jeffrey1987
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Complete nonsens. Hoe de nadruk ligt op de spieren bij een deadlift is onderzocht met EMG studies:Enige wat de instructeur tegen mij zei over mn deadlift is dat ik smaller met me voeten moest gaan staan om de ROM te vergroten, hij zei: anders versterk je je rug niet echt omdat je door je voetwijdte een kleinere ROM maakt, je maakt het jezelf alleen maar makkelijker zo..
opzich wel een punt, in het begin wel gedaan, maar toch niet fijn, omdat ik aardig lang ben.
Sumo (voeten verder uit elkaar) pakt de quads harder aan, standaard deadlift (voeten dichter bij elkaar) pakt de achterkant van de kuiten harder aan.Overall EMG activity from the vastus medialis, vastus lateralis, and tibialis anterior were significantly greater in the sumo deadlift, whereas overall EMG activity from the medial gastrocnemius was significantly greater in the conventional deadlift.
Quadriceps, voorkant kuiten, adductoren (binnenkant bovenbeen), kont, de spieren langs de wervelkolom, en de middenste traps werden zwaarder belast bij meer knieflexie.Quadriceps, tibialis anterior, hip adductor, gluteus maximus, L3 and T12 paraspinal, and middle trapezius activity were significantly greater in higher knee flexion intervals compared with lower knee flexion intervals, whereas hamstrings, gastrocnemius, and upper trapezius activity were greater in lower knee flexion intervals compared with higher knee flexion intervals.
Ik ben ook met de sumo begonnen maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de conventionele deadlift.Duidelijk
Ik heb zelf gewoon ook voorkeur aan de sumo, vind de houding lekkerder omdat ik dus best lang ben..
ik ben zelf 1,90m dus ongeveer even lang..Ik ben ook met de sumo begonnen maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de conventionele deadlift.
Hoe lang ben je dan? Want ik ben 1.94m en heb geen problemen met de conventionele deadlift.

Eigenja ik ken die instructeur nu niet maar kan er geen kans zijn dat je de deadlift verkeert deed. kheb waar ik train al veel mensen gezien die met hun rug problomen hebben hebben omdat ze deadliften . het is een oefening iedereen wil het doen , maar er zijn er weinig die ze juist doen
Ik ben groter dan alle instructeurs van mijn gym bij elkaar, gelukkig weten zij dit zelf ook en bemoeien ze zich daarom niet met mijn training.