- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi man dat je tijd hebt gevonden om foto's te maken van je gym. Heb je ook al tijd gevonden om er een training te doen om door een ringetje te halen?

dat had ik al eerder genoemd..................over anderhalve week!
eerst hard werken en dollars verdienen, anders geen money voor training & eten!
![]()

chins, sit ups en push ups doe ik nog steeds thuis om niet helemaal uit vorm te raken.....

chins, sit ups en push ups doe ik nog steeds thuis om niet helemaal uit vorm te raken.....
echte trainingen laten nog ff op zich wachten, auto is nog niet 100%
![]()
nee gelukkig niet, maar werk in hotel wasserij is soms wel moordend tempo!

nee gelukkig niet, maar werk in hotel wasserij is soms wel moordend tempo!
![]()
ik zal de komende tijd vaak offline zijn, heb de laptop van mijn vrouw weten te verknallen met de activatie code van Vista..........10 daagjes wachten dus!
in tussentijd zal ik soms op de hotel pc online zijn, maar niet te vaak..........
![]()

Het is wel de bedoeling dat je ook traint als je bulkt hevoor de 1e keer in 3 maand weer getraind en behoorlijk tegengevallen.
notabene ruim 2 kilo in BW afgevallen, ondanks het vele bulken!!
squat: full ATTG
6*60
6*100
3*120
3*120
1*140 ( met veel moeite)
2*6*100
deadlift, bench, enz. allemaal de moeite niet eens waard om te vermelden.
![]()

Ik zou zeggen relax en profiteer ervan en nadien ga je maar terug vlammenmorgen met de Subara Impreza ( rental) voor 4 daagjes naar Canada, Niagara Falls!!
hopenlijk lukt het regelmatig trainen daarna wat beter.............incl. het bulken ( 90 kilo is toch wel een streven)
![]()