XXL Nutrition

Gaming pc + monitor

Vraag aan de kenners: zou dit wat zijn voor een leuk prijsje?

Goeie specs? Pc is jaartje oud, zit een nieuwe CPU in omdat die oude na een half jaar gebruik niet meer goed functioneerde. Was garantie volgens de verkoper. Zit nog 1 jaar garantie op.

Ik vind die 1650 gpu niks, voldoet niet meer voor moderne games als je het daarvoor koopt. 3 jaar oude budgetkaart.
Als je op 1080p gamed, zou ik minimum voor een 3060 gaan. Je hebt ook laptopversies, die van mij was een jaar geleden 800 euro.

Als je azerty-moederbord gebruikt, hierzo, veel beter, niet veel duurder, 1st hands en IPS-scherm.

Ik vind die 1650 gpu niks, voldoet niet meer voor moderne games als je het daarvoor koopt. 3 jaar oude budgetkaart.
Als je op 1080p gamed, zou ik minimum voor een 3060 gaan. Je hebt ook laptopversies, die van mij was een jaar geleden 800 euro.

Als je azerty-moederbord gebruikt, hierzo, veel beter, niet veel duurder, 1st hands en IPS-scherm.

3060ti hoeft je tegenwoordig ook niet zoveel extra te kosten, voor iets meer dan 300,00 kun je die wel vinden.

Een gewone 3060 is nog goedkoper.

RX6650XT is prima voor 1080p 60Hz. maarja. als je wacht komt er wel weer wat nieuws

3060ti hoeft je tegenwoordig ook niet zoveel extra te kosten, voor iets meer dan 300,00 kun je die wel vinden.

Een gewone 3060 is nog goedkoper.

Klopt maar ik denk niet dat Hertog zelf een pc in mekaar gaat steken. Vandaar dat een degelijke laptop volgens mij een betere optie is, moet je zelf niet eens op de kabels letten.

• Like
Waarderingen: Vonk
Kant en klaar bij Azerty

Nog beter is het om bij Tweakers wat jonggebruikte componenten op de kop te tikken en door een kennis o.i.d. (als je een beetje in de buurt woont, Limburg, kan ik het ook wel voor je doen) even in elkaar laten steken.

Vind de prijzen van de pre-builts die gelinked worden nog behoorlijk hoog voor de specs.

• Like
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
@HertogSandBox zelf al wat in gedachten, of wordt het januari 2024 ?
😂

• Haha
  • Topic Starter Topic Starter
Kleine bump. Nog geen pc gehaald, twijfel nog steeds. Iemand laatste tijd nog aanraders gezien? Liefst onder de 1k pc+monitor.

Is wel heeeeel krap budget.

• Topic Starter Topic Starter

Dacht hieraan
Er is genoeg goed advies in dit topic gegeven, als je bovenstaand serieus overweegt heb je niet goed opgelet..

De echte vraag van nu is 480hz oled of 540hz tn?

Terug
Naar boven