- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
RobertHosper zei:
Wat is er gebeurt met het vroegere hakkuh? Mijn zoontje van 2 staat dagelijks zo te springen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RobertHosper zei:
dood aan de anti-gabbers:shoot:erca zei:[Link niet meer beschikbaar]
"ga meje klikken en je klakken ergens anders gaan hakken"

Waarom tochmarz01 zei:

Neeeeeeeeeeemarz01 zei:

omdat ik het zo grappig vond met die LidlakiraC zei:Robert0, waarom heb je toch het domste filmpje van heel het internet geplukt
Jumpen moet en zal je in een discotheek doen![]()

jij ben ook nie gauw tevreden he?akiraC zei:

marz01 zei:
!!!!!!!!!!!!!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENRobertHosper zei:dus dat doen ze op de belgische scholen in de pauze?verschilt niet veel met wat wij altijd deden op het Maerlant
![]()
Dit was één van de eerste filmpjes, daarna volgenden ze elkaar razendsnel op, dat het niet meer mooi isJopske zei:Hierzo nog zo een school filmpie
[Link niet meer beschikbaar]

daar zal ik maar geen antwoord opgevenakiraC zei:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN![]()
![]()
![]()
Dat zijn gewoon een stelletje kindjes dat wilt opvallen![]()
Ik zie jou toch ook niet hakken in een supermarkt tussen de diepvriesproducten?
Doe dat op een feest/in een discotheek
kwas toendertijd behoorlijk onder de invloed van geestverruimende middelen
Jep, dat was het eerste, en toen volgenden er 100000 op teletet.orgManny Ribera zei:Dit was één van de eerste filmpjes, daarna volgenden ze elkaar razendsnel op, dat het niet meer mooi is![]()
![]()
Klenboterbrol?RobertHosper zei:daar zal ik maar geen antwoord opgevenkwas toendertijd behoorlijk onder de invloed van geestverruimende middelen
![]()