gaat of de oefening gewoon blijft doen dat ze je de toegang gaan ontzeggen omdat ze het niet kunnen hebben.

Gelukkig doe ik dat soort compounds zoals Dl/SQ lekker thuis :D

misschien kan je beter van te voren met de eigenaar praten,en uitleggen dat je je eigen koers wilt varen en dat je weet waar je mee bezig bent.

je kan het die fitnessinstructeurs niet kwalijk nemen
als jij je blesseerd moet dit betaald worden door de verzekering van de sportschool
daardoor gaat hun premie omhoog en jij kan ze nog eens een rechtzaak aansmeren omdat ze je het niet goed geleerd hebben

andere gym zoeken maatje

je kan het die fitnessinstructeurs niet kwalijk nemen
als jij je blesseerd moet dit betaald worden door de verzekering van de sportschooldaardoor gaat hun premie omhoog en jij kan ze nog eens een rechtzaak aansmeren omdat ze je het niet goed geleerd hebben

andere gym zoeken maatje

huh, in welk land is dat?

topic #100 over fitnessfags die komen klagen over deadlifts.
niet meer leuk.

wilt iemand een sticky maken en daarin alle onderwerpen zetten die al te vaak aan bod zijn gekomen....

Gewoon zeggen dat jij betaald met JOU geld om JOU rug te training, en niet om fysiotherapeutische adviezen te krijgen.

sommige instructeurs geven geen **** en willen alleen maar de mooiboy uithangen

Wat zijn dat voor centra waar jullie trainen? Als er bij ons iemand de rug traint komen ze zeggen dat ze beter DL kunnen doen, en vervolgens doen ze voor hoe het moet.

Gewoon zeggen dat jij betaald met JOU geld om JOU rug te training, en niet om fysiotherapeutische adviezen te krijgen.

:fuu:

raeg2.png

heb je gevragen waarom?

Terug
Naar boven