MuscleMeat

zo ijverig & sterk als een MIER!

Waar in USA ga je naartoe? Mag toch aannemen dat je daar een geschikte gym plus tijd om te trainen kan vinden:D

• Topic Starter Topic Starter
Waar in USA ga je naartoe? Mag toch aannemen dat je daar een geschikte gym plus tijd om te trainen kan vinden:D
nog niet naar gekeken.........klein plaatsje in philadelphia

gyms zijn er altijd wel, en anders las ik zelf wel een power-rack in elkaar!
:D

:eek: ga je nu alweer naar amerika?!

laatste post even voorlopig, morgenvroeg in vliegtuig.............en zal nog wel een tijdje duren eer ik weer op internet zit!
:D

geniet allemaal maar van de rust!
:thumbs:

Goeie reis ouwe. Is er zo weinig werk op curacao dan?

Succes met je logje klusmier;)

werk is er wel op Curacao, en ja er wordt idd gewerkt, maar voorlopig niet in mijn richting!

ik ben goed aangekomen, ipv een ford focus als rental car kreeg ik een dikke chevy impala mee...........how nice could it be?
;)

ik zal de komende tijd niet vaak online zijn, erg druk met werk hier!

trainen is een optie......
:thumbs:

Stop!! toch met dat eeuwige hypocriete gelul man. Je postte zelf onlangs nog een filmpje van een quarters squat in de forumrankings(=claim). En ik kan me ook nog recente filmpjes van bench met brutale stuit en deadlift met monsterhitch herinneren. Zolang je de e-warriors achter je hebt kun je er mee weg komen, he snoob.

Laatst bewerkt:
It's on!

Stop!! toch met dat eeuwige hypocriete gelul man. Je postte zelf onlangs nog een filmpje van een quarters squat in de forumrankings(=claim). En ik kan me ook nog recente filmpjes van bench met brutale stuit en deadlift met monsterhitch herinneren. Zolang je de e-warriors achter je hebt kun je er mee weg komen, he snoob.

I could deadlift 280kg to if I cheated.

Zolang jij nog niks van je 8x160 rows, 200+ pin goodmornings en 260 rackpull van onder kniehoogte hebt laten zien moet je gewoon je bek houwe "trasher".

quartersquat :orly:

Dit is volgens jou ook een quartersquat?

http://youtube.com/watch?v=M40-LQcWdPs

Hmm laat maar staan, squat was niet diep genoeg

*link naar filmpje*
Ik zei dus dat ie niet diep genoeg was, was ook 3rde keer ik squatte met kniebanden aan, met men gebrekkige vorm en het feit dat ik niet gewoon ben met banden te squatten had ik blijkbaar moeite om parallel te breken. Zonder banden zit ik altijd op parallel of eronder dus jij moet ff lekker je bek houden.

Ja die bench met 120kg was touch en go maar zeker geen bounce, ik heb al de bar laten bouncen en kreeg toen last van men borstbeen.

2qveemr.jpg

bounce ? :orly:

Ik druk nu ook alleen strikt meer en heb al 135Kg strikt kunnen drukken dus die vlieger gaat ook al niet op. Denk je dat ik 120kg kan pushpressen zonder dat ik 120kg deftig kan bankdrukken? lol

Ik geef toe dat men deadlift lockout niet goed is en daar werk ik aan maar ik doe strongman en geen powerliften dus eerlijk gezegd boeit het me niet echt hard. Ik werk er nu aan om men rug te sparen en om meer te deadliften.

http://youtube.com/watch?v=k4Q5hsz-f_k
Brutal monsterhitch?

Ja ik heb veel tijd en nee je bent de moeite niet om deze post te maken maar ik doe het toch want ik verveel me.

Ik zal binnenkort wat meer filmpjes maken: squat vanop de zijkant gefilmd en wat benchpress met pauze op de borst, dan kan jij ook gerust slapen :thumbs:. Post zelf ook eens wat filmpjes want zoals AlexT zei; ik ben wel benieuwd naar je 5 x 160kg rows enzo.

Sorry voor offtopic in deze log maar ik wou me ff verdedigen :)

Je hoeft je niet verdedigen. Jij hebt potentie zat en komt er echt wel daar wens ik je ook veel succes mee. Ik verveelde me ook en lees alweer de zoveelste hardcore opmerking richting klus, terwijl dit nu echt oud begint te worden. Kon het niet laten er even op te reageren. Iemand die zelf een quartersquat claimt en steeds op anderen opmerkingen maakt over diep squatten vraagt er een beetje om:)

Mensen die oprecht geinteresseerd zijn voegen me maar toe op msn. Later:thumbs:

Je hoeft je niet verdedigen. Jij hebt potentie zat en komt er echt wel daar wens ik je ook veel succes mee. Ik verveelde me ook en lees alweer de zoveelste hardcore opmerking richting klus, terwijl dit nu echt oud begint te worden. Kon het niet laten er even op te reageren. Iemand die zelf een quartersquat claimt en steeds op anderen opmerkingen maakt over diep squatten vraagt er een beetje om:)

Mensen die oprecht geinteresseerd zijn voegen me maar toe op msn. Later:thumbs:

Dus je beweert dat ik quartersquats doe ... ? Of doel je op die 2 filmpjes met wraps ( 220kg / 240kg ).

Terug
Naar boven