MuscleMeat

Zoek een schema voor buikspieren!

vet verbranden is 1
spieren maken is 2

1 en 2 kunnen doorgaans niet tegelijkertijd (het een sluit het ander uit)

Mag ik jou een vraag stellen?

Weet je wat een squat of deadlift is?

Zoniet, dan heb je hier niets te zoeken :)

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik jou een vraag stellen?

Weet je wat een squat of deadlift is?

Zoniet, dan heb je hier niets te zoeken :)

Mag ik jouw dan ook een vraag stellen?

Is een forum niet bedoeld om vragen te stellen en van elkaar te leren? Dus doet het er dan aan toe of ik weet wat een squat of deadlift is?
Toen ik van dit forum lid werd heb ik nergens bij toelatingseisen gezien dat je zoiets moet weten. Ik ben hier lid van geworden om te leren, en zonodig andere te helpen. Daar is een forum ook voor bedoeld. Maar als jij denkt dat dit niet waar is dan vraag ik me af wat jij hier te zoeken hebt?

Is een forum niet bedoeld om vragen te stellen en van elkaar te leren? Dus doet het er dan aan toe of ik weet wat een squat of deadlift is?
Toen ik van dit forum lid werd heb ik nergens bij toelatingseisen gezien dat je zoiets moet weten. Ik ben hier lid van geworden om te leren, en zonodig andere te helpen. Daar is een forum ook voor bedoeld. Maar als jij denkt dat dit niet waar is dan vraag ik me af wat jij hier te zoeken hebt?

Owned xD

wat een bullshit allemaal
train gewoon 2 maal per week je buikspieren 10 minuutjes dat is al meer als genoeg
wil je resultaat zien ga dan vet verbranden
en vet verbrand je en kan je niet omzetten naar iets anders
spieren zijn opgebouwd uit eiwitten dus zorg dat je hier genoeg van binnenkrijgt
[Link niet meer beschikbaar]
zoals je op deze afbeelding ziet bestaan je buikspieren uit peesvormige structuren dus als je die blokjes wilt zien moet je gewoon een bepaald vetpercentage hebben
eet dus om de 2 of 3 uur ongeveer 400 tot 500 calorieen en probeer altijd minstens 20g eiwitten hierin te verwerken
probeer mss ook eens niet meer naar de frituur te gaan:) en niet te drinken in het weekend als je dit doet:)

Het is gewoon dat de zomer er weer aan komt, dus zal het forum volgestompt worden met 'HOE TRAIN IK MIJN BUIKSPIERE????' en 'IK WIL MEER BORSTSPIEREN!!!!' topics :)

Haat ik

:scratch:

proradost: bedankt voor het filmpje! ik denk dat ik dit elke dag ga volgen.

heavyd8: bedankt voor je advies.

Ik heb door het filmpje en door internet sites een goed schema kunnen opstellen;) Waar ik voorlopig wel mee vooruit kan.

proradost: bedankt voor het filmpje! ik denk dat ik dit elke dag ga volgen.

*zucht*

waarom reageer ik ook altijd weer in dit soort topics... geef mensen toch gewoon het antwoord wat ze graag willen horen, want iets anders horen ze toch niet.

je gaat toch ook niet een extended set van 8 minuten doen met biceps of squats ...... zonder gewicht te gebruiken ook nog eens?

*zucht*

waarom reageer ik ook altijd weer in dit soort topics... geef mensen toch gewoon het antwoord wat ze graag willen horen, want iets anders horen ze toch niet.

je gaat toch ook niet een extended set van 8 minuten doen met biceps of squats ...... zonder gewicht te gebruiken ook nog eens?

Het leek mij (als beginneling) een redelijk goede basisoefening die perfect in mijn tijdschema past. Ik snap je punt dan ook even niet?

Ik raad u bij deze aan eerst tijd te nemen om deze site goed door te spitten i.p.v meteen maar vragen te stellen ^^

Terug
Naar boven