- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog niet naar gekeken.........klein plaatsje in philadelphiaWaar in USA ga je naartoe? Mag toch aannemen dat je daar een geschikte gym plus tijd om te trainen kan vinden![]()

tja, mijn schoonzus heeft een uitzendburo, en veel werk bij oa hotel enz.

thnx!
( gaat me ook het makkelijkst af, in tegenstelling tot bench en deadlift)
Goeie reis ouwe. Is er zo weinig werk op curacao dan?

Bij benchpress & deadlift is het moeilijker jezelf voor te liegen dat je full ROM doet hé
Stop!! toch met dat eeuwige hypocriete gelul man. Je postte zelf onlangs nog een filmpje van een quarters squat in de forumrankings(=claim). En ik kan me ook nog recente filmpjes van bench met brutale stuit en deadlift met monsterhitch herinneren. Zolang je de e-warriors achter je hebt kun je er mee weg komen, he snoob.
Stop!! toch met dat eeuwige hypocriete gelul man. Je postte zelf onlangs nog een filmpje van een quarters squat in de forumrankings(=claim). En ik kan me ook nog recente filmpjes van bench met brutale stuit en deadlift met monsterhitch herinneren. Zolang je de e-warriors achter je hebt kun je er mee weg komen, he snoob.
Ik zei dus dat ie niet diep genoeg was, was ook 3rde keer ik squatte met kniebanden aan, met men gebrekkige vorm en het feit dat ik niet gewoon ben met banden te squatten had ik blijkbaar moeite om parallel te breken. Zonder banden zit ik altijd op parallel of eronder dus jij moet ff lekker je bek houden.Hmm laat maar staan, squat was niet diep genoeg
*link naar filmpje*

Je hoeft je niet verdedigen. Jij hebt potentie zat en komt er echt wel daar wens ik je ook veel succes mee. Ik verveelde me ook en lees alweer de zoveelste hardcore opmerking richting klus, terwijl dit nu echt oud begint te worden. Kon het niet laten er even op te reageren. Iemand die zelf een quartersquat claimt en steeds op anderen opmerkingen maakt over diep squatten vraagt er een beetje om![]()
Mensen die oprecht geinteresseerd zijn voegen me maar toe op msn. Later![]()
Sorry voor offtopic in deze log maar ik wou me ff verdedigen![]()