AndroidHealthClinic

Gaming pc + monitor

Bezoekers in dit topic

Mijn zoontje heeft een pc laten samenstellen bij Azerty. (als je in Nederland woont)
 
Qua jouw budget is dit een redelijke optie als je zelf echt niet wil gaan knutselen:
PC. Wel erg beperkt qua upgrade mogelijkheden en nog steeds niet je van het, maar wel een stuk beter dan de dingen die je zelf postte op pagina 1.

Al denk ik persoonlijk dat je beter het budget voor monitor + pc enkel aan de PC kan besteden, losse componenten bestellen en dan aan een lokale PC zaak vragen of ze hem voor je in elkaar steken.
 
Mijn zoontje heeft een pc laten samenstellen bij Azerty. (als je in Nederland woont)
heb ik ook daar laten doen, goede service en niet al te duur voor 2000 euro heb je goede game pc.
 
Is Informatique niet meer the place to be?
 
Laatst bewerkt:
zonder monitor
850,-
 
zonder monitor
850,-
Kan je beter voor de PC gaan die Niels linkte, aardig verborgen in z'n bericht, maar linkje daarvoor was https://www.amazon.de/Ryzen7-Raytra...sr=8-3&language=nl_NL&tag=peppercom09-21&th=1
Is de CPU van de PS5 met een decent-ish midrange GPU
 
Ziet er ook goed uit ja. Weet niet of er een Ryzen4700G dekstop cpu in playstation zit.
omschrijving en review laat zien dat het 2e hands is eo andere onderdelen dan geadverteerd
 
De pc die ik stuurde is inderdaad de series x/ps5 cpu icm een rx6600. Iets minder dan een SX, maar niet heel veel.

Enige nadeel is dat het RAM geheugen vast zit aan het mobo en dus niet verwisseld kan worden. Voordeel is dat het heel goed RAM is en 16gb meer dan zat is voor de rest van de specs. In een prebuild wil je sws niet echt een upgrade pathz dus ik denk voor het geld dat TS ervoor over heeft de beste optie die momenteel voor handen is
 
Niet slecht voor die prijs. Daar een budget 1080p scherm en je hebt een degelijk budget-pctje qua specs gezien.
 
Niet slecht voor die prijs. Daar een budget 1080p scherm en je hebt een degelijk budget-pctje qua specs gezien.
Ik heb er zo weinig verstand van dat ik geneigd ben gewoon deze maar te kopen.. jullie zullen het vast beter weten haha. Opzich vind ik 600 euro ook nog wel te doen, nu nog op zoek naar een mooie monitor
 
Even een kleine ongegeneerd BUMP. Mijn eerder gestelde vraag is nu heel actueel. Ik wil binnen 2 maken iets aanschaffen. Inmiddels al iets beters op de markt, of mensen nog aanbevelingen?

Budget rond de 1200,-
 
Geef je iets om input latency en motion clarity van de monitor? 1080p 1440p? 240hz 360hz? 24" 27"?
 
Geef je iets om input latency en motion clarity van de monitor? 1080p 1440p? 240hz 360hz? 24" 27"?
ik heb er de ballen verstand van. Mensen laten een PC bouwen maar ik weet nog net waar de stekker in moet :P.
 
ik heb er de ballen verstand van. Mensen laten een PC bouwen maar ik weet nog net waar de stekker in moet :P.
Hmm speel je graag met alle grafische instellingen zo hoog mogelijk om het er mooi uit te laten zien, of juist laag en alles getweaked om zo veel mogelijk fps te halen?
 
Hmm speel je graag met alle grafische instellingen zo hoog mogelijk om het er mooi uit te laten zien, of juist laag en alles getweaked om zo veel mogelijk fps te halen?
FPS omdat ik een laptop heb die zo snel is als een steen haha
 
Vraag aan de kenners: zou dit wat zijn voor een leuk prijsje?

Goeie specs? Pc is jaartje oud, zit een nieuwe CPU in omdat die oude na een half jaar gebruik niet meer goed functioneerde. Was garantie volgens de verkoper. Zit nog 1 jaar garantie op.


 
Back
Naar boven