MuscleMeat

Zit er cafeine in een sigaret???

??? ??? ??? ??? ???

caffeine in een sigaret, nee, wel nicotine, teer en andere troep.

Nee, zit geen caffeine in een peuk, maar je krijgt wel caffeine binnen bij de bak koffie die je er bij drinkt. Dus drink die caffeine-vrij en geen problemen. :D
Nee zonder geouwehoer zit geen caffeine in.
Ik rook zelf ook (SLECHTE GEWOONTE) en volgens mij heeft dat totaal geen invloed op creatine.

Zit er teer in mijn kwark ???

Zou je evengoed kunnen vragen :D

Trouwens, wie zegt dat caffeïne en creatine niet samengaan ?

Ik weet dat er geen domme vragen bestaan.... MAAR DIT IS ECHT DE DOMSTE VRAAG EVER!!!

lol hoeveel keer moet ik't nog zeggen creatine en caffeine gaan perfect samen.

humm ik weet totaal niks over dit onderwerp hoor maar het enige wat ik weet
is dat caffeine vocht afdrijft en creatine vocht vasthoud... werkt dat niet een beetje tegen? of is het zo dat het vocht dat word vastgehouden door de creatine op een bepaalde manier is waar de caffeine geen invloed op heeft?

speedy69 zei:
zit er cafeine in een sigaret ??? want creatine en cafeine gaan niet goed samen eh :cool: wete jullie het antwoord hier op ???

Tuurlijk niet joh tjappie, maar je schijnt wel 0,5 gram speed per sigaret roken,
door fabriekanten bed8 om het extra verslavend te maken.
Ze willen ook een cocaine variant maken voor rijkere mensen.

Idd....ze noemen het Snuyvesant. :D

Jay Impel zei:
Tuurlijk niet joh tjappie, maar je schijnt wel 0,5 gram speed per sigaret roken,
door fabriekanten bed8 om het extra verslavend te maken.
Ze willen ook een cocaine variant maken voor rijkere mensen.

zie roken is helemaal niet slecht ze gooien er gewoon rommel door :D
hahhaha

capricik zei:
lol hoeveel keer moet ik't nog zeggen creatine en caffeine gaan perfect samen.

yep gaan prrrrima samen!!!.....vlgns mij heeft caffeine geen nadelig einvloed op de werking van creatine in je lichaam....

WEL is het zo dat caffeine een vochtafdrijvende werking heeft.... vandaar dat sommige mensen geen caffeine gebruiken of het gebruik ervan promoten tijdens creatine-suppletie.....de werking van creatine valt of staat met inname van ruim voldoende water........if i am not mistaken??

Coffee rulez :)

Ja klopt...heb ooit s n bijsluiter meegekregen bij n pot creatine waarin stond dat je minimaal 2 a 3 ltr water moet drinken tijdens gebruik.

tevens werd GELIJKTIJDIG gebruik van caffeine afgeraden, en in grote hoeveelheden natuurlijk.

Ik was er van overtuigd dat creatine en caffeine niet samengaan, aangezien ze een tegengestelde werking hebben? Je moet gewoon maken dat je ze op een verschillend tijdstip neemt dacht ik? of is dit nu ook helemaal geen waar? verwarrend...

Mischien was hij moe toen hij een sigaret rookte en weer wakker als ze op was en dacht hij hmmm mischien zit er caffeine in. :D Ik had dat vroeger ook als ik moe was en ik rookte een sigaret dan was ik weer wakker :) Maar heb toch nooit gedacht of er nu caffeine zou inzitten hoor.

Mss vergist ie zich met n basepijp.

Sorry jongens, maar ik kan deze vraag wel begrijpen. Luister maar eens naar het volgende:
Wanneer je een trek van een sigaret neemt duurt het iongeveer 5 minuten voordat de nicotine je lever bereikt heeft. De lever geeft hierdoor suiker af aan je bloed waardoor de alvleesklier gestimuleert wordt insuline aan te maken. Hierdoor krijgt het lichaam een stoot energie. Dit is ongeveer hetzelfde wat er gebeurt tijdens het drinken van koffie etc. waar cafeine in zit waardoor je ook energie krijgt.

Hopelijk U zodoende voldoende geinformeerd te hebben,

MVG dokter RDW

Terug
Naar boven