MuscleMeat

Zoek goede budget videokaart

Omni20

Competitive Bodybuilder
Waardering
76
Zoek een Nvidia kaart van onder de 100 euro, voor een oude game pc van mijn neefje. Hij heeft een oude Nvidia 9500GS PCI, maar die is stuk aan het gaan. Fan maakt veel lawaai. Iemand verstand van videokaarten hier?

Marktplaats?

Heeft hij geen agp of pci-e. Dan is de keus al wat groter. Als je alleen pci hebt wordt het tijd om nieuwe pc te kopen :P

nvidia geforce gt 640.

een knappe video kaart ben je gewoon best behoorlijk wat geld kwijt dus voor dit budget zit je met instapmodel..
hier kun je gewoon leuk spelletjes mee spelen maar je moet niet verwachten op high te kunnen spelen.

en anders goede 2dehands.. maar dan geen garantie

GTX 460 vind je op Marktplaats voor onder de 100 euro, kan nog prima mee in de meeste games. Voor 70 a 80 euro moet je er wel 1 kunnen vinden met 1 Gb geheugen. De 768 mb versie nog wat goedkoper.

gezien hij een 9500 had heeft hij ws geen 6pin connector, dus 460 is al nutteloos zonder extra voedingupgrade(+ te verouderd)

Ik denk dat de "enige" upgrade een 7750 is(niet nvidia maar fanboy nonsense is gaat nergens over).

Je kan beter zn schermresolutie/cpu/ram ... ook geven, dan is er ms iets dat heel zn pc voor weinig geld kan upgraden. Heb mn broer net voor 300 euro een zware upgrade gegeven, speelt nu zelfs skyrim op high voor zijn res.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal. Hier kan ik mee verder.

Terug
Naar boven