XXL Nutrition

zoek goede 1e kuur die goed vast houd??

• Topic Starter Topic Starter
dus jij zegt bijv:

week 1 tot 10 test 250 mg per week
week 1 tot 8 deca 200mg per week
week 1 tot 6 d boll 30 mg per dag

dan 2 weken niks

dan week of 6 20 mg nolvadex per dag

Deca minimaal op 10 weken en dan test een week langer door laten lopen.

Dbol zou ik op 4 weken houden.....keep it safe and simple.

thnQ

Graag gedaan,gab.

Misschien beter op dit topic slotje en in ander topic verder gaan want anders wordt het een zooitje.

stomme vraag maar hoe doe ik dat hahahaha

Moet 1 vd mods doen,bro.....komt wel goed.:p

klaas zei:
vind het zelf echt niks...te lang aan 17aa vooral voor eerste kuur..
als je deca door test vervangd en missch eerste 4-6 weken dianabol of laatste 4-6 weken winnny dan heb je al ok kuurtje
+ nakuur niet te vergete

idd zoals klaas zegt,deca lekker laten staan,lekker testje derbij,kickstartje 3 weekjes d bol,laatste 3wkjes winstrol en 3 weken nolva derachteran.

Ben wel van mening dat je denk ik uit je voeding een hoop nog kan halen.

Maar ja weet hoe het werkt,en de gear ga je toch gebruiken:o

Gewoon testo en kickstarten met dianabol.

Net zoals Testo zegt; gewoon simpel houden, en beter niet de eerste keer met deca beginnen. Gewoon een sustanonetje of testotje 8 weekjes, eerste 4 weken wat dianabol. Na 8 weken is de rek er meestal toch al uit.

Nog een tip; als je slim bent koop je ook ff wat pregnyl erbij (kost geen drol), of gebruik tijdens je kuur (ergens in je 4e week) 10 dagen 50mg chlomid (wordt ook vaak gedaan). Als je 1 van die twee gebruikt zal je axis nog een beetje op pijl blijven en hoef je niet zo lang met een half harde pik te nken en kan je na een korte tijd nog een kuurtje doen ipv 3 maanden wachten. Wat ook handig is, is om altijd wat nolva bij de hand te hebben, want je weet niet of je gevoellig bent voor gyno, dus wie weet zit je wel binnen 4 weken met een dikke knop onder je tepel die bij elke kuur weer terug gaat komen en groter wil worden!

Na je eerste kuur zou ik neit zo snel meer aan een 2e gaan gast.. Laat het even bezinken! Dus Pregnyl en clomid imo niet nodig.. Tijdens de kuur gyno in de gaten houden, en nakuur 3 of 4 weken 20 mg nolva ed.

Na je eerste kuur zou ik neit zo snel meer aan een 2e gaan gast.. Laat het even bezinken! Dus Pregnyl en clomid imo niet nodig.. Tijdens de kuur gyno in de gaten houden, en nakuur 3 of 4 weken 20 mg nolvadex ed.
Met je eens dat je het beste ff kan wachten, maar het is nooit mis om je axis een beetje op pijl te houden lijkt mij

re

1 tm 10 test only met nakuur zou ik je aanraden.Ik kan het weten.bij mij sloeg het lekker aan,maar mijn training em voedingsschema waren dan ook wel goed.

Ach, ik denk dat velen icm een goed dieet en een goeie en steenharde training heel tevreden uit een 250mg /week kuur kunnen komen. Miss 250mg e5d..

Terug
Naar boven