XXL Nutrition

zoek goede 1e kuur die goed vast houd??

RomeoX

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Ik ben 21 jaar oud 1,74 lang en weeg ongeveer 68 kg

droge spiermassa!!

Heb besloten om x te gaan kuren maar voor ik dat doe wil ik me ff goed informeren over welke kuur het beste voor mij geschikt is ze zeggen dat deca in combi met dianabol een geschikte eerste kuur is voor ongeveer 8 tot 10 weken en dan 2 weken stop en daarna een na kuur van ongeveer 6 weken..

is dat zo??

ook heeft iemand mij is verteld dat ik beste 8 tot 10 weken kan doen en dacht dat ie zei:

8/10 weken deca 200 mg (kan frontload eerste 2 weken 400 mg 2cc)

6/8weken dianabol 30mg

en misschien laatste 4 weken van die 8tot10 weken winstroll te nemen om het extra droog te maken?? (welke hoeveelheid denken jullie hiervoor?? dacht zelf misschien 35 mg??

Graag serieus advies andere iedeeen erover graag melden bedankt alvast

Groetjes RomeoX

hoelang train je?
En hoe is je voeding?

Wie zijn "ze"?

• Topic Starter Topic Starter
krieltje zei:
hoelang train je?
En hoe is je voeding?

Wie zijn "ze"?

ik train totaal 2 en half jaar

maar eerst jaar toen gestopt jaar

en nu train ik anderhalf jaar aan 1 stuk en wil over ongeveer 2 a 3 maanden beginnen!!

echt een precies schema heb ik niet eet geen vet geen suiker wel veel brinta bruin brood kip enz enz

verder doe ik wel is creatine

en gebruik ik wel is natuurlijke middelen zoals viraloid en 17 hd en HMB enz

ik heb 72 gewogen maar wegens wat relatie problemen ben ik wat afgevallen daarom ook pas over paar maanden beginnen zodat ik eerst weer natuurlijk op me oude nivau kan komen!!

ga nou maar eerst een flink bulk schema maken voor je voeding en als je tien jaar later nog eens op 85 kilo zit ga dan pas kuren.

Even Offtopic: Als je kuurt en daarmee bijvoorbeeld 8 kilo mee wint en je gaat er een jaar tussenuit, dus stopt met bodybuilden. Na een jaar wil je weer beginnen en terugvallen op je spiergeheugen, worden de kilo's van de kuur dan ook weer gewonnen met spiergeheugen?

pk zei:
Even Offtopic: Als je kuurt en daarmee bijvoorbeeld 8 kilo mee wint en je gaat er een jaar tussenuit, dus stopt met bodybuilden. Na een jaar wil je weer beginnen en terugvallen op je spiergeheugen, worden de kilo's van de kuur dan ook weer gewonnen met spiergeheugen?
nee

geef eens een duidelijke foto van jezelf, en stel jezelf eerst eens voor...........

oh en eet je al veel witte boterhammen?

zou eerst beetje zelf verdiepen in eten en AS..

maar om je vraag te beantwoorden zou een test/winny wel een ok kuur zijn...hoewel er ook genoeg zijn die al goed reageren op alleen een test kuurtje...

voedings schema's enz zijn idd goede bijvoegingen trainingsschema enz heb ik wel!!

Ik zou alleen graag jullie mening willen weten wat jullie zouden doen in mijn situatie

bijv:

week 1 tot 8 deca 200mg (waarvan bijv week 1 en 2 frontload van 400mg of juist niet)

week 1 tot 8 dianabol 30 mg ( of misschien juist week 1 tot 6)

week 4 tot 8 bijv als extra toevoeging winstroll bijv 35 mg

zou graag wat specifieker antwoord willen

bedankt gr RomeoX

vind het zelf echt niks...te lang aan 17aa vooral voor eerste kuur..
als je deca door test vervangd en missch eerste 4-6 weken dbol of laatste 4-6 weken winnny dan heb je al ok kuurtje
+ nakuur niet te vergete

ik zou gewoon niet zo leip doen en gewoon een voedingsschemagaan maken je kan naturel nog tien keer beter door groeien je bent imo echt lomp als je nou ga kuren en 60% van wat je doet zal op je voeding neerkomen miss wel meer zelfs.

Ts: het is echt frusterend wanneer je niet zwaarder word terwijl je toch erg je best doet.
Maar, hoe groter je natuurlijke basis is hoe hoger je straks met je gear gaat bouwen.

Jouw gekozen gear is erg fout, zou zeker voor andere gear gaan wanneer je besluit te gaan gebruiken.

Welke Gear raad jij aan dan?

ls je dan toch perse wil en het hoedan ook gaat doen... zou ik test e pakken
geen frontload en niet te hooggedoseerd.

wk 1-10 test e 250 mg/week

en nakuur!!

maar persoonlijk zou ik ervoor kiezen om nog wat bij te bulken.

Gaat er niet om dat ik het persee wil maar ben gewoon wat aan het informeren het is ook niet dat ik het volgende week al wil doen alleen iedereen heeft commentaar terwijl ik alleen vraag.. welke kuur met welke producten jullie zouden doen als eerste kuur.. dat ik voedingsschema's en trainings schema's moet doen weet ik zelf ook wel!! en dat eiwitten en koolhydraten belangrijk zijn.. en gewicht aan komen op mijn lengte..

wat zou jij nemen als eerste kuur als je er klaar voor zou zijn..??

net eiwitten en genoeg koolhydraten en eten eten eten eten en schema's enz enz

ik zou wat testo zegt test zetten, en eventueel de kickstart met dbol.

maar als ik

deca neem 200 mg per week (8weken)
d boll 30 mg per dag (6 weken)

dan 2 weken niks

dan 6 weken nolvadex

dan hoef ik maar 1x per week te spuiten das ideaal en lijkt me de kuur niet al te zwaar of zie ik dat verkeerd en wat bedoel je met kickstart dianabol en met die test??

Testo is een lichaamseigen stof die minder bijwerkingen met zich meebrengt als deca.

In mijn optiek dus ten aller tijde een betere keus dan een deca-only omdat je van deca wel eens last van libidoproblemen kan krijgen.

Test of deca heeft tijd nodig om aan te slaan dus vandaar dat je kickstart met een oral zoals dbol zodat je na een paar dagen al verschil merkt in kracht en gewichtstoename als je alles goed doet.

2 weken wachten tot nakuur als je deca gaat gebruiken is te weinig want deca heeft een halfwaardetijd van 3 weken dus je begint nakuur pas 3 weken na laatste prik.

Terug
Naar boven