- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Dan heeft het leven voor jou dus bar weinig zin!
J/k![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heeft het leven voor jou dus bar weinig zin!
J/k![]()

Vond het ook een k*t opmerking....
-geld
-bewijzen dat ik zoveel slimmer, beter en minder gierig ben dan mijn moeder
-geld
-een klein droomhuisje kopen.. met geld
-een mooi&leuk meisje vinden die dat ook vind van mij
-mij gelukkig voelen met dit alles want geld + meisje = samen leuke dingen doen en de mogelijkheid om te genieten van het leven.

En money issues, grow up Smurfo
Leer geld sparen, echt het simpelste wat er is, je moet alleen dingen als fastfood, dure drank, ieder weekend uitgaan etc. laten liggen.

dat doe ik al hoor.
Uitgaven voor binnenkort =
- kostuum met schoenen en hemd =400 euro
- hernieuwing fitnessabbonnement = 250 euro
- nieuwe gsm zodat ik van mijn zwart/wit telefoon af ben = 400-500 euro
- herlaadkaarten = 10 euro/maand
- nieuwe schoenen, kousen, ondergoed, kledij-budget voor dit jaar = 500 euro
- inschrijvingsgeld school = 100 euro + nog eens geld voor copies ed wat dit jaar 30,25 euro was op de bijkomende factuur.
- boeken school = +300 euro
- Supps voor een gans jaar (whey, omega 3, glucosamine, multivitamine en mss creatine) = 500 euro
-apotheekkosten = +200/jaar
-allerlei (shampoo en andere kleine producten): +150 euro
-budget voor eten, drinken en weggaan heb ik vorig jaar de 150 euro niet overschreden wat niet velen op dit forum halen volgens mij.
Van een blikje op school en broodje over de middag tot een festivalletje hier, een fuifje daar.
Natuurlijk krijgen jullie zakgeld en geld voor verjaardagen van gans je familie en betalen jullie ouders de schoolkosten en enkele kledingstukken hier, een extraatje daar. Velen zijn hier nog wat naïef en beseffen niet goed hoeveel hun ouders nog voor hen betalen. Dan gaan ze nog wat opscheppen met dat ze een vakantiejob gedaan hebben en 1500 euro (o zoveel zeg, NOT) verdient hebben en dat ze daar alles wel van kunnen betalen. Gimme a break. Als je eens elke uitgave opschrijft die je doet of betrekking op je heeft (buiten je onderdak thuis en je eten thuis) zal je al snel boven die 1500 euro zitten die je met je vakantiejob verdient hebt. En dan nog eens 3/4de van je vakantiejobgeld sparen ook en op het einde van het jaar denken. Hoh, ik heb nog 1000 euro over. Dat doe ik goed hoor als hardwerkende student :') dan denk ik.. jazeker hoor, you're a real businessman en je weet hoe je met geld moet omspringen, later ga je bitchass rijk worden!
Is niet persoonlijk hé realist![]()
![]()
Muziek, vrienden, gelukkig zijn, zeer veel sporten, werken om je doelen te bereiken (studies etc), geld...
---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------
toch aardig wat luxeproducten hé.
Waarom kiezen sommige christenen ervoor om maagd te blijven ? (katholieke priesters dacht ik?)