MuscleMeat

zin van het leven

-geld
-bewijzen dat ik zoveel slimmer, beter en minder gierig ben dan mijn moeder
-geld
-een klein droomhuisje kopen.. met geld
-een mooi&leuk meisje vinden die dat ook vind van mij
-mij gelukkig voelen met dit alles want geld + meisje = samen leuke dingen doen en de mogelijkheid om te genieten van het leven.

mommy issues:haha:

Waar werk & train je voor dan?

Ik train om beter te kunnen werken.
En ik ga werken om men trainingen te betalen.

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Waar werk & train je voor dan?

en een serieus antwoord.

Werk is niet zozeer voor het geld bij mij, ga zowiezo wal wat spenderen aan vastgoed maar heb het allemaal niet nodig.
Ik vind het gewoon erg plezierig een goede vakman te zijn, en kunnen uitblinken in een job.

Nu train ik nog puur voor kracht, geen wedstrijdambities.
In een later stadia zoek ik men lichaam om te bouwen tot maximale kracht, goede conditie. en heel lenig.

Beetje übermens :p

En money issues, grow up Smurfo :p

Leer geld sparen, echt het simpelste wat er is, je moet alleen dingen als fastfood, dure drank, ieder weekend uitgaan etc. laten liggen.

dat doe ik al hoor.
Uitgaven voor binnenkort =
- kostuum met schoenen en hemd =400 euro
- hernieuwing fitnessabbonnement = 250 euro
- nieuwe gsm zodat ik van mijn zwart/wit telefoon af ben = 400-500 euro
- herlaadkaarten = 10 euro/maand
- nieuwe schoenen, kousen, ondergoed, kledij-budget voor dit jaar = 500 euro
- inschrijvingsgeld school = 100 euro + nog eens geld voor copies ed wat dit jaar 30,25 euro was op de bijkomende factuur.
- boeken school = +300 euro
- Supps voor een gans jaar (whey, omega 3, glucosamine, multivitamine en mss creatine) = 500 euro
-apotheekkosten = +200/jaar
-allerlei (shampoo en andere kleine producten): +150 euro
-budget voor eten, drinken en weggaan heb ik vorig jaar de 150 euro niet overschreden wat niet velen op dit forum halen volgens mij.
Van een blikje op school en broodje over de middag tot een festivalletje hier, een fuifje daar.

Natuurlijk krijgen jullie zakgeld en geld voor verjaardagen van gans je familie en betalen jullie ouders de schoolkosten en enkele kledingstukken hier, een extraatje daar. Velen zijn hier nog wat naïef en beseffen niet goed hoeveel hun ouders nog voor hen betalen. Dan gaan ze nog wat opscheppen met dat ze een vakantiejob gedaan hebben en 1500 euro (o zoveel zeg, NOT) verdient hebben en dat ze daar alles wel van kunnen betalen. Gimme a break. Als je eens elke uitgave opschrijft die je doet of betrekking op je heeft (buiten je onderdak thuis en je eten thuis) zal je al snel boven die 1500 euro zitten die je met je vakantiejob verdient hebt. En dan nog eens 3/4de van je vakantiejobgeld sparen ook en op het einde van het jaar denken. Hoh, ik heb nog 1000 euro over. Dat doe ik goed hoor als hardwerkende student :') dan denk ik.. jazeker hoor, you're a real businessman en je weet hoe je met geld moet omspringen, later ga je bitchass rijk worden!
Is niet persoonlijk hé realist ;) :D

Drank.

get on stage and look sick.

Doen wat ik wil. Niet teveel proberen stil te staan bij de rest. Doodgaan relativeren en gewoon een leuk leven willen tot ik doodga. Als je erover nadenkt is er toch geen zin van het leven en kan je net zo goed gewoon dood gaan. Maakt toch allemaal niks uit. Dus daarom moet je egoistisch zijn en lekker aan jezelf denken.

Muziek, vrienden, gelukkig zijn, zeer veel sporten, werken om je doelen te bereiken (studies etc), geld...

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

dat doe ik al hoor.
Uitgaven voor binnenkort =
- kostuum met schoenen en hemd =400 euro
- hernieuwing fitnessabbonnement = 250 euro
- nieuwe gsm zodat ik van mijn zwart/wit telefoon af ben = 400-500 euro
- herlaadkaarten = 10 euro/maand
- nieuwe schoenen, kousen, ondergoed, kledij-budget voor dit jaar = 500 euro
- inschrijvingsgeld school = 100 euro + nog eens geld voor copies ed wat dit jaar 30,25 euro was op de bijkomende factuur.
- boeken school = +300 euro
- Supps voor een gans jaar (whey, omega 3, glucosamine, multivitamine en mss creatine) = 500 euro
-apotheekkosten = +200/jaar
-allerlei (shampoo en andere kleine producten): +150 euro
-budget voor eten, drinken en weggaan heb ik vorig jaar de 150 euro niet overschreden wat niet velen op dit forum halen volgens mij.
Van een blikje op school en broodje over de middag tot een festivalletje hier, een fuifje daar.

Natuurlijk krijgen jullie zakgeld en geld voor verjaardagen van gans je familie en betalen jullie ouders de schoolkosten en enkele kledingstukken hier, een extraatje daar. Velen zijn hier nog wat naïef en beseffen niet goed hoeveel hun ouders nog voor hen betalen. Dan gaan ze nog wat opscheppen met dat ze een vakantiejob gedaan hebben en 1500 euro (o zoveel zeg, NOT) verdient hebben en dat ze daar alles wel van kunnen betalen. Gimme a break. Als je eens elke uitgave opschrijft die je doet of betrekking op je heeft (buiten je onderdak thuis en je eten thuis) zal je al snel boven die 1500 euro zitten die je met je vakantiejob verdient hebt. En dan nog eens 3/4de van je vakantiejobgeld sparen ook en op het einde van het jaar denken. Hoh, ik heb nog 1000 euro over. Dat doe ik goed hoor als hardwerkende student :') dan denk ik.. jazeker hoor, you're a real businessman en je weet hoe je met geld moet omspringen, later ga je bitchass rijk worden!
Is niet persoonlijk hé realist ;) :D

toch aardig wat luxeproducten hé.

Het leven heeft in het algemeen geen zin. De zin van het leven is wat we zelf verzinnen.
Ben door de jaren heen een stuk minder materialistisch geworden, misschien omdat ik het allemaal makkelijker kan betalen en niet meer hoef te dromen.

Gewoon gelukkig en gezond zijn met de mensen die ik graag om me heen heb.

Muziek, vrienden, gelukkig zijn, zeer veel sporten, werken om je doelen te bereiken (studies etc), geld...

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

toch aardig wat luxeproducten hé.

- die apotheekkosten: geen luxe believe me, zonder is onmogelijk
- gsm: als hij terug 3 jaar meegaat = max 500/3 = 167 euro/jaar en ik loop al een half jaar met een zwart/wit gsm rond. Maar je hebt gelijk, het kan goedkoper en mss doe ik dat ook wel.
- supps: ik koop alleen de meest elementaire supps dus valt mee vind ik zelf.

luxe gaat toch een stapje verder vind ik.

Ik denk dat ik ook maar voor de lekkere natte k*t ga.....

-

Laatst bewerkt:
Genieten??? Al zou ik dat zelf ook wat vaker moeten doen, gaat verdomme veels te snel allemaal

Waarom kiezen sommige christenen ervoor om maagd te blijven ? (katholieke priesters dacht ik?)

Brunettes zijn uitgepoept door de duivel. Blondines zijn vaak nogal transparant enzo...

Terug
Naar boven