- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yaxeni en mandy91,
hartstikke bedankt! Ik ga er aan werken
De oefeningen ga ik om de dag doen zodat mijn lichaam toch de rust krijgt die het nodig heeft. Dan hoop ik na verloop van de tijd resultaat te zien.

Yaxeni en mandy91,
hartstikke bedankt! Ik ga er aan werken
De oefeningen ga ik om de dag doen zodat mijn lichaam toch de rust krijgt die het nodig heeft. Dan hoop ik na verloop van de tijd resultaat te zien.
Mag ik jou een vraag stellen?
Weet je wat een squat of deadlift is?
Zoniet, dan heb je hier niets te zoeken![]()
Mag ik jouw dan ook een vraag stellen?
Is een forum niet bedoeld om vragen te stellen en van elkaar te leren? Dus doet het er dan aan toe of ik weet wat een squat of deadlift is?
Toen ik van dit forum lid werd heb ik nergens bij toelatingseisen gezien dat je zoiets moet weten. Ik ben hier lid van geworden om te leren, en zonodig andere te helpen. Daar is een forum ook voor bedoeld. Maar als jij denkt dat dit niet waar is dan vraag ik me af wat jij hier te zoeken hebt?
en niet te drinken in het weekend als je dit doet
Mag ik jouw dan ook een vraag stellen?
Is een forum niet bedoeld om vragen te stellen en van elkaar te leren? Dus doet het er dan aan toe of ik weet wat een squat of deadlift is?
Toen ik van dit forum lid werd heb ik nergens bij toelatingseisen gezien dat je zoiets moet weten. Ik ben hier lid van geworden om te leren, en zonodig andere te helpen. Daar is een forum ook voor bedoeld. Maar als jij denkt dat dit niet waar is dan vraag ik me af wat jij hier te zoeken hebt?
?' en 'IK WIL MEER BORSTSPIEREN!!!!' topics 
Het is gewoon dat de zomer er weer aan komt, dus zal het forum volgestompt worden met 'HOE TRAIN IK MIJN BUIKSPIERE?' en 'IK WIL MEER BORSTSPIEREN!!!!' topics
Haat ik

proradost: bedankt voor het filmpje! ik denk dat ik dit elke dag ga volgen.
*zucht*
waarom reageer ik ook altijd weer in dit soort topics... geef mensen toch gewoon het antwoord wat ze graag willen horen, want iets anders horen ze toch niet.
je gaat toch ook niet een extended set van 8 minuten doen met biceps of squats ...... zonder gewicht te gebruiken ook nog eens?