XXL Nutrition

zijn jullie symmetrisch?

!!BarmaN!! zei:
dat kun je amper een verschil noemen! zag laatst iemand was gewoon goor. die vent was echt helemaal scheef 1 kuit was echt wel bijna 50cm en de andere kuit een krappe 40denk ik. das pas k*t!
je weet me weer op te fleuren barman :p

!!BarmaN!! zei:
bij mij is alles wel bijna evengroot alleen bij de ene arm is zegmaar droger en gedefineerder dan de andere. hebben jullie dat ook?
Wat open je toch allemaal (in mijn ogen) onzinnige topics bro wat is er aan de hand wil je ergens over praten? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ScHrOeFjE zei:
Wat open je toch allemaal (in mijn ogen) onzinnige topics bro wat is er aan de hand wil je ergens over praten? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, is mij ook al opgevallen, allemaal van die standaard vragen. Zo kun je wel blijven doorgaan.

wat wel interessant is.... buikspieren. deze zijn zelden perfect symetrisch!

iemand met 'perfect abs'?? (los van zichtbaarheid/vet%) :D

hehe

bij mij is alles wel wa symmetrisch , men rechterarm is wel wat groter maar scheelt maar een paar mm denk ik.

men traps , als ik men armen naast me houd (gewoon los) zijnze gelijk...
als ik een lateral raise doe , schiet de rechter een halve meter(bij wijze van spreken duh) in de lucht en de linker gaat maar een stukje omhoog...
snap dit ook niet echt

Van mijn linkerschouder is de definitie iets anders dan rechts. M'n rechter arm is iets groter en de bicepbal heeft een iets rondere vorm.
Volgens mij is m'n rechterbeen ook iets groter dan links :o

Mooie aders op mijn rechter biceps, en niks te zien op mijn linker... ****, toch maar met links gaan rukken. linker kuit is ook een centimeter groter dan rechts....

zoutzak zei:

Ik had redelijk perfecte abs. Vroeger tenniste ik veel en bij mijn service trok ik dan heel erg met de ene kant met mn buikspieren. Op een keer heb ik dat behoorlijk geforceerd en verrekt en daardoor liggen de onderste blokjes wat lager. Damn!!! :(

zoutzak zei:

Mmmm..iets als 'ik heb ze nooit gezien maar mijn intuitie zegt dat ze er geweldig uitzien?'
Dan heb ik perfecte abs!!! :yes:

mijn linker bicep is ook kleiner en minder bol dan mijn rechter,maar is dat niet normaal als je rechts handig bent?

Dacht dat mijn abs toch wel in de buurt komen, Zoutzak en Dani? :p

Zelf ik mijn linker arm 1 cm groter dan me rechter. Maar dat komt omdat me linker zwakker is en bij barbell curls en press downs dus relatief zwaarder belast worden.

Mijn linker borstspier is veel beter dan mijn rechterborstspier.
Op de een of andere manier heeft mijn werk (al 14 jaar achter de PC) mijn rechterborstspier verpest. Die aanhechting lijkt wel anders te zijn dan aan de linkerkant. :( En rechts is inderdaad mijn muis-arm ...

Terug
Naar boven