Fitness Seller

zo jong en al gebruiken

Tjah als je een goede basis hebt waarom niet?

Het is gewoon niet gezond om te kuren en of je het nou jong of oud doet het blijft ongezond.

Mensen zouden zoiezo langer moeten nadenken voordat ze uberhaupt aan iets beginnen wat ongezond kan zijn (drugs, drinken, roken enz.)

met die xtc shit op jonge leeftijd heb je een heel goed punt als je kijkt wie er wat gebruiken dan klap je achterover.Kben zelf ook redelijk vroeg begonnen met kuren. Mn eerste kuur was toen ik 19 was nu ben ik 20. Kweet wel wat ik doe en heb ook al heel wat met voeding bereikt maar kwacht waarschijnlijk nog wat langer met mn volgende kuur. Je merkt gewoon dat er meer in zit.

Eigenlijk spreekt je avatar al boekdelen :D

ja weet je wat het is je moet een middenweg zien te vinden voor jezelf tussen snel groot worden en wachten tot het te laat is. Afgelopen weekend zijn er hier in de buurt weer twee jongens van mijn leeftijd om het leven gekomen door een auto ongeluk ze waren met zn drieen de derde ligt in coma. Een van hen ken ik goed die andere minder maar dit zet je aan het denken. Het kan morgen voorbij zijn dus leef je dag alsof het je laatste is. Dit kan verkeerd opgevat worden zo bedoel ik het dus niet wat ik wil zeggen is dat "wachten'' niet altijd de beste oplossing is. Je moet en middenweg zoeken en omdat ik al redelijk wat kennis had en ook natuurlijk al de nodige kilos heb gewonnen heb ik gekozen om een kuur te doen. Heel overwogen en goed over nagedacht en door eerst heel veel kennis op te doen over complicaties die kunnen optreden (nu en op latere leeftijd) en door deze op een rijtje te zetten heb ik besloten de kuur te doen. (de middenweg dus) Kheb door deze kuur ook geleerd dat mn volgende kuur uitgesteld moet worden omdat ik zag wat ik natuurlijk nog kon bereiken. Ik ben na de kuur wat kilos kwijtgeraakt (vet vocht en beetje spier) maar ben in de maanden erna ook weer wat kilos bijgekomen (natuurlijk). Zo zie je dat je veel ervaring op kan doen op jonge leeftijd en zolang je leert van je fouten zijn ze niet voor niks geweest. Ik prijs gebruik op jonge leeftijd absoluut niet aan in tegendeel zelfs. Ook begrijp ik de wat "ouderen'' onder ons die heel wat meer ervaring ehbben en van daaruit de dingen vaak helderder zien dan ons jonkies. Er word te snel teveel gebruitk daar valt niet over te twisten maar er is een groot verschil tussen mensen die wel seriues met de sport bezig zijn en mensne die dit puur voor de 'looks' doen. Goed uitzien is belnagrijk tegenmwoordig dat is gewoon zo. Maar laat het niet het belnagrijkste zijn uiteindelijk liggen we allemaal in die kist lelijk en knap dat maakt dan niks meer uit. Nou ik heb weer genoeg gelult khoop dat mijn standpunt een beetje duidelijk is. :thumbs:

Ik ken een sportschool waar jongens trainen van 16 die al 2 keer een kuur gedaan hebben omdat ze er in de zomer tof uit willen zien dit zijn niet een paar jongens maar daar trainen een man of 20 die tussen de 16 en 19 zijn die allemaal gigantisch gebruiken omdat "iedereen het doet" als je vraag over nakuren krijg je rare blikken als je zegt hoe lang pauze hou je ertussen zeggen ze 6 weken ze eten allemaal niet en alleen de dealer is erg groot
het ergste nog is dat iedereen het erg cool vindt als iemand van 15 er als een ontplofte mol bijloopt omdat ie gigantisch veel vocht vasthoudt maar hij het na een week of 8 later allemaal weer kwijt is daar denken ze niet aan laat staan dat je op je 18e al van alles gebruikt om je leuter weer aan de gang te krijgen omdat ze deca onlys doen dus........................

ja dat verschil was wat ik duidelijk probeerde te maken. er zijn ook mesnsen van die leeftijd die het weloverwogen doen.Dus een uitspraak als je moet op je 19e niet kuren is opzich juist maar ook de omstnadigheden en de reden waarvoor tellen mee bij zon uitspraak

Ach ze komen r wel achter als ze wat ouder worden en z'n lichaam verdoet hebben...

dat later is voor sommigen dus nu al omdat ze em niet meer omhoog krijgen

*geschokt*
waar moet dat heen gaan met zulke figuren? ze zijn evenoud als ik...ik heb ook een probleem met een libido maar das meer dat ik em niet naar beneden krijg... Jezus hier schrik ik echt van! wist niet dat het op sommige plaatsen zo erg was....ik train dan ook niet in een hardcore gym, dus zulke types lopen er niet rond, maar dit verbaast me écht.

Maar even biochemisch gezien, is aan zulke mensen nog iets te doen?

Tja, je bent jong, je houd van de bacardi breezer, XTC en natuurlijk de vrouwen. Omdat je het alle drie wilt, spuit je gewoon maar raak want dat soort gevolgen? "Dat overkomt mij toch niet?" Jammer dat die woorden representatief zijn voor de jeugd. :\

bullshit

skydirk zei:
ik verschiet toch van de leeftijd van veel gebruikers: 18,19, 20 jaar.
ik zou toch veel van die gasten willen zien binnen 20 jaar. geen kloten meer aan hun lijf en ne piet dat ze niet meer naar boven kunnen krijgen.
onder de 25 jaar gebruiken, ik weet het niet.

als je gewoon je training goed opbouwt en gaat bulken en je zit aan je maximale gewicht en je word echt geen kilo meer zwaarder, dan pas moet je echt goed gaan nadenken of je het gaat gebruiken ja of nee.

maar iedereen heeft ze eigen keuze , en ik ga dat ook doen als ik voledig ben uit gegroeid en geen kilo meer meer aankom

Terug
Naar boven